...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • LBnDrabble 07.04.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Dziekuję. :)
  • bogumil1 07.04.2020
    Bardzo dobre drabble Leo. I bardzo ciekawy temat poruszyłaś.
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Dziękuję za opinię :-)
  • Tjeri 07.04.2020
    Ort na otwarciu dobrze nie robi ("Czas płyną nieubłaganie."). Niejako "ustawia" czytanie na wyłapanie następnych błędów. A że trochę ich jest - przede wszystkim interpunkcja, ale i literówki - to treść trochę umyka... Wrócę, jak trochę "posprzątasz" :)
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Nie wiem, ale oprócz tego zjedzonego "ł", nie widzę literówek. A z interpunkcją co jest nie tak? Specem od przecinków nie jestem.
  • Tjeri 07.04.2020
    Kurna, wielki koment mi zjadło. Wrrrr, spróbuję odtworzyć...
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Kilka razy przeczytałam i znalazłam "potrzeba", ale dalej nic nie widzę.
    Literówki to mój problem od lat, co gorsza, ja tego nie widzę...
  • Tjeri 07.04.2020
    W kwestii literówek, na pewno tu: "Nie była już potrzeba", choć widziałam coś jeszcze. Nie mogę tego znaleźć, to może mi się wydawało - no chyba że coś poprawiłaś.
    Interpunkcja. Tu mam nadzieję, że ktoś biegły zrobi swoją analizę, bo i mnie błędy się zdarzają. (Także przeczytaj bardziej jako propozycję niż pewnik.)
    Póki co:
    Wstawiłabym przecinek tu:
    "Czas rozmyślał zamknięty w matrioszce kwadratowych pomieszczeń" (przed imiesłowem).
    I tu:
    "Siedział w ciasnej klatce ze swoją wróżką chrzestną Elan Vitale" (po "klatce").
    Tu, przecinek bym przestawiła, bo w tej pozycji, sugeruje, że było więcej czasów: "Czas, ten o migdałowym spojrzeniu".
    Zastanawiam się czy między stuk puk przecinki są potrzebne (nie wiem). Jest jeszcze kilka innych miejsc, nad którymi bym się zastanowiła, ale nie zupełnie nie jestem pewna.
  • Tjeri 07.04.2020
    A stusłówka ciekawe, w sensie nieco zapętlone. Podobają mi się.
  • Tjeri 07.04.2020
    Telefon robi mi dziś psikusy,skasował kawałek komentu...
    Miałoby być:"w sensie (treści) tajemnicze, nieco zapętlone."
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Tjeri poprawiłam jedynie "ł" i dałam przecinek przed "ten o migdałowym spojrzeniu", bo to w sumie wtracenie jest na co też zwróciłaś uwagę.

    Ja tekst czytam po kilkanaście razy, a czasem nic nie widzę. Dlatego nieocenioną pomocą jest dla mnie spojrzenie drugiej osoby. :)

    Dziękuję za wnikliwe spojrzenie w treść. :)
  • Tjeri 07.04.2020
    LeeaThorelli, mam tak samo. Swoich błędów nie widzę, chyba że po czasie. :)
  • Dekaos Dondi 07.04.2020
    LeeaThorelli→Twórcza siła napędowa, zamknięta z czasem. Ciekawe relacja bardzo.
    Jakby wróżkę → Siłę Twórczą →za chwilę wchłonął czas. Bo jedno potrzebne drugiemu.
    Ale kombinować można różnie. Ciekawe drabble:)↔Pozdrawiam:)→5
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Dziekuję za opinię. :)
  • Pasja 07.04.2020
    Ciekawe ujęcie dwóch tematów. Matrioszki wspomnienie z dzieciństwa. jakoś te pomieszczenie kwadratowe odbiega od tych lalek. Przecież one były okrągłe. Ale wyobraźnia nie ma granic. Czas rzeczywiście jest niemy.

    Nie była już potrzeba - potrzebna?
    Pozdrawiam
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Już poprawione.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Pasja 07.04.2020
    Zaadoptować migdały... cudne. Teraz rozumiem kwadratowe pomieszczenie. ?.Oryginalne imię pieska... Czas
  • Shogun 07.04.2020
    Jak zwykle lekko bajkowy klimat. Trochę biologi na dodatek. Ciekawe połączenie :)
    Uwięziony, nie mogący się wypowiedzieć czas. interesujące ujęcie tematu.
    Pozdrawiam ;)
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Tekst jest dla dowolnej interpretacji, ale dodam, że Czas imię psa, słowo to człowiek.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Anonim 07.04.2020
    Kompletnie nie rozumiem, o co chodzi.
    I jak dla mnie przerost formy nad treścią, ale może dlatego, że nie kumam.

    Pozdrawiam
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Czas to pies, słowo to właściciel. Wróżka jest nadzieją, które zwierzę ma, i znika ona, kiedy w końcu ktoś odbiera go ze schronisk. Czas dla psa biegnie nieubłaganie w zamknięciu.
  • LeeaThorelli 07.04.2020
    Którą*
  • LBnDrabble 13.04.2020
    Na Forum rozpoczynamy głosowanie: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Zapraszamy Autorkę do wzięcia udziału. Mamy na to trzy dni.
    Lterkowa pozdrawia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania