Las

Xxx

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Pan Buczybór 19.06.2018
    Eh, ok. Taki trochę tekst o niczym. Trudno to w ogóle analizować, wyciągać wnioski. Pusto, pusto
  • Margerita 19.06.2018
    pisze się Zażyłem przez ż z kropką a nie rz, popraw ode mnie 3
  • Justyska 19.06.2018
    Dla mnie to raczej pomysł na tekst niż tekst. Nie oceniam.
  • Nuncjusz 19.06.2018
    Dobrze jest też pod krzakiem jerzyny oddać stolec. Czyli dać coś od siebie, a nie tylko brać.
  • Okropny 19.06.2018
    Jeżyny...
  • Nuncjusz 19.06.2018
    jarzyny
  • puszczyk 19.06.2018
    I czy nie jest prawdą, że niektórzy po prostu się do pisania nie nadają?
    Tyle uwag, wskazań, sugestii, pomysłów i taki tekst po raz kolejny..
    Chyba jeszcze gorszy, niż popr
  • Nuncjusz 19.06.2018
    Moim zdaniem ma blokadę. Powinien wyzwolić w sobie wszystkie, najgorsze instynkty i opowiedzieć nam o tym :)
  • Canulas 19.06.2018
    Tu się zgodzę, Puszczyk. Wczoraj się najebałem, żeby ukazać swe stanowisko. By pierwszy negatywny koment był jakoś poparty. Nie, że słabe, tylko: dlaczego słabe. Komentarz półtora metra. I co?
    I nic. Nawet pocaluj się w dupę nie dostałem.
    Ale jak wcześniej napisałem, gdzies tam, że tekst rokujący, to odzew od razu.
    Dla mnie zakończony temat.
    Jest opór ludzi. Trzeba brać sito.
    Sanris też słabo wystartowała, ale przynajmniej widać, że jej zależy.
    Tutaj jak na infolinii z Orange Polska.
    Baj
  • puszczyk 19.06.2018
    Canulas, może kolejny, prowokacyjny klon?
    Niektóre beztalencia uwielbiają taką jazdę, bo czym mogą błysnąć?
  • Canulas 19.06.2018
    puszczyk, nie. Ot maniera taka nieszczęsna. Ale kurde, nigdy nie byłem za jakąś mega ostrą krytyką, ale kiedy jest w miarę rzeczowa, konstruktywna i nieukierunkowana personalnie, naprawdę nie powinna wzbudzac takich emocji.
    No szkoda.
    Też trochę okrzepłem, bo w pierwszych miesiącach bytności na opowi nakurwiałem komentarzy dlugich po 6-8 h dziennie.
    Niestety wszędobyslka maniera rozczeniowości + nadmierna "obrażalskość" stonowały neico me poczucie misji.
    Teraz diałam bardziej zachowawczo i selektywnie.
    Jak ktoś naprawdę chce - ok, ale odkąd mój kot zdechł, na inne bezwarunkowe drapanie po plecach się już nie zanosi.
  • puszczyk 19.06.2018
    Canulas , Jesteś pozytywnie wystygnięty.
    W mnie cały czas kipi wulkan z Gwatemali.
    Czasami spala słabeuszy.
    Czasami ja się spalam.
    Ja wiem, że oni ni też mają swoją historię, ale z pewnością nie literacką.
  • puszczyk 19.06.2018
    Moim zdaniem, autor nie powinien nawet pisać referatów w podstawówce.
    Chwali tu się swoją wiedzą i bywaniem w świecie, a pisze na poziomie pamiętnika egzaltowanej nastolatki.
    Ten tekst to dramat!
    Jest o niczym. Posługuje się zwrotami i tworzy obrazowość jak z koszmarów Junga o literaturze.
    Jest psychologicznie i literacko dziecinny do bólu.
    Dawno nie czytałem podobnej tragedii na portalu literackim.
  • Tjeri 19.06.2018
    Takie maleństwa mogą być piękne. Ale muszą być dopracowane, bezbłędne. Każde zdanie musi być przemyślane, zachwycać albo skłaniać do refleksji. A tu jest płasko, z błędami i tekst do niczego nie prowadzi.
  • Keraj 19.06.2018
    Boli Cię Puszczyk że bywam w świecie, może słabo piszę, ale korzystam z życia
  • Nuncjusz 20.06.2018
    co ty pierdolisz keraj? Gówno kogo obchodzi gdzie się obracasz w świecie, bufonie
    Lepiej przyłóż się bardziej do pisania, bo jesteś na portalu literackim, a nie na kwoczej grzędzie
  • Nuncjusz 20.06.2018
    co ty pierdolisz keraj? Gówno kogo obchodzi gdzie się obracasz w świecie, bufonie
    Lepiej przyłóż się bardziej do pisania, bo jesteś na portalu literackim, a nie na kwoczej grzędzie
  • Keraj 19.06.2018
    Słowa krytyki przyjmuję, wszyscy uczymy się przez całe swoje życie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania