Laura w Krainie Rzeczywistości

.......

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • TheRebelliousOne 19.01.2021
    Witam nowego rekruta na opowi! :D
    Całkiem ciekawy rozdział, choć patrząc na jego długość to raczej nazwałbym go prologiem. Ale to tylko moja opinia, która nie umniejsza opowiadania w moich oczach. Ciekawy wstęp, który choć wydaje się spokojny to jednak zwiastuje interesującą przygodę. Podoba mi się język, jakim posługuje się bohaterka opowiadając o swoim życiu. Jest taki... w stylu osób w jej wieku. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to jednak lepiej byłoby, gdybyś nie pisała skrótów typu "tzn". Jakoś dziwnie się to czyta w opowiadaniu, ale jak mówiłem, to tylko moje odczucia. Zostawiam 5 i czytam dalej.

    Pozdrawiam ciepło :)
  • Mess 08.02.2021
    Dosyć mocno chaotyczne, dużo powtórzeń, które należy usunąć, no ale to początek zaraz zobaczę dalsze części.
  • Podoba mi się Laura prawie z Ukrainy...
    Łagry turnusowe...

    Są braki w interpunkcji - spore

    I takie tam:

    "paznokci nie mi nie skracała "
    "czyli mi po prostu mogą mi zaszkodzić"
    "zwracać uwagę na swoje życie zaczęłam zwracać uwagę"

    "kał w kawie" - żart w stylu Targówka

    Muszę pomyśleć i wyobrazić sobie przekraczania granic mentalnych.

    Laura i Elka - ciekawe to kobity. Poczytam kiedyś dalej.
  • LittleDiana 17.02.2021
    Myślę, że następne rozdziały są lepsze, przynajmniej technicznie :)
  • Agat 25 17.03.2021
    Hej. Ciekawe, można się dowiedzieć, jak mają inni. Sama przeżyłaś, czy to wymyślone, bo piszesz tak, jakbyś sama tego doświadczyła.
  • LittleDiana 17.03.2021
    Z Laurą łączy mnie głównie niepełnosprawność, ale nie wszystkie przytoczone sytuacje są z mojego życia, ale niektóre tak :)
  • Bukietkwiatow 18.03.2021
    Także ten tego. Na początku powiem, że temat opowieści jest bardzo interesujący, a i sama Laura jest interesującą postacią, chociażby ze względu na jej wiedzę. Forma bloga też przyciąga uwagę, nie mówiąc już o tym, że jeszcze nie spotkałam się z historią z życia napisaną przez początkującego autora. Raczej wszystko co robią musi być epickie (sama jestem temu winna).

    Niestety, jest tu trochę chaosu. Przedstawiłaś mnóstwo postaci jedna po drugiej, przez co można się pogubić. Ach, no i "Za bardzo mi się śpieszyło na świat [...]" to STANOWCZO za długie zdanie, rozbij je na kilka mniejszych. Zwłaszcza, że sama się w nim chyba pogubiłaś. Dzięki rehabilitacji co się stało? :) Wstawiłaś wtrącenie, ale zapomniałaś dokończyć to główne zdanie, czyli wyjaśnić co się stało dzięki rehabilitacji. (I tak, wiem, wiem, chodzi o kulach dzięki rehabilitacji).

    No i taką drobną przyczepką jest fakt, że nawiasy "przytulają" się do słów, więc ( coś takiego) to błąd.

    Ale popłynęłam do końca i muszę przyznać, że przynajmniej do tej pory cała obsada jest jakaś, a to już coś. Jak na początek nie jest więc źle!
  • LittleDiana 18.03.2021
    Dzięki, zachęcam się do zapoznania z pozostałymi rozdziałami :) Na dzień dzisiejszy jest ich dziewięć :)
  • Bukietkwiatow 20.03.2021
    Jasne. Dobrze by było dodać do tytułu "Rozdział pierwszy".
  • Narrator 20.03.2021
    Pisane z dużym polotem oraz bogatą wyobraźnią. Trzymaj się :)

    „mam jeszcze dwadzieścia pięć lat” -> „mam wciąż dwadzieścia pięć lat” albo „mam dopiero dwadzieścia pięć lat” (zależy co miałaś na myśli)
  • LittleDiana 20.03.2021
    z tym "jeszcze" to było bardziej w sensie, że od 2021 roku Laura ma rocznikowo dwadzieścia sześć lat. :)
    Jak coś to właśnie wstawiłam dziesiąty rozdział :)
  • Monika Mara 01.04.2021
    Historia zapowiada się ciekawie.
    Mogłabyś poprawić interpunkcję, żeby przyjemniej się czytało.
  • LittleDiana 01.04.2021
    Powiem ci że następne rozdziały są już lepiej technicznie napisane :)
    Dziękuję za miły komentarz :)
  • Ciekawie się zapowiada. Zastanawia mnie co kryją dalsze rozdziały :)
  • LittleDiana 03.09.2021
    Przeczytaj to się przekonasz :)
  • Sunflower dwa lata temu
    Jak można to przeczytać?
  • LittleDiana dwa lata temu
    już się nie da - zapraszam do mojego nowego opowiadania - "Dalia.odt" Na dzień dzisiejszy jest jedenaście rozdziałów :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania