Laura w Krainie Rzeczywistości - Zapowiedź pisania serii od początku

Hej, moi drodzy czytelnicy,

 

Postanowiłam , że zacznę pisać moje opowiadania od nowa.

 

Dotychczasowa wersja "Laury..." zabierała zbyt dużo szczegółów z mojego prywatnego życia i nie czułam się pewnie publikując.

 

Więc zacznę od nowa, nawet nie wiem czy główna postać będzie miała na imię Laura

 

Wiem na pewno że będzie niepełnosprawna , bo skoro znam temat od podszewki, a jest potrzebny społecznie to czemu się nim nie dzielić?

Będzie też uwielbiała kucyki, warkoczyki itp :)

 

będziecie czekać?

 

Jak usunąć posty na opowi? bo na razie usunęłam tylko treść

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • "Jak usunąć posty na opowi? bo na razie usunęłam tylko treść"

    Nie da się, niektóre sprawy na opowi są wieczne, można wykropkować czy coś...
  • Pan Buczybór 04.10.2021
    Całkowicie usunąć się nie da. Tak jak pisze Yanko - pozostaje wykropkowanie.
    A czy to, że zaczynasz od nowa to dobrze, czy źle, to nie wiem, ale być może zerknę, jak już opublikujesz nową wersję.
  • Narrator 04.10.2021
    Jeśli piszesz to samo opowiadanie od nowa, to możesz po prostu wyciąć obecne rozdziały i w ich miejscu wkleić nowe. Pierwsza wersja z powrotem w szufladzie, druga na Opowi.

    Jeszcze lepiej opublikuj nową wersję osobno, z adnotacją, że jest to modyfikacja poprzedniej wersji. Wtedy przynajmniej będziesz wiedzieć, która wersja czytelnikom bardziej przypadła do gustu.

    Moja rada — zaczekaj z podjęciem decyzji, bo co nagle... Daj tekstowi poleżeć, nabrać mocy. Zawsze możesz napisać coś innego. Nie bój się eksperymentować.
  • Patriota 04.10.2021
    Ja byłem zainteresowany twoim tekstem, często pisałem komentarze, jak Morus, później jako patriota, opowiadanie wydawało mi się ciekawe, odkrywało świat, którego nie znałem, robiłaś to w dość interesujący sposób. Później nieco sobie odpuściłem, gdy bez powodu wskutek złych ludzi zniszczono mi to konto, więc sorry, ale chyba z tego konta też napisałem kilka komentarzy.
    Dziwię się, że miałaś ich (komentarzy) dość mało, choć tutaj wiele jest osób deklaratywnie i wrzaskliwie empatię dla osób w Twojej sytuacji, ale chyba poza pyszczeniem nie potrafią tej rzekomej empatii w żaden sposób pokazać, choćby wypowiedzieć się nawet w sprawie Twojego konkretnego problemu.

    Próbujesz coś zmienić, bo prawdopodobnie oczekiwałabyś większego zainteresowania tekstami, pewnie jesteś zawiedziona. Cóż, nie wiem co Ci poradzić tak naprawdę, nie wiem, czy pewne skróty i pozostawienie tych opek da jakiś efekt. Tak jak poradził Ci przedpiśca, Narrator, ktory również zaglądał pod Twoje opka, próbuj. Czas pokaże co z tego wyjdzie. Może spróbuj zainteresować jakiegoś wydawcę, by to wydał w formie pamiętnika. Temat na czasie. Nie wiem, czy dużo istnieje na rynku wydawniczym pokazujących prawdziwe życie osoby niepełnosprawnej od podszewki i w dodatku pisanej z pozycji osoby z środka, a nie przez autora który zna sprawę jedynie z zewnątrz.
  • Patriota 04.10.2021
    Sorry za błędy tego tekstu, jak go przeczytałem, to koszmarek wyszedł, ale z telefonu na przystanku autobusowym pisałem.
  • Narrator 04.10.2021
    Odnośnie tego co Patriota napisał powyżej: „Dziwię się, że miałaś ich (komentarzy) dość mało...” — wprawdzie na Opowi mam zaszczyt gościć nieco dłużej niż rok, lecz mimo tak krótkiego czasu zdążyłem zauważyć, że 99% tak zwanych „komentarzy” to nie są komentarze na temat pracy autora, ale poglądy oraz opinie mające niewiele wspólnego z publikacją. Z tego powodu uważam, że ilość komentarzy nie jest miernikiem wartości zamieszczonego tekstu. Lepszy jeden rzeczowy, wnikliwy komentarz, aniżeli niekończąca się dyskusja o niczym, przechodząca w shitstorm.

    Napisałaś 31 rozdziałów, to prawie tyle co 'The Sun Also Rises' Hemingwaya. Piękne osiągnięcie. Tylko pogratulować?
  • Patriota 04.10.2021
    Masz rację Narratorze, dlatego na miejscu autorki nie przejmowałbym się tym, o ile to jej chodzi, bo może źle zrozumiałem intencję dotyczącą zmiany formy pisania.
  • Nazareth 05.10.2021
    @Narrator na opowi pierwszy raz trafiłem w 2015 r. Ten poziom komentarzy to nie nowość, widzę, że awatary i nicki się pozmieniały, ale podejście pozostało.
    Droga Autorko, przede wszystkim pisz dla siebie, dla radości z pisania, żeby mieć możliwość odkrywać samą siebie. Nie przejmuj się tym ile osób cię czyta, chociaż wiem, że jest to trudne. Wierzę jednak, że jeżeli naprawdę Ci zależy, i nauczysz się sama cieszyć własnymi tekstami, czytelnicy to dostrzegą i sami Cię znajdą. Rób co podpowiada CI serce :)
  • LittleDiana 05.10.2021
    Nowa Seria będzie nazywała się "Dalia.otd" i główna bohaterka będzie miała na imię Dalia i waham się w randzie wiekowej od osiemnastki do dwudziestu dwóch lat, na razie tyle wiem :)
  • Narrator 06.10.2021
    LittleDiana
    Osiemnastce więcej można wybaczyć, dwadzieścia dwa lata do czegoś zobowiązują. Pisz jak ci pasuje, niczego nie będę sugerował.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania