...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • refluks 07.04.2018
    Dzięki twoim wspomnieniom wciąż żyją.
  • Bożena Joanna 07.04.2018
    Dzięki za wizytę i komentarz. Pozdrowienia!
  • Pasja 07.04.2018
    Znowu cudowne ciepłe wspomnienia i znaczenie fotografii tej papierowej. Albumy to kopalnia historii rodzinnej. Odzwierciedlają i smutki i radości czasów już przeszlych, a ciągle żyjących w tych obrazach. Najpiękniejsze są w kolorze sepii.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Bożena Joanna 07.04.2018
    Dziękuję, gdy odnawiałam zdjęcia już bardzo stare i zniszczone, to w dwóch wariantach: ostre czarno-białe i sepia. Dziękuję i pozdrawiam!
  • Jak to jest, ze wspomnieniami? Nawet jeśli zapisze się je na gorąco, to za jakiś czas, niczym przez pryzmat czasu, deformują się, i są po prostu inne, dobrze jeśli lepsze.
    Jest powiedzenie : Czas goi rany.
    Nie wiem czy ktoś tego nie powiedział wcześniej, ale wspomnienia, nabierają z czasem smaku, niczym najlepsze wino.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 08.04.2018
    Trafna uwaga o wspomnieniach, nabierają smaku niczym najlepsze wino, bo tych bliskich, co odeszli więcej nie ujrzymy. Dziękuję za odwiedzinki i komentarz. Pozdrowienia!
  • Blanka 08.04.2018
    Jak zwykle pięknie, prawdziwie i ciepło. Chwyta za serducho. Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 08.04.2018
    Dzięki. Pozdrowienia!
  • Agnieszka Gu 11.04.2018
    Witam,
    Cudownie utkana opowieść, pełna wspomnień, ciepła, uczuć. Tego opowiadanie się nie czyta, prze nie się płynie... Podziwiam....
    Nie śmiem poprawiać drobnostek (prawdopodobnie niezamierzone przeskoki z czasy przeszłego do teraźniejszego).
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Bożena Joanna 11.04.2018
    Pięknie dziękuję za wizytę i komentarz. Przyjrzę się jeszcze użyciu czasu teraźniejszego. Serdecznie pozdrawiam!
  • Canulas 16.04.2018
    Piękne. Naprawdę, niezwykle wartościowy tekst. Nie wiem czy były błędy. Piękny tekst.
  • Bożena Joanna 16.04.2018
    Dziękuję Can i serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 28.04.2018
    Sorry, że tak późno. Naprawdę piękny opis szczęśliwych wspomnień. Wszystko przeminęło bezpowrotnie, ale nie z nas. I dobrze.
    Pozdrawiam→5
  • Bożena Joanna 28.04.2018
    Miło mi, że wpadłeś. Serdecznie pozdrawiam!
  • jolka_ka 01.09.2018
    Piękne wspomnienia. Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania