Proszę usunąć to "opowiadanie"

Proszę usunąć to "opowiadanie"

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Alesta 27.12.2016
    Mnie się podoba, gdyż przedstawia dzisiejsze życie niektórych ludzi. Czekam na kolejne.
  • Azyl19 27.12.2016
    Dzięki za motywacje! Postaram się!
  • ZłotaRóża 27.12.2016
    Mi też się podoba i również czekam na ciąg dalszy.5 bo jakże by inaczej!
  • Azyl19 27.12.2016
    Dzięki wielkie, nie myślełem że tak wam się spodoba!
  • ZłotaRóża 27.12.2016
    Azyl19 Nie mogło być inaczej:)Będę wyczekiwać Twoich kolejnych tekstów!
  • Azyl19 27.12.2016
    ZłotaRóża Pewnie! A może dzisiaj zaczne?, hmm...
  • ZłotaRóża 27.12.2016
    Azyl19 Jestem Za:)
  • Pan Buczybór 27.12.2016
    Bruno? Raczej mało spotykane imię. Tekst dobry. Zostawiam 5 i pisz dalej chłopcze.
  • Azyl19 27.12.2016
    Oj tam, ale dziękuje :)
  • Szalokapel 27.12.2016
    Pochodze - ę
    Pisze - ę
    Mówię - ę
    zacząłem jeść zimną zupę (tak jak zwykle) następnie umyłem zęby... - tutaj przed "następnie" dałabym przecinek.
    (...) przejdźmy do konkretów, - tutaj wypada zakończyć zdanie kropką, gdyż następne zaczyna się od wielkiej litery.
    Pamiętam także jak dostawałem cukierka od Dziadusia - przed "jak" przecinek.
    okłamując Matkę iż (...) - przed "iż" przecinek.
    Biore - ę
    Czuje - ę
    niczym ryba w wodzie, lub żmija w piasku - przed "lub" nie stawiamy zazwyczaj przecinka.
    (...) jakby powiedziała to moja Babunia haha... - przed "haha" dałabym przecinek.

    Jak na pierwsze opowiadanie to jest naprawdę dobrze. Nie gustuję w takiego typu tekstach, ale kontynuację zapewne przeczytam. Bohater dosyć ciekawie opisuje swoje życie, choć brakuje mi w tym akcji, ale może to rozkręcisz. Dziwnie wstawiłeś tekst. Ogólnie te ciągłe wielokropki kują mnie lekko w oczy, ale tego się czepiać nie będę. Jestem ciekawa ciągu dalszego. Zostawiam 4 i pozdrawiam.
  • Azyl19 27.12.2016
    Musze powiedzieć że ja mistrzem ortografii nie jestem :) Ale przynajmniej napisałem ortografii przez dwa i, dzięki i pozdrawiam cieplutko ;D
  • Szalokapel 27.12.2016
    Azyl19, haha, myślisz, że ja jestem w tym mistrzynią? Oj nie... :D Tak, to już jest sukces! Pamiętaj o tym, że w czasowniku pierwszej osoby zamiast "e" piszemy "ę" (np. ja piszę, ona pisze), bo Ci się najwyraźniej zapomniało. :)
  • Azyl19 27.12.2016
    Dzięki, ja biorę się za robotę!
  • Szalokapel 27.12.2016
    To wyczekuję kolejnej części.
  • Tekst podoba mi się. Tak jak Szalo uważam, że bohater ciekawie opisuje swoje przeżycia. Z chęcią poczytam ciąg dalszy. Daję 4.5 czyli 5 na zachętę ;)
  • Azyl19 27.12.2016
    Dzięki!
  • Azyl19 27.12.2016
    Część 2 czeka na akceptacje
  • TeodorMaj 27.12.2016
    Nie rozumiem "fenomenu" tegoż opowiadania... To nawet trudno nazwać opowiadaniem... Ode mnie 2 bo na więcej nie zasługuje. Wiem, wredny jestem. Trudno.
  • Pan Buczybór 28.12.2016
    Trudno.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania