.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Niemampojecia96 14.10.2016
    próba nie bycia gołosłownym i napisania wporzo utworu o Larry'm z One Direction
  • Perzigon69 14.10.2016
    Ktoś tu widzę jest wielką fanką one dircetion xD osobiście nic nie mam do tego zespołu, a wiersz jest okej, nawet nawet. Ode mnie cztery i pół, czyli pięć.
  • O-Ren Ishii 14.10.2016
    Shippowałam kiedyś Larry'ego ;c Piąteczka ode mnie.
  • Niemampojecia96 14.10.2016
    to jest o Larry'm ale nie o Larry'm xD
  • 60secondsToDie 31.10.2016
    Wieruszko, przepraszam Cię najmocniej, że nie odzywałam się tak długo :c Jeszcze dziś spróbuję odpisać Ci na list.
  • Niemampojecia96 31.10.2016
    Nie, zostaw to. Dzisiaj napisałabym zupełnie inny list.
    Nie odnoś się do tego, to nieważne.
    Jeśli chcesz coś mówić, to słucham, chociaż wiesz dobrze, że to nic nie daje, nie dało i nie da.
    Nie przepraszaj mnie najmocniej za pierdoły.
  • 60secondsToDie 31.10.2016
    Mam wrażenie teraz, że jesteś na mnie zła, ale może jestem przewrażliwiona.
  • Niemampojecia96 31.10.2016
    60secondsToDie, mam wrażenie po prostu, że to koło i że ja swoje i Ty teraz swoje, więc już raczej chciałam tylko byś nie musiała odnosić się do tego, napisać nie odpisać: bo tu już było. Nie jestem zła zła o list, przepraszasz paradoksalnie. Jestem zła na swoją obecną sytuację i także może jestem przewrażliwiona, moje trudne położenie i brak jakiegokolwiek poczucia bezpieczeństwa, o których Ci chyba kiedyś wspominałam - to się po prostu może odbijać na całokształcie. Czegokolwiek.
  • Niemampojecia96 31.10.2016
    *napisać; nie odpisać.
    Przepraszam za chaos i nieogarnięcie tej wypowiedzi :c.
  • 60secondsToDie 31.10.2016
    Rozumiem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania