Laura w Krainie Rzeczywistości - Rozdział trzynasty.

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Narrator 12.04.2021
    Chyba najlepiej napisany rozdział, starannie edytowany, bo nie wyłapałem rażących usterek. Również na początku pełen głębokich, dojrzałych myśli, jakich zbyt wiele nie zauważyłem w poprzednich rozdziałach. Wątek o tym czy Laura chce mieć potomstwo uważam za bardzo interesujący, warto go rozwinąć. Osobowość Laury, jej poglądy, wciąż są dobrze ukryte pod opisem zwykłych, codziennych czynności, trzeba uważnie czytać, żeby dowiedzieć się o niej czegoś istotnego.

    „Od Autorki: Zastanawiam się czy brak wątków romantycznych w życiu Laury uważacie za wadę czy zaletę?”
    Nigdy nie zadawaj czytelnikom takich pytań. Owszem należy czytać komentarze i brać pod uwagę zawarte w nich opinie, ale to ty jako autorka powinnaś wiedzieć o czym pisać. Każdy czytelnik szuka czegoś innego, a książka to nie wynik jakiejś ankiety lub głosowania. Literatura nie powstaje w wyniku demokracji.

    Za poprzedni rozdział dałem 5 i żeby być konsekwentnym w swojej ocenie, za ten również daję 5. Jednak pamiętaj, że dobry czytelnik jest jak wybredny gość w restauracji — nie lubi jeść tej samej zupy zbyt często, za każdym razem chce coś smaczniejszego, a jeśli na koniec nie podasz deseru, to cały twój obiad pójdzie na marne, nieważne ile rozdziałów przygotujesz do spożycia.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
  • LittleDiana 12.04.2021
    Dziękuję za komentarz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania