LBnR 63 - Tworzyć wartość

daj mamo daj mamo daj

mantra niewinności

utrwalona

nie powinna

 

wdzięczne słowo wdzięczny

nie nauczone

szacunek

nie znają

 

nie wina bo nie istnieje

brak świadomości

spokojności

beznamiętności

 

trudno być dla miłości

tak wiele za niewiele

nie warto

warto

lepiej niż kolejna cegła w murze

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Zenobiusz 12.05.2019
    Dałem piątkę temu utworowi, choć jego sensu do końca nie rozumiem.
  • Pan Buczybór 12.05.2019
    No, czasami trochę gmatwam treść. Ciągle kombinuję, ale się uczę
  • yanko wojownik 12.05.2019
    Tez nie bardzo rozumiem. "Another Brick in the Wall" tak na końcu - Inspira?
  • Pan Buczybór 12.05.2019
    No, trochę inspira. I z nierozumieniem biorę winę na siebie. Może trochę przesadziłem :)
  • Witam,
    Hm, czytałam dwa razy... i nie dotarło do mnie.
    Jakieś bezemocjonalne, albo ja mam zły dzień. No, nie wiem.
    Pozdrawiam,
  • Cofftee 13.05.2019
    O kurcze, dobre. Oczywiście poezja zostawia zawsze szerokie pole do interpretacji, jednak ten wiersz od razu zatrybil u mnie pod jednym konkretnym przesłaniem.
    Tak wiele daje, a tak niewiele w zamian dostaje. Naprawdę matczyna miłość to, choć uważam z takimi słowami zazwyczaj, 'istota' doskonała. Bezinteresowna, krystalicznie bezinteresowna. Ta siła jest niesamowita, to prawda.
    Bardzo udany wiersz. Jestem zachwycona zawartymi w nim przemyśleniami, choć osobiście może odrobinkę uznaje pracę za ciut zbyt chaotycznie spisana. To takie estetyczne odczucie.
    Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kawa.
  • Adam T 13.05.2019
    Oglądałem sobie jakiś czas temu "Tha Wall". Tam matka pokazana jest jak... Matkość Wiekuista - nie tyle cegła w murze, co naczelny architektu muru.
    Ładnie porozbijałeś te myśki, panie Bucz, jakby z dziecinnej układanki trzeba było sobie poskładać treść.
    Pozdrawiam :)
  • Witamy w Bitwie. Życzymy wygranej.
  • kalaallisut 15.05.2019
    Ta kolejna cegła w murze odrazu mi przywołała pink Floyd the walk https://youtu.be/fvPpAPIIZyo. Dobra robota
  • Szanowny Autorze zapraszamy do głosowania. Lokal otwarty całodobowo.
  • Pasja 23.05.2019
    Witaj
    Jestem na duże tak. Ta cegła jest najmocniejszym ogniwem twojego przesłania. Cegły bez spoiwa jakim jest matka nie zbudują domu, rozsypią się. To ona zlepia wszystkie elementy mozaiki jaką jest życie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Pan Buczybór 23.05.2019
    Dziękuję za komentarz :)
  • Artbook 23.05.2019
    No Panie Bucz, jest bardzo ciekawie ;-) Taka kwintesencja, bez zbędnego ziewania. Świetna końcówka - lubię takie zakończenia, które skłaniają do refleksji :-) Podoba mi się jak zaczynasz każdą zwrotkę. Początek sygnalizuje ważną sprawę, a potem rozwinięcie tematu...
    Dobrze podane przesłanie :-)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania