*.*

:)

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • AlfaGlobulina 23.06.2020
    Jeszcze niedawno większość z Was była miła, a teraz za nic jedynki dajecie
  • Tjeri 23.06.2020
    Alfo, jedynym sensownym punktem odniesienia na tym portalu są komentarze. Na oceny nie warto nawet patrzeć (sama nie mam pojęcia jakie oceny mają moje teksty, nie oceniam też cudzych utworów).

    Co do wiersza - nie jest do końca w moim guście, przeszkadzają mi powtórzenia, wyrażenia nieco wytarte poetycko i elementy patosu. To oczywiście moja subiektywna ocena, opierająca się na upodobaniu innej stylistyki - mam nadzieję, że nie obrazisz się za szczerość.
  • Akwadar 23.06.2020
    Dalem cztery :)
  • AlfaGlobulina 23.06.2020
    Po akcji na forum domyślam się kto dał jedynki, dlatego piszę, że wcześniej byli mili, a teraz jest inaczej, bo padło hasło "klon".
    Nawet nie brałam w tym uczestnictwa i nie stanęłam po żadnej stronie, ale mimo to dostałam rykoszetem. Tak się nie robi.
    Doceniam konstruktywną krytykę i rozumiem doskonalne, że nie każdemu wszystko się spodoba. Każda uwaga jest cenna :)
  • AlfaGlobulina 23.06.2020
    Akwadar dziękuję za zerknięcie :)
  • Tjeri 23.06.2020
    AlfaGlobulina, ja nie w temacie, bo ostatnio rzadko na forum zaglądam.
  • Dekaos Dondi 23.06.2020
    AlfaGlobulina→I znowu bardzo ładnie podane przemyślenia, metafory baz skrajności, w jedną lub drugą stronę.
    Mnie się subiektywnie podobają:)
    np→''zasadzić marmurową płytę z której wyrośnie dom?''
    Wierzę, że wyrośnie z niej dla nas dom, bez granic czasu, ale już nie na tym świecie, tylko po ''krótkiej przerwie na śmierć.
    Co do ocen, to zgadzam się z Tjeri
    Pozdrawiam:)→5
  • AlfaGlobulina 24.06.2020
    Ponownie dziękuję za pozytywny odzew. Ostatnio towarzyszy mi myśl o życiu po śmierci :)
  • Witamy kolejny wiersz w Bitwie. Brawo!
    Prosimy o link: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

    Literkowa pozdrawia i życzy dobrej zabawy
  • AlfaGlobulina 24.06.2020
    Dziękuję :) Już zamieszczam.
  • Na drugi raz prosimy powiadomić o swojej decyzji, aby nie linkować wiersza w wątku do głosowania.
    Literówka pozdrawia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania