Laura w Krainie Rzeczywistości - Rozdział dziesiąty.

...

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Narrator 21.03.2021
    Piszesz dużo, publikujesz od razu, pewnie dlatego, żeby jak najprędzej poznać reakcję czytelnika, gdy sama jeszcze jesteś pod wrażeniem skomponowanego tekstu.

    Masz oryginalny sposób opisywania zjawisk i zdarzeń pozornie banalnych, a to wielka sztuka.
    „Dla mnie marzec to zawsze taki stan przejściowy pomiędzy zimą a wiosną. Coś w stylu separacji przed rozwodem.” — znakomite porównanie!

    Z początku sądziłem, że piszesz coś w rodzaju pamiętnika, ale ponieważ udzielasz czytelnikom informacji na bieżąco, to jest raczej blog. Jak już komentowałem wcześniej — życie żadnego człowieka nie jest nudne, trzeba je tylko przedstawić w ciekawy sposób. To, że bohaterka spędza większość czasu w domu, nie podróżuje po świecie, może mieć swoje zalety: zachęcać do rozmyślań, wnikliwej obserwacji bliższego otoczenia. Coś z tego jest chyba w twoim pisaniu.

    Mam wrażenie, że piszesz spontanicznie raczej niż metodycznie, przez co tekst generalnie zyskuje na świeżości, za to musisz uważać, żeby ta „spontaniczność” nie raziła drobnymi błędami. Na przykład w niektórych miejscach zgubiłaś przecinki, chyba dlatego, że to wciąż „gorący” tekst. Przeczytaj go ponownie kiedy „ostygnie”.

    Moim zdaniem kilka zdań należałoby poprawić, między innymi te:
    „Mi się nawet te przedwiośnie się podoba...” -> „Mnie się nawet te przedwiośnie podoba...”
    zgubione przecinki
    „Co do diety to oprócz Natalii to poradziłam się na ten temat też na grupie mojego dawnego ulubionego youtubera” -> „Co do diety, to oprócz Natalii poradziłam się też na grupie mojego dawnego ulubionego youtubera”
    „Ada i Paweł są na diecie roślinnej i nie ośmieliłam się pochwalić się Adzie” -> „Ada i Paweł są na diecie roślinnej i nie ośmieliłam się pochwalić Adzie”

    Nie oceniam. Gdybym to zrobił dałbym 3. Odjąłbym jeden punkt za usterki wspomniane powyżej, następny za zbytnią rozwlekłość opisu czynności jak kuracja dietą, czy wybór turnusów. Staraj się trzymać czytelnika w napięciu (nie tylko tobie zdarza się nudny dzień), a mam nadzieję, że wkrótce będę mógł postawić 5.
  • LittleDiana 21.03.2021
    Dzięki za komentarz i cenne uwagi.
  • Trzymam kciuki w trwaniu w diecie! Początki są trudne, ale potem przynosi to mnóstwo korzyści.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania