Laura w Krainie Rzeczywistości - Rozdział dwudziesty piąty.

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • dygresja 07.08.2021
    Czytam Cię, Lauro. I chcę więcej. Trzymaj się! :)
  • LittleDiana 07.08.2021
    Dzięki!
  • LBnDrabble 08.08.2021
    Zapraszamy do zabawy ze stu słówkami. Piszemy jedno drabble na tematy:
    - Pocztówka z kosmosu
    - Stare drzewa
    Może być na jeden, albo na drugi, albo połączyć dwa w jednym.
    Czas do 15 sierpnia.
    Liczymy na ciebie!!!
    Literkowa
  • Patriota 08.08.2021
    Mam wyrzuty sumienia, że nie wpisałem się pod Twoim ostatnim tekstem, przez co je wydłużyłaś, wyciągając pewnie nieprawidłowe wnioski, ale do rzeczy.
    Kłótnia z mamą to dramat, ale po części ją rozumiem, Ty też powinnaś. W sumie to nie wiem, komu przyznać rację, najlepiej nikomu, bo każdy jakieś tam ma i po części jest winny. Usłyszeć takie słowa od własnej rodzicielki, to faktycznie musi być dramat. No ale być może chce Ciebie zmotywować do chodzenia, tak to odbieram, i czasem traci cierpliwość. Albo robi to specjalnie.

    W drugiej części tekstu, opis tych chrzcin, to pojechałaś humorzasto, widzę, że ironia ci nie jest obca, co jest fajne, Taki tekst przyjemnie się czyta.

    Dobrze byłoby jakbyś w przyszłości napisała coś o tym reddicie, bo w życiu o czymś takim nie słyszałem, jestem pewnie zacofany, tak zacofany. I czym to się różni od insta, jakie są różnice, wady i zalety. I czemu jesteś na jednym i drugim.

    No już kończę. Pozdarawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania