Laura w Krainie Rzeczywistości - Rozdział dwudziesty

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Narrator 07.06.2021
    Najlepszy epizod z alkoholem, ten z okularami też niezły. Poza tym utonąłem w morzu drobiazgów, wszędzie drobiazgi, nic tylko drobiazgi, szara proza życiowa, ale nie mogę mieć o to pretensji, bo przecież tytuł wyraźnie mówi, że Laura raczej nie z zielonego wzgórza, lecz jednego z wielu, niczym się nie wyróżniających domów, przy typowej ulicy, standardowego miasta.

    Znakomitą pamięcią musisz być obdarzona, żeby w takim stopniu nad detalem panować, nigdzie się nie pogubić, nie powtórzyć, w żadnym z rozdziałów, chociaż tyle ich napisałaś. Z drugiej strony czasem mam wrażenie, że w kółko czytam o tym samym, lecz może właśnie dlatego, że nie przywiązuję większej wagi do szczegółów.

    „Ja w sumie milczałam, bo nikt mnie o nic nie pytał a na wyżej wymienione tematy totalnie nie mam opinii.” — Dobra charakterystyka Laury i niestety jakże prawdziwa.
    „Postanowiłam, że jeśli zmienię swoje nastawienie do macierzyństwa to chciałabym mieć same córki.” — o tym nastawieniu chyba było w poprzednich rozdziałach, tylko musiałem przeoczyć, a Laura naiwna wierzy, że wystarczą same chęci.

    Warsztat na piątkę, treść, hmmm, dla koneserów :)
  • LittleDiana 07.06.2021
    Właśnie bardzo mnie ciekawi jak czytelnicy postrzegają osobowość Laury :)

    Dziękuję za taki dokładny, wnikliwy komentarz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania