***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • LBnDrabble 12.12.2020
    Witamy w Bitwie. Brawo!
    Literkowa
  • Bożena Joanna 12.12.2020
    Masz niesamowitą wiedzę medyczną, geny mają tyle kombinacji, że mogą zaskoczyć. Nieciekawą fizys rekompensuje intelekt. Natura bywa sprawiedliwa.
    Pozdrowienia!
  • Pasja 13.12.2020
    Witaj Bożenko!
    Dziękuję za sprawiedliwość... natura potrafi sama sobie poradzić.
    Pozdrawiam
  • Shogun 13.12.2020
    Hmm, wydaje mi się, że gdzieś to już widziałem, a przynajmniej ten fragment, jako część większej całości, ale mniejsza. Bardzo dobrze pasuje do tematu.
    Tak, natura czasem nam coś odbiera, ale za to daje coś innego w zamian. Nie jesteś dobry w jednym aspekcie, to jesteś dobry w drugim.
    Sprawiedliwość genowa ;)

    Pozdrawiam ;)
  • Pasja 13.12.2020
    Witaj
    Masz rację, że miałam ten problem poruszony w moim opowiadaniu (2 części) i to nie jest plagiat. Uznałam, że można podjąć ten temat w drabble. Zaznaczam, żeby nie było podejrzeń.
    Pozdrawiam
  • Anonim 13.12.2020
    Jak to mówią Rosjanie, praktika jebiut tieoriu!
    Warto w takich momentach pisać o takich rzeczach.
    Dobry tekst, bo pokazuje, jakie wyjątki się zdarzają.
    Coś za coś? Czasem tak bywa. Jednak znacznie częściej działa to na zasadzie domina.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 14.12.2020
    Pięknie dziękuję za słowa.
    Życie to w ogóle loteria.

    Pozdrawiam
  • LBnDrabble 18.12.2020
    Rozpoczynamy głosowanie. Dziewięć tekstów i 900 słów.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Zapraszamy: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 21 grudnia /poniedziałek/ godz. 23.59
    Literkowa pozdrawia
  • Dekaos Dondi 19.12.2020
    Pasjo↔Ano. Nie można kogokolwiek przekreślać, bo taki czy inny. Ta inność może się okazać, bardzo przydatna.
    Tak to bywa. Czasami coś się traci, by coś zyskać. I czasami proporcja przechyla się w kierunku→zyskać.
    Pozdrawiam:)↔5
  • Pasja 19.12.2020
    Dzięki DD Za słowa i zrozumienie inności.
    Pozdrawiam
  • Baba Szora 19.12.2020
    Krzepiące :-)
    Pozdrawiam,
  • Pasja 22.12.2020
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Pan Buczybór 21.12.2020
    Interesujące. Przełamywanie stereotypu, wyjście z jaskinii, czyli pokazanie ludziom, że wbrew losowi każdy może coś osiągnąć, nawet jeżeli potrzeba do tego odrobiny szczęścia.
  • Pasja 22.12.2020
    Pięknie dziękuję za odbiór. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania