(*)

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 24.05.2017
    To straszne być zaprogramowanym. W świecie korporacji ludzie są jak roboty bezduszne i mają wyschnięte oczy. Dokąd zmierzamy?5
  • Enchanteuse 26.05.2017
    Dziękuję.
  • KarolaKorman 25.05.2017
    Ciekawie to przedstawiłaś :) Złowieszczo zabrzmiało.
  • Enchanteuse 26.05.2017
    Taka mi wizja w głowie powstała . Dzięki.
  • Pan Buczybór 25.05.2017
    Wizja jak z filmów Camerona. Łatwo kogoś zaprogramować, jeżeli nie ma duszy. Misja to misja i na kręgosłupy się nie patrzy. 5
  • Enchanteuse 26.05.2017
    Zgoda i dlatego od robotów się nie wymaga. Dzięki.
  • Niemampojecia96 04.06.2017
    Jesteśmy zgniłym owocem
    Przelotnego związku
    Dwoch schorowanych stuleci.

    <3. Dlatego bywam na włoskiej, bo na tym wysypisku wszystkiego można odnaleźć takie klejnoty jak ten fragmencik chociażby.

    Tak cudownie mi lsni i sie mieni ten fragmencik, oddaj mi swój mozg, żeby tak współczesnych ująć, ubrać w słowa. Dobre ciuchy dla myśli i - cały wiersz jest dobry w moim odczuciu, też miałam takie luźne myśli, ze dusza-mozg, ze elektronika-powietrze, zyly-kable, kiedyś sobie wymyśliłam, że fajnie by wyglądała taka sesja zdjeciowa, iż kobiety całkiem nagie i z kablami właśnie jako pseudo biżuteria, poobwieszane, albo sie niby wieszajace na pętlach z ładowarek, takie jakieś estetyczno obrazowe miałam zajawki, kosmiczne-ufo-zimne klimaty. No. To se miałam pomysl i na tym sie skończyło, miewam wiele dziwnych pomysłów, z takich realniejszhch to czasem mam pomysl iść do biedry i istotnie, serio idę.


    Wszystko łatwiej nie mając duszy, serca, ale jak sie ma złośliwo robaczywe z amputowana zdolnością przekładania sie na słowa i działania to też jest lipa. A tak zobojętnienia apropos, wypracowalam sobie, nie może nie mając, ale nie czując serca, duszy, nic, też nie było łatwiej, trzeba było zaraz naodpierdalac fajerwerków, żeby coś było czuć, potem problem czy placebo czy coś czuje jeszcze, czy czuje bo muszę i tylko dlatego. Bez serca, bez duszy to nie wiem, ale ze znieczulonymi to także mordega, jak miec zdretwiala nogę, nie moc może chodzić, albo pokrywać sie lodem a później napierdalac w niego pięcioma szpikulcami.

    Dużo przemyśleń, Chryste, forgive me, sobie dzisiaj siedzę i czytam wiersze, bo zupełnie nie wiem co jak wstane.

    Dziękuję za ten, piękny <3.
  • Enchanteuse 06.06.2017
    To ja dziękuję, że wpadłaś i w dodatku zostawiłaś po sobie tak długi komentarz.

    Nagie kobiety oplątane kablami i zawisłe na nich jak na szubienicy... To jest świetny pomysł, szkoda, że nie brałaś udziału w bitwie, miałabyś spore szanse na zwycięstwo :)

    Brak duszy to brak wrażliwości na innych - nie rozpraszaja więc cudze problemy, łatwiej skupić się na pięciu się na korporacyjne szczyty. Smutne to, ale mam wrażenie, ze większość ludzi tak właśnie sie zachowuje. Te dwa wieki był naprawdę chore - a wiec ich potomstwo nie mogło narodzić się zdrowe.
    Dzięki raz jeszcze za przeczytanie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania