........

Dziękuję za przeczytanie i komentarz

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Grain dwa lata temu
    Jednak Monika była inna, ciepła. Mogła mieć to coś, czego nie doszukał się przez dotychczasowe życie. 

    Była ,,taka”, po kilku słowach pojawia się ,,to”. Poredukowałem.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Dzięki, skorygowałem
    Pozdr
  • Grain dwa lata temu
    Stresował się, czy spełni jej oczekiwania, postarał się jednak sprawić najlepsze możliwe wrażenie. Ubrany w garnitur, niebieska koszula z odpiętym ostatnim guzikiem, to było coś, co zawsze podobało się kobietom. Nie lubiły przecież obdartusów, a on taki był naprawdę, bo jak inaczej mógł pomagać bezdomnym?

    Zestresowany czy spełni jej oczekiwania, postarał się jednak sprawić najlepsze możliwe wrażenie. W garniturze, niebieska koszula z odpiętym ostatnim guzikiem, co zawsze podobało się kobietom. które nie lubiły obdartusów. Taki był, bo jak inaczej mógł pomagać bezdomnym?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Skorygowałem
  • Grain dwa lata temu
    Może za szybko piszesz. Pojawiają się zbędne, dodatkowo uwierzytelniające wstawki. Bardziej wtręty.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Własne błędy najtrudniej zobaczyć (niestety). To jest dosyć świeże, jednak jak publikuję, to motywuje mnie do dalszego pisania. No i jeszcze zawsze ktoś pomoże. W kolejnym kroku może mi żona pokoryguje, następnie troszkę książka przeleży i dokonam ostatnich zmian.
    Dzięki
  • Grain dwa lata temu
    Józef Kemilk może od następnego odinka spróbuję /o ile mogę po ałośi.
    Czcionka ,,c” u mnie nie działa – ale mam to sposoby.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Grain dzięki, chętnie
    Pozdr
  • MartynaM dwa lata temu
    Jakoś smutno mi się zrobiło po przeczytaniu... i pomyliłam się, wstawiając cztery, bo to bardzo dobry tekst.
    Jakby każdy nosił w sobie jakiś ideał i szukał w innych, z różnym skutkiem, aż do zaprogramowania.
    I wtedy zamawiam sobie takiego właśnie, jak z moich marzeń... tylko gdzie efekt zaskoczenia, spontaniczności.
    Wiedzieć, co powie zanim otworzy usta... mam nadzieję, że Maciek namiesza...
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Będzie musiał, będzie zaskoczenie
    Pozdr
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Delikatne sceny. Nawet miło się czyta.
    Dwie sprawy:

    1. "... niebieska koszula z odpiętym ostatnim guzikiem, co zawsze podobało się kobietom. które nie lubiły obdartusów".

    - ostatni guzik, to który? Ten u dołu koszuli, czy ten pod szyją? Zaciekawiło mnie to, więc poproszę o odpowiedź:)

    2. "Przepraszam, że tylko o sobie mówię, a nic o tobie. Może ty powiesz coś o sobie?"

    - tu warto coś zmienić. Z wypowiedzi wynika, że Tomasz mógłby... mówić o Monice, ale mówił tylko o sobie.

    Wypowiedź możesz zakończyć bez dopowiedzenia, np. jakoś tak:

    ... Przepraszam, mówię tylko o sobie... - zamilkł nagle i zajrzał Monice w oczy.
    – O mnie właściwie wszystko wiesz. - Uśmiechnęła się. - Odziedziczyłam spory majątek....
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Ostatni guzik to zdecydowanie górny, jakoś nie mam wątpliwości, może dlatego, że koszulę zawsze zapinam od dołu.?
    Dzięki za sugestię, będę korygował
    Pozdrawiam
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Józef Kemilk, dziękuję za odpowiedź. Miło, że nie ignorujesz nawet takich błahych komentarzy. Jesteś autorem z klasą!

    Kwestia guzika - który to ostatni, a który pierwszy - była tematem moich wczorajszych rozmów telefonicznych z kilkoma ludźmi z mojego rodzinnego kręgu. Wszyscy się nad tym pozastanawialiśmy i to był fajny akcent na koniec dnia.

    Więc dziękuję za ten guzik.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Trzy Cztery Dzięki za miłe słowa. Staram się po prostu zachowywać tak, jakbym chciał, by inni zachowywali się w stosunku do mnie:).
    A co do guzika, to który ostatni?
    pozdr.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Głosy były podzielone. Rozważaliśmy problem "ostatniego guzika" w przypadku zapinania i rozpinania. Najciekawszy przypadek polegał na rozpoczynaniu zapinania od środkowego, co zwykle kończyło się rozpinaniem, bo połowa koszuli "robiła się" dłuższa.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Trzy Cztery ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania