Laura w Krainie Rzeczywistości -Rozdział czwarty.

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Zaciekawiony 23.01.2021
    Cześć Diana.

    Tyle ci pisałem na innym forum, że masz za długie zdania i lepiej to inaczej ułożyć, bo są nieczytelne. A tu kolejny rozdział i znowu to samo.
  • Narrator 24.01.2021
    W twoim opowiadaniu jest dużo ciekawej treści, ale jak kolega Zaciekawiony zauważył powyżej, zabrakło dyscypliny w pisaniu. Słowa lecą jak twoje myśli, co jest naturalne i spontaniczne, lecz same myśli nie wystraczą, trzeba je poukładać, żeby czytający mógł je odtworzyć. Zdania mogą być długie, pod warunkiem, że są poprawnie złożone z innych zdań, a to wymaga dodatkowej staranności. Australijski autor, Gerald Murnane, o swoim dzieciństwie napisał dwie książki używając bardzo długich, lecz gramatycznie poprawnych zdań. Jest on uważathe greatest living English-language writer most people have never heard of"
  • Narrator 24.01.2021
    Przepraszam za niedokończony komentarz. Tutaj jest dalszy ciąg:
    Jest on (Gerald Murnane) uważany za najwybitniejszego autora piszącego po angielsku, o którym większość ludzi nie słyszała. Ale u niego te długie zdania doskonale się zazębiają. Za jakiś czas, gdy ostygną emocje, przeczytaj jeszcze raz to opowiadanie. Może wyłapiesz usterki, a jeśli nie, to zostaw w obecnej formie. Pozdrawiam i zachęcam do pisania następnych części. Wierzę, że będzie ci to iść coraz lepiej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania