xxx

xxx

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • JamCi 17.07.2021
    Marzenie o osobności i byciu na własnych warunkach.
    Można się wyciąć nie uciekając. Ale łatwe to nie jest, prawda.
    Dla mnie troszkę za dużo wszystkiego. Jakby.
    Popraw sobie: Mintoraja - Mitoraja.
  • Bożena Joanna 17.07.2021
    Zwykle chce się uciec, gdzieś dalej nie za sąsiednią miedzą. Poprawiłam literówkę, dziękuję za zwrócenie uwagi.
    Pozdrowienia!
  • Piotrek P. 1988 17.07.2021
    Niegdyś byłem nad Adriatykiem. Wybrzeża tego morza to do tej pory jedne z moich ulubionych miejsc, które kiedykolwiek odwiedziłem. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Chciałabym tam jeszcze wrócić i dokładniej spenetrować okolice wybrzeża Amalfi. Serdecznie dziękuję za przeczytanie, komentarz i ocenę.
    Pozdrowienia!
  • Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy ze słowami.
    Literkowa
  • Wybieramy najlepszy wiersz!
    Głosujemy do 30 lipca/piątek/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy Autorów do zagłosowania!
    https://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Dziękuję za informację. Na pewno zagłosuję. Pozdrowienia!
  • Zabierasz czytelnika w kolejną wyprawę. Masz dar do budowania obrazów i opisywania odczuć.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz. Przyroda jest znakomitym tłem do wyrażania nastrojów.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Trzy Cztery 25.07.2021
    Przygniatające są nawiązania do polityki, do pandemii. Wiersz niby mówi o odcięciu się od brzydoty i choroby, a jednak pokazuje, jakie to trudne. Czy naprawdę niemożliwy jest "prawdziwy oddech w upalne lato"? Jak pozbyć się natrętnych obrazków? Może rozbić namiot w błękicie, zanurkować w koralowej wyspie. Podoba mi się pierwsza strofa, taka "z innego świata", "wolna".
  • Bożena Joanna 26.07.2021
    Trzy Cztery Moje upalne lato jest nieco pokiereszowane, ale zatapiam się w miłe wspomnienia, ale razi mnie wiele w życiu społecznym. Dlatego mój entuzjazm nieco umiarkowany.

    Dziękuję za przeczytanie i uwagi.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • kigja 26.07.2021
    Dla mnie pierwsza strofa robi za cały wiersz.
    W pozostałej części wiersza przeszkadzaja zbyteczne słowa, typu politycy, covid, które spokojnie można zastąpić jednym, acz nie rzucającym sie w oczy wyrazem.
  • Bożena Joanna 26.07.2021
    Dziękuję za przeczytanie i uwagi.

    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 09.08.2021
    Bożeno Joanno↔A czemu Cię przegapiłem? Sam nie wiem.
    Ale jestem i rzeknę, co kiedyś↔Nadal malujesz słowami. Tutaj tak tęsknotowo–nostalgicznie.
    Czasami człowiek pragnie wracać, a czasami najbardziej tam, gdzie nie jest mu dane:)
    Gdybym miał wybrać, które najbardziej, to pierwsza i przedostatnia:))↔Pozdrawiam:)↔%
    %=5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania