Usunięto

Usunięto

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Jeszcze nie przeczytałam wszystkiego, ale po wstępie widać, że poprzeczkę podniosłeś/podniosłaś dosyć wysoko.

    Tylko jedna uwaga - to jest portal w internecie dla piszących amatorów, a nie szkółka niedzielna, więc wszystkie brzydkie słowa piszemy normalnie, bez kropkowania - suka a nie s*ka.
    Na razie tyle.
    Pozdrawiam.
  • LaurazjanWolf rok temu
    OK. Dziękuję za podpowiedź. Teraz już wiem, że nie muszę uważać na takie sformułowania ;)
  • MartynaM rok temu
    Mam wrażenie, że już to czytałam... muszę sobie nick przypomnieć.
    Dobry tekst. To też już chyba pisałam... ale jeszcze raz 5
  • LaurazjanWolf rok temu
    To opowiadanie jest dostępne również na moim koncie na Deviantart ;)
    Dziękuję za ocenę :D
  • Witam w Bitwie! Życzę dobrej zabawy i powodzenia!

    Literkowa
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dziękuję.

    P.s. Mogę zapytać, jak Bitwa będzie przebiegać dalej?
  • Dekaos Dondi rok temu
    LaurazjanWolf ↔Przeczytanie Twojego tekstu, zostawię sobie na jutro:~)
    Fajnie, żeś w Bitwie:)↔Pozdrawiam?:)
  • LaurazjanWolf rok temu
    Aa... Dziękuję. Mam nadzieję, że się spodoba :D
  • Dekaos Dondi rok temu
    LaurazjanWolf↔Jam już trochę obeznany w tekstach Twych, ale przyznaję. Akcja wartka, dzieje się, jam na tak, lecz tekst niedokończony taki. Chciałoby się wiedzieć więcej, o tym co z Wilczycą:)↔Pozdrawiam?:)
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dekaos Dondi Dziękuję za komentarz i ocenę. :D Mogę Cię zapewnić, że Aderine (wilczyca, która uciekła z niewoli) wzięła odwet na swoich oprawcach. Powyższe opowiadanie pochodzi z serii ,,Wilki z Laurazji", nad którą pracuję od 2015 r. Jak dotąd cała seria rozrosła się do kilku, opasłych tomów. ;)

    Jeśli zaś chciałbyś wiedzieć więcej o świecie Laurazji, zajrzyj na moje konto na DA:

    https://www.deviantart.com/eastwolf20/art/Wolf-east-explains-species-in-Laurazja-930144638
  • Pasja rok temu
    Bardzo dobrze prowadzisz akcję i doskonale odsłanisz waderę, jako kobietę w niewoli.Opisy, język imiona i nazewnictwo jest majstersztykiem. Czy wrzucisz dalsze losy wilczycy? Bo myślę, że jest to wyrwana część z całości... nie znamy początku jej zniewoleni i nie znamy końca ucieczki. Pewnie uratuje się i pokona wilków.

    Miłego wieczoru
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dziękuję za komentarz. Opowiadanie stanowi prolog do czwartego tomu serii ,,Wilki z Laurazji'' mojego autorstwa. Całość oczywiście się pojawi, ale trochę później. Póki co wstawiłem jedynie kilka rozdziałów tomu pierwszego ?
  • zastanawia mnie jak ją związały
  • LaurazjanWolf rok temu
    Wilki z Laurazji różnią się nieco od tych, jakie występują na Ziemi. Są bardziej inteligentne. Potrafią zatem wykonywać proste przedmioty, takie jak choćby liny z łodyg bluszczu rosnącego w ich krainie. Poza tym, ich anatomia również nieco różni się od wilków ziemskich. Palce przednich łap są dłuższe i chwytne, przez co są one w stanie formować materię. Związanie wilczycy byłoby zatem w zasięgu ich możliwości ;-)
  • LaurazjanWolf rozumiem
  • Rozpoczynamy Głosowanie! Zapraszamy do czytania i zagłosowania.

    Potrwa do 06 /czwartek/ godz. 23:59

    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury.
  • Wgrałeś razem z Pasją. Obydwoje macie podać po jednym temacie
    Proszę o dogaganie się i zalożenie jednego wątku na Forum z tematami do 54 edycji)

    Literkowa
  • LaurazjanWolf rok temu
    Ok. Razem z Pasją ustaliliśmy już temat. Mam jednak pytanie. Gdzie mogę wstawić tematy do nowej bitwy? Czy mam zalozyc nowy wątek na forum czy też dodać wpis z tematem na wątku z głosowaniem?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania