Abc

Abc

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Ciekawy wiersz. Pozdrawiam 5
  • Patriota 22.01.2022
    No dzięki Marki, właśnie odkryłem przy okazji wizyty w Sieradzu, a dokładnie kilkanaście kilometrów na południe od tego miasta ciekawe miejsce, koło wsi Kałuże. W 1856 roku hierarchowie kościelni do spółki z carem rozganiali zbierających się tam ludzi, wycięli drzewo gdzie wiele osób widziało podobno Matkę Boską. Ale jak to się zmienia, dziś przyjeźdżają tam biskupi, regularnie dwa razy do roku odprawiane tam są msze, wybudowano ołtarz polowy. Resztę masz na załączonym filmie.
  • MartynaM 22.01.2022
    Twój rym wszedł na takie wyżyny... jeszcze jak wyplenisz patos, to czapki z głów. Ale za krzewienie wiary zostawiam 5
  • Patriota 22.01.2022
    Dzięki Martyno, staram się starannie dobierać rymy, trochę dłużej schodzi przy pisaniu, żeby je przemyśleć. Wiersz wrzucony na gorąco. Myślę, że ostateczna wersja za dwa, trzy dni będzie lepsza, jak rano spojrzę na to świeżymi oczami.
    Pozdrawiam.
  • MartynaM 22.01.2022
    Patriota, wiem jak trudno pisać dobrym rymem, może dlatego odeszłam od takich wierszy, z lenistwa, ale dzięki temu doceniam u innych.
    Pozdrawiam.
  • Patriota 22.01.2022
    MartynaM uwielbiałem Twoje wiersze rymowane, miały taki naturalny, płynący rytm, szkoda że ich nie piszesz. No i nie miały patosu w przeciwieństwie do moich.
  • Paw pisze 23.01.2022
    Podoba mi się przesłanie. Pozdrawiam! :D
  • Patriota 24.01.2022
    Bardzo dziękuję za przeczytanie i opinię. Pozdrawiam Magdaleno.
  • Szpilka 24.01.2022
    Nom, bardzo to wzniosłe, tylko szkoda, że się w życie nie wpisuje ? Tylu brzydów i wredów wokół, czerpią z tego Źródełka Objawień i nic ?
  • Patriota 24.01.2022
    Brzydy i wredy do takich źródełek nie chodzą, więc nie dają opatrzności szans na zmianę swojego życia. Dziękuję za wzniosłe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania