----

----

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Iza Luis 02.02.2022
    Tajemnicze opowiadanie. Nie wiadomo, kto był solenizantem. A mógł być każdy. Babcia, Dziadek, wnuczek, leśniczy, wilk. Bardzo intrygujące.
  • Margerita 02.02.2022
    Dziękuję i o to chodziło
  • LBnDrabble 02.02.2022
    Nikt cię nie pominął. Osiem godzin temu wstawiony został wątek do głosowania. Twego drabble jeszcze nie opublikowałaś (dopiero godzinę temu) Więc nie pisz, że cię pominięto... gdyby był o 15.00 na głównej, byśmy wstawili.

    Literkowa
  • Margerita 02.02.2022
    Właśnie że pominięto bo można było link dokleić pod wątek do głosowania
  • LBnDrabble 02.02.2022
    Margerita nie masz racji. Nikt nie siedzi 24 godziny na Opowi. Kiedy wklejałam watek głosowania twojego drabble nie było na Głownej. Więc nieładnie się każesz całować.
  • LBnDrabble 02.02.2022
    Witamy w Bitwie i całujemy!

    Literkowa
  • Ciekawie, można by troszkę doszlifować, ale jak na Ciebie bardzo spoko.
  • Margerita 02.02.2022
    Dzięki starałam się napisać dobrze
  • Co w życiu jest ważne? A co jest tylko mało istotnym dodatkiem? Ciekawe opowiadanie. Dziękuję ?
  • Margerita 02.02.2022
    dziękuję
  • Trzy Cztery 02.02.2022
    Tort z wisienką na środku będzie wisienką na torcie całego, miłego, urodzinowego dnia. pokazałaś ciepłą domowa atmosferę, a wieczorem z lodówki wysunie się jeszcze uwieńczenie tego ciepła. Mnie się spodobało, że tort z wisienką stał się wisienka, i że to uwieńczenie ciepła wyjdzie z urządzenia, które chłodzi. To jest tak delikatnie zakręcone, w tym niby najprostszym z najprostszych podejściu do tematu "wisienka".
  • Margerita 02.02.2022
    dzięki
  • Pan Buczybór 02.02.2022
    wyborne
  • Margerita 03.02.2022
    to się cieszę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania