***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Anonim 01.12.2020
    Już nie zapłonie... A ten dyptam - który musiałem sprawdzić, co znaczy - to wieczne panowanie oprawcy. Takie moje odczucia.
    Podoba mi się.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 01.12.2020
    Dziękuję za spojrzenie i ciekawe odczucie. Dyptam ma tutaj znaczenie. Pozdrawiam
  • kigja 01.12.2020
    Ale czad!!!
    Jaki wysyp drabbelków!
    ?
    (później odpowiednio skomentuję, tymczasem sie niepomiernie raduję!)
  • Pasja 01.12.2020
    Ano wysyp po zaproszeniu :)
  • LBnDrabble 01.12.2020
    Witamy w Bitwie i powodzenia.
    Literkowa
  • Bożena Joanna 01.12.2020
    Jakby zemsta Apokastazy po latach, za śmierć matki i beznadziejne życie w celi, w piele. Tyran nie spodziewał się, że zniszczy jego ukochane drzewo. Piorunujące zakończenie!
    Pozdrowienia!
  • Pasja 01.12.2020
    Tyran spał sobie w najlepsze. Ogień w jakiś sposób dokonuje oczyszczenia.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Tjeri 01.12.2020
    O, smakowicie!
    Dyptan, nazywany krzewem Mojżesza. Ponoć można zapalić jego olejki bez szkody dla rośliny.
    Ścięcie rośliny - i dosłowne i symboliczne. (A, lepiej chyba napisać "łodygę" niż "konar"). I ogień - niszczy i oczyszcza.
    Widzę, że nie tylko ja w ogień poszłam ;).
    Podoba mi się!
  • Pasja 01.12.2020
    Witaj Tjeri
    Tak krzew gorejący i jego biblijne znaczenie. Trochę nawiązuje do dzisiejszych kontrowersji...przywrócenie do stanu pierwotnego. Tak ogień ma dwa znaczenia - oczyszczanie i wypalenia zła. Dziękuję za sugestię.
    Pozdrawiam ciepło
  • Szpilka 02.12.2020
    Bardzo fajny i niesztampowy drabbelek ?
  • Pasja 02.12.2020
    Dziękują za niesztampowość.
    Pozdrawiam o poranku
  • LBnDrabble 03.12.2020
    ZAPRASZAMY!
    Rozpoczynamy po raz 19 głosowanie: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy wszystkie drabbelki, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 07 grudnia /poniedziałek/ godz. 23.59
    Literkowa pozdrawia
  • kigja 03.12.2020
    pasja pisze:
    Apokastaza weszła bezgłośnie do sypialni.
    Umknęły Ci 2 literki ---> ApokaTAstaza.
    Chyba, że miało być inaczej...

    W każdym razie:
    Zemsta, ale i oczyszczenie. Dobro mimo zła. Bo dobro ponoć zawsze wraca.
    Mocny tekst. I świetnie wykorzystany temat.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 03.12.2020
    Pasjo↔Tekst dobrze napisany, można sobie wyobrazić, ową scenę.
    Tylko jak coś, chociaż trochę ''pachnie zemstą'' to jestem↔przeciw, bo zemsta upadla człowieka.
    Co innego słuszna kara za zło, jako rodzaj↔sprawiedliwości:)↔To jestem za:)↔zdaniem mym, oczywiście:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • Pasja 07.12.2020
    Pewnie zemsta nie jest dobra reakcją na zł. Jednak ponoć bywa slodka.
    Pozdrawiam
  • Shogun 07.12.2020
    Intrygujące drabble. Zemsta, oczyszczenie, ale czyje? Oprawcy, czy ofiary. Dyptam, jako symbol regeneracji, w tym przypadku oprawcy. Ofiara odpłaciła za krzywdy, podpaliła źródło "życia" oprawcy. Ogień, oczyścił, wypalił esencję "regeneracji", ale gdy zgaśnie, czy nie odrodzi się mimo wszystko? Mimo ścięcia pnia? Tego nie wiemy.
    Wiemy natomiast, że zemsta została dokonana.

    Pozdrawiam :)
  • Pasja 07.12.2020
    Oczyszczenie przychodzi na końcu i dla każdego w innej formie. Inna dla oprawcy, inna dla ofiary.
    Dziękuję za wdepnięcie i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania