.....

Dziękuję za przeczytanie i komentarz

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • MartynaM dwa lata temu
    No, i wygoniłeś ich z raju... to teraz się zacznie.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    A jak?, ale trochę szczęścia im dałem?
    Pozdr
  • MartynaM dwa lata temu
    Teraz będą za to płacić. Jak w prawdziwym zyciu...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    MartynaM
    E tam, po prostu wszystko musi iść zgodnie z wyznaczonym kierunkiem.
    Chciałem troszkę dać miłości, a tu faktycznie będzie gorzki smak
    W życiu warto, czasami się oberwie, ale czasami wróci i dla tego warto żyć?
    Pozdr
  • Narrator dwa lata temu
    Tekst dość nierówny, bo niektóre wyrażenia trywializują umiejętnie budowane napięcie, inne uprzedzają akcję, przez co osłabiają efekt.

    Fabuła również nie najmocniejsza, ale chyba łatwiej wygrać w lotka niż wymyślić ściskający za gardło motyw do horroru.

    Jednak ogólnie opowiadanie jest całkiem interesujące i warte czasu poświęconego na czytanie.

    Daję ? i pozdrawiam. ?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Hej dzięki za komentarz. Tak naprawdę to nie horror, ale sf, czego nie widać, stąd dałem taki rodzaj (tak na marginesie zupełnie nie chodliwy na opowi). Podpowiedzi są celowe, możliwe że niepotrzebnie, chcę jednak zachować spójność tekstu, a tekst jest dość świeży i jeszcze go będę szlifował. Mają być w nim trzy płaszczyzny, jedna gotowa i jeszcze uzupełniana, druga w 1/3, trzecia to koncepcja w głowie. Teoretycznie tekst można będzie spokojnie przystosować do gry komputerowej, co jest niejako celowe.
    Co do nierówniści jak możesz, to daj przykłady, postaram się w tym zakresie wyczyścić tekst. Będę też wprowadzał delikatny czarny humor?
    Dzięki za koment
    Pozdr
  • Narrator dwa lata temu
    Józef Kemilk

    Ten fragment nie trafia mi do przekonania:
    „Czy mogło być coś wspanialszego niż wychodząca z basenu naga Marlena? Kochał ją całą, pełne piersi, falujący tyłeczek, tatuaż z jedyneczką i trzema zerami oraz jej poczucie humoru.”

    Robi z bohatera płaską, jednowymiarową postać. Mężczyzna powinien być bardziej wyrafinowany, przynajmniej w powieści. Ale to tylko moje zdanie i jestem jak dotąd jedynym, który to zauważył.

    Jeśli to nie jest horror to nawet lepiej, bo typowe horrory moim zdaniem cierpią na nieżyciowość: idą wbrew naszemu doświadczeniu.

    A jeśli to ma być gra komputerowa, to co jest jej celem? Zakładam, że każda gra komputerowa powinna mieć wyraźnie określony cel, na przykład: zniszczenie armii przeciwnika, bądź zajęcie nieprzyjacielskiej bazy.

    Czy sam zamierzasz to zaprogramować? W jakiej platformie?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Narrator w tym fragmecie zauważ, że są ślepi na otoczenie. Zapomnieli wszystko i liczy się tylko miłość. Są nieco zaczadzeni, że tak powiem, a więc są też prymitywni. Zachowują się odmiennie i takie zwroty w zachowaniu jeszcze będą. Wyjaśni się to nieco później, teraz ukrywam niewyraźny (moim zdaniem) trop.
    Co do gry, to jedną piszę na zlecenie (inna bajka), tutaj mi raczej chodzi o szerszą możliwość wykorzystania tekstu. Postawiłem nieco na uniwersalność?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Narrator i jeszcze jedno, w tym zdaniu ważna jest zmiana numeru w tatuażu. To się czasami przeplata. Najpierw 1, później 123, taraz 1000
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Nieco się w tym pogubiłem. Myślałem, że celem tych ludzi jest ucieczka z dziwnego miejsca. W końcu uciekli, tylko po to żeby zamieszkać w dziwnym domku, ale na koniem sprzedają go niby pod przymusem? Pozdrawiam 5
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marku,
    Wszystko wyjaśni się w rozdziale 16, na razie zostawiam pewne wskazówki, które mogą pomóc w zrozumieniu, o co tak naprawdę chodzi, na pewno zaś spowodują, że cały tekst będzie spójny i logiczny. Co do kolejnych rozdziałów to mogą jeszcze bardziej namieszać, chyba że załapiesz do czego to zmierza (nie wiem, czy to łatwe, czy nie, bo to jest w mojej głowie:)).
    pozdr.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk O jej to jeszcze długo przede mną! ??????
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski dodaje właśnie dwa. Pójdzie szybko:)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Ok, spojrzę jutro.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski ?
  • krajew34 dwa lata temu
    Wiedziałem, że ten początek jest zbyt słodki.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Ale miły przerywnik?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania