....

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • MartynaM dwa lata temu
    To wszystko piękne, ale że tak zapytam, po jakie licho nam ta nauka ukraińskiego? Mamy tam jechać czy co?
  • Vespera dwa lata temu
    A choćby po to, żeby po wojnie móc robić z Ukraińcami interesy, zwłaszcza że moja firma ma już w Ukrainie jeden oddział (aktualnie zamknięty, a chętni pracownicy zostali ewakuowani do Polski), więc to całkiem przydatna inicjatywa.
  • MartynaM dwa lata temu
    Vespera no to Ty się ucz, skoro masz w tym interes, ale po co reszcie ta "nauka"?
  • Vespera dwa lata temu
    MartynaM Skoro nie masz w tym żadnego interesu, to po co te "komentarze"?
  • MartynaM dwa lata temu
    Vespera, no bo, tak na logikę, po co nam znajomość ukraińskiego, rosyjski rozumiem- może być przydatny.

    Dobrze, Abbie, nie będę się uczyła... nie krzycz na mnie wiecej.
    Jestem wrażliwa...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Nie krzyczę:) Tylko zakazuję:)
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, jaka jest różnica między rosyjskim a ukrainskim?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Tylko jedna różnica? A jaka jest różnica pomiędzy poezją Słowackiego a Mickiewicza?
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria , Słowacki wyprzedzal swoją epokę o dobrych sto lat, dopiero wtedy został doceniony, zrozumiany i uznany, Mickiewicz od razu, co pozwalało mu spijać kokosy... osobiście wolę poezję Słowackiego, większa dbałość o sztukę pisania.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Nie wolno Ci uczyć się ukraińskiego. Zakazuję! :)
  • Agrafka dwa lata temu
    Przeczytałam synowi, mają już w przedszkoku nowych kolegów, bardzo się ucieszył.
    Warto całe zwroty jak w rozmówkach :) i trochę bardziej tematycznie :)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Dziękuję za rady. Może nie tematycznie, bo takich pozycji na rynku jest dużo, ale postaram się jakieś zdania spróbować napisać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania