LBnP - Pamiętnik Erotomana - On

Obserwuję każdy jego ruch. Nie jest idealny, wręcz przeciwnie. Każdą inną kobietę z miejsca odrzuciłby ten brak perfekcji, źle ułożone włosy, trochę krzywy nos, ale nie mnie. Przyglądam się mu dyskretnie, udając, że jestem zajęta jedzeniem. Czasem spogląda w moją stronę, wtedy ukradkiem uciekam spojrzeniem w przeciwnym kierunku. Nie jest wysoki. Ma dziwny sposób chodzenia. Wszyscy to wyśmiewają. Gdybym zaś przyznała się do swojego uczucia, zostałabym małoletnią dziwką.

Nie dbam o to. Wyobrażam sobie, jak moje rozedrgane usta dotykają jego ust, jak nasze dłonie splatają się na jedwabnej kołdrze, a ciała tworzą jedno. Mam wrażenie, że on wie, o czym myślę. Obnaża mnie ze szmat umysłu i sprawia, że siedzę całkowicie naga. Mój oddech przyspiesza, chociaż w rzeczywistości nie zbliżył się nawet o milimetr. Nadal stoi cztery metry dalej, oparty o stół. A ja nadal nie potrafię wyrzucić wizerunku tego trzydziestoletniego mężczyzny se swojej nadpalonej pamięci.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Witamy opowiadanie zgłoszone do konkursu :)
  • Wrzuć link na Forum :)
  • Pasja 19.10.2017
    Czyli to bardziej sensualne niż erotyczne marzenia. I od razu dziwka? Chyba na wyrost określenie. Krótkie, ale ciekawe spojrzenie. Pozdrawiam:)
  • Enchanteuse 19.10.2017
    Interesujące.
  • Pan Buczybór 19.10.2017
    "se" - ze

    No, fajne to. Niejednoznaczne jakby. Role nie są jasno określone, a sama forma i akcja całkiem fajne. Pozdro.
  • KarolaKorman 20.10.2017
    Dla mnie bardzo jasne. Pan B pisze, że niejednoznaczne, a ja się z tym nie zgadzam. Widzę zakochaną nastolatkę, która snuje fantazje. Przeżywa w myślach to, co chciałaby by się wydarzyło, choćby nawet miała za to słono zapłacić. Odwieczne dylematy: miłość chłopca do nauczycielki i dziewczyny do nauczyciela - czy wypada? Czy wolno? A czemu nie? Miłość nie wybiera.
    ,,Obnaża mnie ze szmat umysłu i sprawia, że siedzę całkowicie naga. '' - to zdanie mi tylko zgrzyta, bo odczytując go dosłownie, ma się wrażenie, że bohaterka nie jest rozebrana, a pozbawiona połowy czaszki, że wyjęto jej mózg. Może właśnie taki wydźwięk miało dać. Może o to chodziło, że nie ważne jest w tej chwili logiczne myślenie, które podpowiada, że nie wypada, nie przystoi, że to jednak miłość zakazana. Pozdrawiam :)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepsze opowiadanie zgłoszone do II LBnP
  • Szanowny Autorze wziąłeś udział w LBnP, więc zagłosuj do 22.00
  • Drżączka 25.10.2017
    To rozkaz?
  • Nuncjusz 25.10.2017
    To propozycja nie do odrzucenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania