Proszę usunąć to "opowiadanie"

Proszę usunąć to "opowiadanie"

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • ZłotaRóża 27.12.2016
    5!Dziękuje za kolejną część:)
  • Azyl19 27.12.2016
    Jasne, też była ciekawa???
  • ZłotaRóża 27.12.2016
    Azyl19 Tak,obie są świetne!
  • Azyl19 27.12.2016
    ZłotaRóża Chyba najlepiej pod koniec :)
  • Opowiadanie ciekawe, lecz króciutkie.
    Rozwinęłabym je trochę, dodając opisy uczuć i miejsc.
    Mimo wszystko podoba mi się, a sam pomysł jest intrygujący. Pisz dalej i powodzenia!
  • Azyl19 27.12.2016
    Dzięki! Myśle że coś z tego wyjdzie!
  • ℓα∂у мσσи 27.12.2016
    Niezłe :)
  • Azyl19 27.12.2016
    Dzięki
  • magiel 27.12.2016
    Jeśli mam być szczery wygląda to jak jakaś kiepska parodia opowiadania. Ani to poprawne, ani rozwinięte, ani ciekawe, ani trzymające jakikolwiek poziom.
    Pomijając już fabułe, której ciężko się doszukać w tych kilku zdaniowych urywkach, stosujesz niepoprawny, drażniący i dezorientujący czytającego zapis - co zdanie czy dwa dajesz nową linijkę, bezsens. Do tego dochodzi interpunkcja, która zupełnie leży. Leży i kwiczy. Zero świata przedstawionego, zero jakiegoś zarysu, opisów - czegokolwiek.
    Nie znam cie więc nie mam powodu ci docinać. Widze, że ludzie zachwalają twoje 'opowiadanie' i cały czas zastanawiam się czy z grzeczności czy dlatego, że niektórzy mają takie porażająco niskie wymagania co do pewnych, podstawowych moim zdaniem, norm. Widze, że czerpiesz z pisania przyjemność i chcesz to robić, tylko dlatego stwierdziłem, że cie o pewnych rzeczach uświadomie i w ogole dotknąłem klawiatury. Radze ci po przyjacielsku - czytaj ksiazki i zwracaj uwage jak to wygląda tam, a jak wygląda u ciebie i wyciągnij wnioski. To ze napiszesz kilka zdan i oddzielisz je dziesięcioma enterami nie sprawia, że jest to opowiadanie, a na pewno nie dobre czy nawet znośne. Dlatego najpierw radzilbym przyswoić podstawy, bo naprawde ci ich brakuje, a potem dopiero pisac opowiadania i wstawiac je tutaj. Mysle, ze sam zobaczysz efekty, tak samo jak opowijczycy, wtedy bedzie czego gratulowac.
    Powodzenia i pozdro ;)
  • Azyl19 27.12.2016
    Przyjmuje krytyke, jednak jeśli myślisz że pozbawisz mnie went to się mylisz, "pozdro"
  • Szalokapel 27.12.2016
    Azyl19, krytyka nie ma na celu pozbawienia Cię weny, ma dać Ci kopa w tyłek do dalszego pisania i rozwijania swoich umiejętności. :)
  • Pan Buczybór 27.12.2016
    Inni mają trudniej. Nie jesteś taki jak reszta jesteś do dupy. 5
  • Azyl19 27.12.2016
    Nierozumiem...
  • Pan Buczybór 27.12.2016
    Azyl19 Trudno
  • Azyl19 27.12.2016
    Pan Buczybór Wytłumacz :d
  • Violet 27.12.2016
    Czytając takie sms-y, zaczynam wątpić... we wszystko... ja już chyba nic nie wiem i nic nie rozumiem... Błagam, o czym tu mówicie? O jakim pomyśle? O jakim opowiadaniu? Za takie "opowiadanie" stawiam 2.
    Pozdrawiam.
  • Szalokapel 27.12.2016
    Ta część jest niestety dużo słabsza. Po pierwsze interpunkcja leży i nie wstaje. (Zapamiętaj - przed "że" zawsze stawiamy przecinek.) W tym już pomysłu na rozwinięcie nie dostrzegam. Tak jak w poprzedniej części - zapis jest kłujący w oczy. Postać jest bezbarwna, a tak nie powinno być. Opisz jakąś sytuację, którą mógłbyś rozbudować, by wyszło dobre opowiadanie trzeba postawić fundamenty. Przykładowo niech się ten chłopak zakocha, czy chociażby zacznie kraść. Spodziewałam się szczerze mówiąc lekko psychodelicznego tekstu, w końcu opowiada rzekomo o problemach. Gdy poprawisz interpunkcję, zapis i zaczniesz opisywać miejsca, uczucia i sytuację to będzie dobrze. Jeszcze dużo pracy, ale nie można się zniechęcać. Krytyka na początku jest ciężka, ale uwierz, że jest to lepsze niż zakłamane słodzenie, przynajmniej z niej można coś wywnioskować. Pozdrawiam Cię serdecznie i pisz dalej, bo co się zaczyna warto skończyć. Tym razem zostawię trójkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania