[Lecz zawołałem wielkim głosem]

O Panie! jakże wielu było tych, co mnie trapili

i prześladowali!

Mówili o mnie:

«Nie ma dla niego nadziei».

 

Lecz zawołałem

wielkim głosem do Ciebie:

Ocal mnie, Panie!

I uderzyłeś w szczękę te nic niewarte dwunożne ssaki

i wyłamałeś zęby wszystkim moim wrogom

 

Ośmielam się krzyczeć do Ciebie:

Naucz mnie Panie

jak być głuchym i ślepym kiedy inni mnie prześladują

i trapią bezustannie!

Panie! Spenetruj mi mózg i duszę

abym oślepł i ogłuchł na całe zło tego świata

i kalumnie okrutnych dwunożnych bestii!

 

Chwała Ci Wielki Łukaszu Panie!

 

----

UWAGA! Swój wkład do powstania powyższej MODLITWY zgłosiły słone paluszki

frazą z pitolenia 100 brzmiącą "Spenetruj mi mózg".

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Mess 28.02.2022
    No coraz lepiej ? oczywiście 5 z wiadomego powodu.
  • słone paluszki 28.02.2022
    cyfryzak, pahdą, ale to straszny gniot i śmierdzi plagiatem?
  • słone paluszki 28.02.2022
    wiem, jaki to wiadomy powód, ale trochę się ponabijam, a co nie mogę?
  • Pan Buczybór 28.02.2022
    fraza "spenetruj mi mózg" jest wyjątkowo udana
  • słone paluszki 28.02.2022
    to moja fraza z pitolenia 100, on mi to ukradł?
  • słone paluszki 28.02.2022
    dopisz plagiatorze, źe to moje słowa?
    bo cię zgłoszę do admina?
  • 110101011 28.02.2022
    Paluszki nie rozpędzajcie się tak i nie bądźcie niemili! Jeśli wam tak zależy , mogę dopisać że mieliście swój wkład w powstanie tego - jak to byliście łaskawi nazwać - "gniota". Aczkolwiek jest to modlitwa, przyjaciele, zatem gniotem być NIE MOŻE. [UWAGA: od tego momentu będzie autoplagiat mojego komentarza w odpowiedzi na zarzuty Martyny]. od kiedy modlitwy ocenia się pod względem literackim? Chciałabyś przedyskutować o wartości literackiej "Składu Apostolskiego" albo "Ojcze nasz"? Dyskusje akademickie zostawmy akademikom. Raczej (a nawet na pewno) nie podejrzewam cię o kompetencje do prowadzenia takich dysput.
  • Margerita 28.02.2022
    Trzy z plusem
  • Margerita 28.02.2022
    Faktycznie te słowa dziś bodajże zostały wypowiedziane
  • MartynaM 28.02.2022
    Niepojęte, że jakiś niepochlebny komentarz może do tego stopnia uderzyć do głowy... współczuję, Jared.
    Szczerze.
  • Abbie Faria 28.02.2022
    to cyfromaniak to Jared?
  • 110101011 28.02.2022
    Abbie Faria - tak zadecydowała Martyna Nieomylna, więc nie może być inaczej!
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna a od kiedy modlitwa jest wyrazem braku szacunku?
  • MartynaM 28.02.2022
    Ogarnij się, bo żenada.
    I tyle w temacie.
    Zdrówka życzę.
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna "Skład Apostolski" i "Ojcze Nasz" to też żenada? Podpisujesz się pod tymi słowami jako katoliczka? Ciekawe.
  • MartynaM 28.02.2022
    Ja myślałam, przez chwilę, że jesteś inteligentny, a Ty reprezentujesz ten sam poziom, co Kasieńka... przykre.

    Ale, niech moc będzie z Tobą...☕
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna a czy ja pisałem o inteligencji? Chciałabyś zakręcić, zamieszać tak żeby każdy zapomniał, o co szło. A szło o to, że pozwoliłaś sobie w swej niezmierzonej mądrości i nieomylności na krytykę wartości artystycznej tekstu będącego modlitwą, zatem a priori nie podlegającego ocenie! Jasny gwint, Martyna, ogarnij się, bo tracisz rezon i grunt pod nogami!
  • MartynaM 28.02.2022
    Myślisz, że tutaj jest naprawdę taki ciemnogród i nikt nie odróżnia modlitwy od kpiny (na bazie modlitwy) z pana Łukasza?
    O! To niezłe masz zdanie o użytkownikach opowi... pewnie wszyscy się ucieszą.?
  • Mess 28.02.2022
    MartynaM kpiny? Gdzieee tam wydaje Ci się ?
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna jeśli widzisz kpinę w słowach modlitwy to nie jesteś dobrą katoliczką...
  • MartynaM 28.02.2022
    Jared, weź wyluzuj... co Ci zrobił ten biedny człowiek?
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna a co Tobie zrobił ten biedny Jezus, że tak żarliwie się do Niego modlisz?
  • MartynaM 28.02.2022
    Jak śmiesz w ogóle stawiać takie porównania? Dosyć tej "zabawy"
    Zachowujesz się jak ostatni prymityw. Nie może przeżyć "wielki literat" krytyki na portalu... pisz do szuflady, tam wielkości nikt Ci nie odbierze.
    A z ludzi nie pozwolę Ci tak kpić, to nieludzkie.

    Wstydu nie masz za grosz!
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna tylko Ty uważasz modlitwę za kpinę. Nawet ja bym się nie odważył na takie herezje - odważna z Ciebie kobieta!
  • MartynaM 28.02.2022
    Próbuj aczkolwiek nie sądzę, że po tych chamskich wpisach uda Ci się wyjść z twarzą... po to tu potrzebne inne nicki matołkom.
    Brawo, Jared! Jesteś wielki... cymbal!
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna skoro imputujesz mi niecne motywy, to świadczy tylko i wyłącznie o Tobie - przemyśl swoje postępowanie. Zbyt łatwo przychodzi Ci ocenianie innych ludzi. I nie pomylę się, jeśli zaryzykuję stwierdzenie, że mimo Twojego wysokiego mniemania o sobie, inni ludzie widzą Cię zupełnie inaczej.
  • MartynaM 28.02.2022
    Możesz teraz mnie atakować, wyprawę już masz.

    Powodzenia, dziubasku!?
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna jak na wyprawę, to tylko z Tobą!
  • MartynaM 28.02.2022
    wprawę, dziubasku!

    Wybacz...?
  • 110101011 28.02.2022
    Martyna zawstydzasz mnie...
  • słone paluszki 28.02.2022
    słone paluszki 2 godz. temu
    ten golas ze zdjęcia? pępek świata, który napisał życiorys w 3 osobie? schizofrenik, któremu wydaje się, że jest wielki, a reszta to nic nie warte dwunożne ssaki? niech cię błogosławi jogurtem i kefirem. niech cię uczy, jak być głuchym i ślepym na innych, na krzywdę innych, niech ci spenetruje mózg i duszę, byś oślepł i ogłuchł na piękno świata.
  • 110101011 28.02.2022
    No przecież dodałem informację, że macie wkład w powstanie modlitwy ku czci Wielkiego Łukasza Pana!
  • Mess 28.02.2022
    110101011 nie zauważyli bo oślepiła ich wielkość twego Pana XD
  • słone paluszki 28.02.2022
    110101011 napisałeś tylko o jednej frazie, a fraz było więcej podnóżku?
  • 110101011 28.02.2022
    słone paluszki nic więcej nie zajumałem! Przeczytajcie uważnie - każdy z was niech przeczyta po jednej frazie - tylko na głos!
  • słone paluszki 28.02.2022
    Ten tekst nie został wykasowany??
  • słone paluszki 28.02.2022
    inne też?
  • 110101011 01.03.2022
    słone paluszki aou a dlaczego miałbym kasować teksty? Niech pozostaną ku pamięci jako pomniki naiwności i głupoty... Jakże srogo można się pomylić sądząc po pozorach! Jak większość osób pełnosprawnych staram się traktować niepełnosprawnych jako równych sobie, bo tak jest politycznie i etycznie poprawnie. Staram się nie słuchać głosów oponentów, twierdzących że osoby niepełnosprawne są złośliwe i wredne, bo zazdroszczą pełnosprawnym sprawności - staram się, bo łatwiej jest żyć z wiarą w dobro człowieka, ale niestety - to wiara naiwnie dziecinna, podobnie jak wiara w anioły i św. Mikołaja... Mrzonki! Człowiek naiwnie wierzy, że spotkał prawdziwego Pana, a pan okazuje się zwykłym chamem...
  • słone paluszki 01.03.2022
    110101011, pozostaje mi tylko współczuć naiwności i ulokowanych uczuć, jakimi obdarzyłeś swojego Mistrza, ale zanim ostatecznie podpalisz słomę przy stosie tego biedaka odpowiedz:
    Czy nie odczytywałeś znaków na Niebie i Ziemi,
    Czy byłeś uważny przy czytaniu komentarzy pana Ł.,
    Czy byłeś ślepy na fotografię z awatara,
    Czy byłeś głuchy na komentarze o kompromitujących fotkach z FB,
    Czy nie widziałeś prowokujących słów do pana Ł,
    które w ostateczności przyczyniły się do wybuchu gniewu?

    Sam jesteś sobie winien, podnóżku, któryś zbyt pochopnie awansował małego człowieka do roli Mistrza.

    Nie rwij teatralnie szat, bo od początku byłeś ogłuszony i oślepiony. Nic do ciebie nie docierało. Szukałeś syna marnotrawnego, by ostatecznie wbić mu sztylet w serce. I ty Brutusie? Ty, który całowałeś zabłocone ślady, ty teraz odwracasz się od człowieka chromego, od człowieka upadłego, tylko dlatego, że w twoich chorych fantazjach nie wzniósł się ponad miejski smog.

    Nie wiem, kogo mi bardziej żal, owcę która straciła pasterza, czy pasterza, który odkrył w owcy wilka.
  • słone paluszki 01.03.2022
    I przestań wyć do księżyca, jak hiena. Jesteśmy słone paluszki. Możemy być twoim Nowym Mistrzem? ale musisz być milusi i pisać dla nas ładniusie wierszyki?
  • poco 05.03.2022
    ocal mie panie
    bo bijo mie dranie
  • poco 05.03.2022
    OIOOIOIIIOOI
    jam z jedynek i ze zer

    w moim mózgu słyszę szmer

    głos ŁUKASZA do mnie gada

    wielka światłość mnie dopada

    na kolana przed NIM padam

    o NIM gadam gadam gadam

    moje słowo JEGO chwali

    -----------------------------------

    (na stronie) ... jest lekarz na sali?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania