-

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Canulas 14.12.2018
    Jeśli idzie o płynność czytania, być może najlepsze. Bardzo ciekawy konkurs.
  • Uff, tego się obawiałam, płynność potrafi zamaskować niedociągnięcia :) Dzięki Canusiu! :)
  • Justyska 14.12.2018
    Bardzo ładnie wyszło, a nawet od tyłu bardziej mi się podoba.
    Pozdrówka ślę!
  • Przyznam Ci się, że tył poleciał gładko, z pierwszą częścią nie mogłam ruszyć :) Też pozdrowionka posyłam :)
  • jolka_ka 14.12.2018
    Za Justyną: czytając od tyłu jeszcze lepsze. Pozdrawiam;)
  • Od tyłu zawsze jest lepiej. Pozdr.
  • jolka_ka 14.12.2018
    Francis - Gorzalka Co tam kto lubi :D
  • Dekaos Dondi 14.12.2018
    Miło spozierać, że inni też. Ładnie wyszło i w te i wewte. FG - żadnego kłapsa:) Pozdrawiam→5
  • DD cieszysz mnie niezmiernie :) Dzięki :)
  • Adelajda 14.12.2018
    Ładny obrazek. Jak to powiedzieć "tam i z powrotem" :) Super.
    A u mnie śnieg teraz pada.
    Pozdrawiam śnieżyście.
  • U mnie też pada, słaby ale pada. Dzięki za fajne komenntarze. Wróciłam z zakupów w CH zmęczona, schodzona, a tu takie "miłe rzeczy". Pozdrówka! :)
  • kalaallisut 14.12.2018
    Dzień noc od słońca do księżyca tam i spowrotem ciekawy i piękny obraz. Idzie wam to znakomicie. Przemózgi z Was :)))
  • Dzięki Kalo, ale póki co piszę sama... choć może się to wydawać niewiarygodne :))
  • kalaallisut 14.12.2018
    Francis - Gorzalka wiem wiem zadziwiacie mnie każdy z osobna na swój indywidualny wyjątkowy sposób :)
  • kalaallisut ech, nie chce mi się prostować. Jak tak lepiej, niech będzie. Przyjdzie czas i się wyjaśni :)
  • kalaallisut 14.12.2018
    Żeby coś takiego napisać trzeba trochę pogłówkować. Niektórzy np myślę DD i zaciekawiony mają to jakby wgrane w głowie. Szybko łapią pewien schemat zaprogramowania słów. Zastanawiam się gdzie realnie przydaje się taka umiejętność i o czym to świadczy :)))
  • kalaallisut 14.12.2018
    Francis - Gorzalka oj teraz to mnie nie strasz jak wyjaśni? Tu znowu będzie ciężko :)))
  • kalaallisut no dobrze nie jest to pierwszzy raz kiedy napisałam, ale nigdy dla świata.
  • kalaallisut dlaczego ciężko?!
  • kalaallisut 14.12.2018
    Wybrać do głosowania chociaż faworyta/tke mam :) a potem ... ciężko
  • kalaallisut 14.12.2018
    A w między czasie możesz wyprostować;)
  • Pasja 14.12.2018
    Witam z rewizytą
    No proszę, aż mnie zatkało. Pieknie to skomponowałaś Francis niczym kompozytor. Masz ode mnie wielkie pięć.

    Pozdrawiam
  • Dziękuję, konkurento :)
  • Tina12 14.12.2018
    Witam. Dawno mnie tu nie było, ale musze przyznać że dużo straciłam. Tekst jest pierwszym tej z LBnR i mam nadzieje że reszta jest tak samo dobra jak ten tekst. Czyta się płynnie, sens zachowany. Jestem na tak xd
  • Milo Cię widzieć, Tinko :) Dziękuję za wizytę i "tak". :)
  • Tina12 14.12.2018
    Francis - Gorzalka
    Nie ma za co. Spróbuje coś sklecić. Z srnsem lub nie.
  • Tina12 próbuj, pisz, wywalaj, znowu pisz i znowu... i bedzie dobrze i coraz lepiej :) Powodzenia :)
  • Tina12 14.12.2018
    Francis - Gorzalka
    Pistaram się
  • Pan Buczybór 14.12.2018
    fajne. 5
  • fajnie, że fajne oD
  • Alicja 15.12.2018
    Od tyłu czyta mi się znakomicie lepiej i jestem zdecydowanie za tą wersją. Aczkolwiek zestawienie dwóch części nie jest złym pomysłem. Pozdrawiam :)
  • Zdecydowanie jest bardzo dobrą cechą. Dzięki za przeczytanie w te i w tamtą.:)
  • Witamy w Bitwie. Prosimy wrzucić link do wątku na Forum.
  • już klikam
  • Zapraszamy Szanowną Panią do zagłosowania. Forum otwarte całodobowo.
  • Jutro o północy mija termin głosowania. Autorko! Nie zagłosowałaś.
  • Agnieszka Gu 06.01.2019
    Witam,
    Zgrabne, ciekawe, nie powiem...
    Pozdr

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania