LBnP XVIII „”Truchło radosne”

 

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Canulas 20.11.2018
    "Inna sprawa jest, gdy przechodzisz przez Styks nie na warunkach nadzmysłowego i niezgłębionego i ma żadnej metafizyki, a po prostu zdychasz." - zjadłeś(aś) nie.

    Znów zacne. Silnie zacne.
  • refluks 20.11.2018
    A niech to nie brakujące dunder świśnie.
  • betti 20.11.2018
    Kiedy nie mogłam wybudzić się po narkozie, całe życie przeleciało mi przed oczami, najbardziej się bałam, ze żywcem mnie pochowają... Nie widziałam tunelu, ani światełka... ale dużo ludzi coś tam widzi, niektórych to zmienia. Musi być coś po drugiej stronie, ja wierzę.

    Pozdrawiam.
  • Gregor 20.11.2018
    chyba cie młotkiem walnęli zabciu miła
  • refluks 20.11.2018
    Dziękuję. I nie karm trolla.
  • betti 20.11.2018
    refluks niech się żywi... przecież ma tylko to. Trzeba być człowiekiem...
  • Gregor 20.11.2018
    refluksja dostałaś kopa na pięterku i teraz tu się produkujesz trolico
  • Zaciekawiony 21.11.2018
    Gregor A ty jaki miałeś nick na Ósmym?
  • Witamy kolejne opowiadanie w Bitwie
  • sensol 21.11.2018
    "Polaka bijesz? A skąd ci ja, kurwa, o tej porze wezmę cudzoziemca?" fajnie opisany strzał i konsekwencje. no i ten koniec nawiązujący do polskości, dodaje głębi. podoba mi się Twój sposób pisania. szkoda, że starsze teksty zniknęły zanim żem tu się pojawił.
  • refluks 22.11.2018
    sensol Tak, legenda się moja ciągnie za mną czasem dokuczliwie dla mych uszu. Bym sobie chciał odpocząć i wyciszyć się przy prawie głupawych memach i teledysku letniego hitu, a tu pamieć ocierająca się o legendę, tu, tam, sram. A ja chcę jeno z rana kromę z pasztetową popić kawą zbożową.
  • Pan Buczybór 21.11.2018
    Rzadko cię czytam, ale ten tekst jest naprawdę spoko. Ciekawa forma, zapis i opis pobigosowych wrażeń. No, chyba w niektórych miejscach przecinki szwankują, ale to drobiazg. Pozdro
  • Justyska 21.11.2018
    Najgorzej jak chce się rzygać a nima czym. Fajny tekst. Znów inne podejście do tematu.
    Pozdrawiam
  • refluks 22.11.2018
    Jeszcze raz wyartykułuję podziękowanie do pochwalających mnie przed wcześniejszym mym podziękowaniem.
    Tak, jestem cudownym twórcą.
    Obezwładniam stylem i wyrażeniem.
    Jestem najlepszy.
    Aplauz, kurwa.
  • refluks 29.11.2018
    Kto moje truchełko tak kiepsko pooceniał?
    Co to ma być?
    Co?
  • betti 29.11.2018
    Nie płacz, jeszcze tak źle nie jest... jeszcze jakaś tam trójeczka zdobi czoło. A poza tym tu jest niemiecki system oceniania, im gorzej tym lepiej...
  • Elorence 01.12.2018
    Dość mocny tekst i niespecjalnie w moich klimatach.
    Ogólnie, rozumiem, że to z punktu widzenia faceta i tak dalej, ale wolałam o wiele bardziej Twój inny tekst, również opublikowany pod sztandarami LBnP. Tamten też był mocny, ale miał w sobie "to coś". Ten nie ma. Nie wiem, może dlatego, że nigdy nie miałam aż takich jazd.
    Pozdrawiam :)
  • Głosowanie rozpoczęte. Zapraszamy na Forum.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania