LGBT to nie ludzie, to ideologia

"We Włoszech istnieją dwa rodzaje faszystów: faszyści i antyfaszyści"

"Wściekłość i Duma" - Ennio Flaiano

 

Pewnie już tytuł oburza, ale cóż począć, toż to przecież ta straszna wolność słowa.

 

Oczywiście śpieszę z wyjaśnieniem. Lesbijki, Geje, Biseksualiści oraz Transwestyci to oczywiście ludzie i nikt nie myśli inaczej. Dlaczego więc taka wielka afera o słowa Posła Żarka, który nawet nie mógł rozwinąć swoich myśli, gdyż został wyrzucony ze studia przez "dziennikarkę" TVN.

 

Drażliwość osób wywodzących się z ruchu LGBT+ jest spora. Dlaczego oburzają się, iż LGBT zostało nazwane ideologią? Dlaczego jest to dla nich obraźliwe?

 

Dla mnie LGBT+, której symbolem jest sześciokolorowa tęcza, to jak najbardziej ideologia. Ideologia to w końcu zbiór poglądów, które identyfikują daną grupę społeczną. Przy założeniu, że nie ma innych inteligentnych bytów (na przykład kosmici) ideologię mogą stworzyć tylko i wyłączenie ludzie. A tworzą ją, by wyrazić własne poglądy. Wydaje się proste, ale widocznie nie dla wszystkich.

 

Feminizm jest ideologią, a feministki są ludźmi, które je głoszą. Tak samo przedstawia się sprawa z LGBT, która jest ideologią głoszoną przez część Lesbijek, Gejów, Biseksualnych i Transwestytów, ale także i hetero, który identyfikują się z głoszonymi hasłami. Jeżeli jednak środowiska LGBT+ oburzają się na przyrównanie tych literek do ideologii, możemy te tezy nazywać eLGieBeTyzmem Plus, lub też inaczej i rozumiem, że wtedy wszystko będzie w porządku.

 

Przy odrobienie złej woli można by stwierdzić, iż ludzie tworzący ideologię eLGieBeTyzmu Plus są na tyle nierozgarnięci, iż nie zauważyli, że wymyślili ideologię i ją głoszą. Przy tym założeniu w zupełności rozumiem ich oburzenie. W końcu są ludźmi, a nie ideologią. Pełna zgoda! Tylko oznacza to, iż ich są po prostu dyskretnie inteligentni i wszelkie z nimi dyskusje są bezcelowe.

 

Powyższy wywód może być błędny, czego oczywiście nie wykluczam, dlatego też zachęcam, by ludzie LGBT+ ujawnili jaką ideologię głoszą i jak się ona nazywa.

 

Biorąc pod uwagę ich zachowanie, mogę z całą odpowiedzialnością przyjąć, iż wydźwięk jednej z tez jest następujący "Są równi i równiejsi i my jesteśmy równiejszymi". Kolejna to ostra walka z kościołem Katolickim, poprzez stałe profanowanie symboli religijnych. Nie przeszkadza im to jednak, by na swoich sztandarach nieść słowa "równość" "tolerancja". A profanacji, nie uznają za profanację. To tak jak ja bym komuś powiedział, że jest debilem, napluł mu na twarz i stwierdziłbym, że go nie obraziłem. Takie mało empatyczne środowisko chciejców.

 

Wydaje się stosowne, by przypomnieć, iż jeżeli żądamy od innych tolerancji, to sami bądźmy tolerancyjni! Nie plujmy na innych, nie profanujmy symboli religijnych, nie nazywajmy policji "PiS-owskimi kurw..i", nie niszczmy mienia prywatnego i publicznego. Od tego nie przybędzie wam zwolenników, a wiele osób nieangażujących się w te działania oberwie rykoszetem.

Chcecie małżeństw jednopłciowych, adopcji dzieci, aborcji, eutanazji, karania za homofobię, transfobię, obniżenia wieku zgody? Zorganizujcie się, wygrajcie wybory i wprowadźcie te postulaty. Ja będę przeciw, ale jak wygracie, to wy będziecie określać reguły. To wy będziecie mogli mnie osądzić i osadzić w więzieniu lub zastrzelić za nieprawidłowe poglądy. Tak, wtedy wy będziecie panami świata.

 

Komunizm, jakże piękna ideologia. Społeczeństwo pozbawione ucisku i wyzysku klasowego. Wszyscy równi. Równi, ten sam postulat, a efekty? Rękami Lenina i Stalina wprowadzano istny "raj" na ziemi. Czyż nie wspaniała ideologia, gdzie każdy jest równy? Jej kolorem była czerwień. Czerwień spływającej krwi, stu milionów nieprawomyślnych ludzi.

 

A więc do dzieła. Cały postępowy świat jest wam przychylny. Ten czas jest wasz. Ziemia głodna jest czerwonej cieczy wypływającej z ciał nieprawomyślnych. Już na cenzurowanym są gminy, które uchwaliły Samorządową Kartę Praw Rodzin. Zostały wprowadzone na mapę tzn. Atlasu nienawiści. Dlaczego? Tylko dlatego, że uważają małżeństwo za związek kobiety i mężczyzny, co zresztą zapisano w "umiłowanej" Konstytucji. To jest nienawiść?

 

Jeszcze zrozumiem, że protestuje się przeciw uchwałom strefa wolna od ideologii LGBT. Tylko pojawia się pytanie, czy ta ideologia jest (tak jak ja uważam), czy też nie ma (tak jak uważają wyznawcy tej ideologii)? A jeżeli nie ma, to przeciw czemu protestują działacze LGBT+? Przeciw czemuś, czego nie ma?

 

Pamiętajcie, że historia lubi się powtarzać, a wahadło raz wychyla się w lewo, a raz w prawo. Im bardziej wychyli się w jedną stronę, tym bardziej odbije w drugą. Widać to po krajach Europy Zachodniej, w których jeszcze niedawno karano homoseksualistów, a teraz wynosi ich na ołtarze. W Polsce jesteśmy bardziej umiarkowani. Nie mieliśmy w prawie Polskim kary za homoseksualizm, a teraz nie chcemy wprowadzać udogodnień. Czy to nie jest lepsza droga?

 

Czy przychodzi czas, gdy nie tylko wolność słowa jest zagrożona, a także milczenie automatycznie przyjmowane jako sprzeciw?

 

Umiarkowanie jest zaletą, której nie można bagatelizować. Jak chcecie, to głoście swoje hasła, ale nie obrażajcie, nie profanujcie, nie niszczcie. Pokażcie, że zasługujecie na szacunek. Teraz tego nie widzę i was demonstrantów nie szanuję. Szanuję za to Gejów, Lesbijki, Biseksualistów i Transwestytów. To są ludzie, a nie ideologia.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (54)

  • Klaudunia2 20.08.2020
    Wreszcie ktoś to zauważył. Kłótnie o to, czy LGBT to ludzie, czy ideologia są bezcelowe
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Dzięki. Właśnie o to chodzi. Rozmawiajmy merytorycznie, a nie emocjonalnie.
  • Klaudunia2 20.08.2020
    Józef Kemilk Dokładnie. Ludzie powinni się uświadamiać, nie kłócić
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Klaudunia2 Przede wszystkim potrzebna jest empatia. Postawienie się po drugiej stronie. Wtedy łatwiej zrozumieć.
  • Klaudunia2 20.08.2020
    Józef Kemilk Wiem, jak to jest. Sama popieram LGBT, bo chociaż jestem wierząca i wiem, że to grzech, to wiem też, że Bóg kocha każdego człowieka, bez względu na to, kim on jest. Więc powinniśmy każdego szanować i rozumieć
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Klaudunia2 Ja zaś jestem przeciw przywilejom o jakie walczą, ale powinniśmy się szanować. Nie trzeba mieć tych samych poglądów.
  • Klaudunia2 20.08.2020
    Józef Kemilk Wreszcie człowiek, który nie wykłóca się o poglądy... Ale racja. Należy się szanować. Niestety, w takim świecie dziś żyjemy, że szacunek jest jakby mało ważny
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Klaudunia2 Jest taki kawał. Jeden szef chwali się, że nie jest antysemitą i zatrudnia w swojej firmie dzięwięciu żydów, drugi na to "świetnie, ja nie wiem ilu żydów zatrudniam" To jest właśnie tolerancja, nie obchodzi mnie orientacja, poglądy, kolor skóry, tylko człowiek
  • Klaudunia2 21.08.2020
    Józef Kemilk Człowiek zawsze jest człowiekiem
  • Pan Buczybór 20.08.2020
    Bardzo trafny artykuł. Żeby cokolwiek zdziałać lub zmienić, na lepsze oczywiście, potrzebny jest szacunek z obydwu stron. Obecnie jednak ci wszyscy radykalni ludzie, którzy utożsamiają się z LGBT wzbudzają tylko nienawiść i niechęć. Bezczeszcząc pomniki i robiąc te wszystkie protesty zdecydowanie nie pomagają tym wszystkim osobom, o których prawa niby walczą. Ba, jestem pewien, że niejedna osoba homoseksualna mogła oberwać rykoszetem, nie zgadzając się zupełnie z tą ideologią. Przywołanie komunizmu też bardzo trafne.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Dzięki, zastawiałem się jak zostanie przyjęty ten artykuł. Wygląda na to, że jest ok.
  • Bajkopisarz 20.08.2020
    Pozwolę sobie skomentować cytatem:
    "Znaczna liczba mężczyzn i kobiet przejawia głęboko osadzone skłonności homoseksualne. Osoby takie nie wybierają swej kondycji homoseksualnej; dla większości z nich stanowi ona trudne doświadczenie. Powinno się traktować je z szacunkiem, współczuciem i delikatnością. Powinno się unikać wobec nich jakichkolwiek oznak niesłusznej dyskryminacji."
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Nie wiem co odpowiedzieć, bo nie wiem o co ci chodzi. Jak mają to mają, to tylko seks. Różne są upodobania.
  • Bajkopisarz 20.08.2020
    Józef Kemilk - o co chodzi? Ten cytat traktujący o wrażliwości i delikatności względem osób o innych upodobaniach seksualnych niż hetero mówi wszystko. Że to też ludzie, więc nie powinni być odczłowieczani i prześladowani.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Bajkopisarz A kto odczłowiecza? Cytatów dotyczących wrażliwości jest mnóstwo. A sama wrażliwość raczej nie powinna być zawłaszczania przez jakąś grupę, jeżeli o to ci chodzi. Wciąż nie rozumiem o co ci chodzi. Demonstracje LGBT właśnie tej wrażliwości nie mają, o czym pisałem.
  • Bajkopisarz 20.08.2020
    Józef Kemilk - a jakaś demonstracja ma wrażliwość? Na demonstracjach ryczy się własne hasła i tyle. Kogo na demonstracjach obchodzą inni? Pomijając jednak najbardziej agresywne frakcje obu stron, które dążą do konfrontacji, bo mają z tego największą uciechę, to cały środek oczekuje jedynie żeby sobie nie wchodzić za bardzo w paradę. A w tym środku jest miejsce i na wrażliwość i na uprzejmą tolerancję. Na skraju, teogo nie ma, a niestety mówimy ciągle o skrajnych bo są najgłośniejsi. Ale raczej nie wymagajmy od tego marginesu niczego.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Bajkopisarz Czyli tu się zgadzamy, margines szaleje i obraża. Warto byłoby go powstrzymać, bo konfrontacja nie jest dobrym rozwiązaniem.
  • Bajkopisarz 21.08.2020
    Józef Kemilk - tak, tu zgoda. Powstrzymanie marginesów obu stron nie byłoby takie trudne, ale jakiś czas temu. Teraz może być już późno, bo marginesy, jak wirus, zainfekowały także część środka, któremu akurat czysto koniunkturalnie był na rękę taki konflikt i efekt skali zaczyna ciążyć.
  • Jóżef bardzo cię szanuję, ale używasz logiki Marek Adam Grabowski to człowiek, M.A.G to rodzaj twórczości literackiej.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Nie rozumiem.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Ok wiem. Nie wiem czy zauważyłeś ale do ideologi LGBT dodałem także hetero, który ją popierają. Tak jak rasistą może być biały i czarny
  • Józef Kemilk tak, ale to jest błędy (niesłownikowe) używanie terminu. Nie jestem fanem słowa LGBT, ale skoro jest w słowniku to używajmy go tak, jak słownik radzi.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Marek Adam Grabowski zobacz definicję ideologii. W artykule nie upieram się przy nazwie, nawet proponuję inne i też nie jestem do tych nazw przywiązany. Jak rozmawiać o pewnej ideologii, jak ucieka się nawet od jej nazwania?
  • Żeby nie było niejasności termin LGBT jest kontrowersyjny, a przynajmniej nadużywały; gdyż do jednego wora wrzuca się mężczyzn, którzy sypiają z kobietami, ale raz np. pół roku mogą całować chłopaka chociażby po piwku, z kimś kto uciął sobie fiuta. To tak jakby wrzucać do jednego wora Dominikanów i Islamistów jak wyzwalaczów religii Abrachamowych.
  • Inna sprawa, że z Żalkiem była burza w szklance wody. Facet po prostu nie znał terminu i tyle, a nawet nie pozwolono mu dokończyć.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Zupełnie niepotrzebna burza, chyba tylko po to, by pociągnąć temat. Powiedz jak poseł miał nazwać ideologię i inni jak mają ją nazwać.
  • Józef Kemilk ja powiedziałbym Gender, ale niedawno poznałem propozycje tęczowy aktywizm https://www.youtube.com/watch?v=8Th69YI2V74.
  • Józef Kemilk 20.08.2020
    Marek Adam Grabowski To trzeba dać na sztandary i już.
  • Jarema 20.08.2020
    Józef, za przeproszeniem pitolisz, nawet nie zdajesz sobie sprawy, o co się toczy gra, bynajmniej nie o żaden szacunek, czy tolerancję, tylko o zniszczenie religii i etyki katolickiej.
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    Przez cały czas toczy się o coś gra. Ważne by samemu niepotrzebnie nie zaniżać poziomu. Idealnie by było, by karą za profanację była praca społeczna w hospicjum, za pobicie członka pro life praca społeczna z dziećmi z zespołem downa. Tak na marginesie święty Paweł prześladował chrześcijan i ostatecznie nawrócił się i jego Listy są najjaśniejszą częścią Biblii. Nie ma co skreślać ludzi.
  • SwanSong 21.08.2020
    Józef Kemilk
    A za jeżdżenie ciężarówkami z kłamstwami na temat pedofilii i lgbt obowiązkowe uczestnictwo w paradzie równości ;)
    Z kolei za obwożenie kretyńskich obrazów ze szczątkami płodów po aborcji - praca społeczna w szpitalu i o odbieranie porodu u zgwałconych dzieci albo opieką nad dziećmi urodzonymi z ciężkimi wadami genetycznymi, bo buk tak chciał. Tak jak powinni zrobić z pro oszołomami w Brazylii, którzy chcieli zablokować aborcję u zgwałconej dziesięciolatki, mimo zagrożenia jej życia. Debilizm niesamowity.
  • Jarema 21.08.2020
    SwanSong o to chodzi że tam cała prawda na tych ciężarówkach, tylko ideolodzy lgbt chcieliby ją zagłuszyć. Co tam jest nieprawdą?
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    SwanSong Jeżeli są to kłamstwa. Jesteś pewny? A pokazywanie płodów ma uzmysłowić jak traktujemy najsłabszych. To akurat nie jest zła akcja. Tylko ukazują nasze czyny, a że takie są...
  • SwanSong ale maż jadu! Jeśli, ktoś czyje się pomówiony przez tę ciężarówkę, to nich pójdzie do sądu, a nie bije ludzi. Co do płodów, mamy już wyrok Trybunału w Strasburgu, że niewolno cenzurować działalności pro life, więc dowiedzenia panie siewco nienawiści, forum Ku Klux Klan-u , gdzie indziej.
  • laura123 20.08.2020
    Moim zdaniem bardziej chodzi o zniszczenie rodziny, która opiera się na związku kobiety z mężczyzną. Oczywiście zaprzeczając wcześniej w istnienie Boga, a nauki Jezusa podpinając pod szeroko pojętą miłość - na razie, bo kiedy osiągnie się ten pułap, obalenie kolejnego będzie tylko kwestią czasu.

    Zastanawia mnie, jak się na to zapatruje islam. Z tego, co widać pozwalają się im wyszumieć. Ale nie wierzę, że będą tak tolerancyjni jak katolicy. Niemniej na razie ''tęczowi'' działają na ich korzyść, bo walczą z chrześcijaństwem. Łatwiej im będzie poradzić sobie ze zniewieściałymi ''facetami'' niż z prawdziwymi, którzy na agresję potrafią odpowiedzieć agresją, a nie skulić się w sobie i płakać.
    A młodzi ludzie, w katolickim kraju, gdzie jeszcze niedawno seks był tematem tabu, pójdą jak w dym, za wolnością seksualną. Nowe zawsze kręci i ciekawi. Na dodatek jest opłacane.

    Tak więc, moim zdaniem, jedynie islam na tym zyska. Ale, mam nadzieję, że u nas to nie przejdzie.
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    To co się dzieje to jest wychył w lewo, którego zachód dawno nie przerabiał. To akurat nie jest tak groźne jak ogólna postawa ludzi, czyli wygoda, egocentryzm, wieczna młodość oraz mnie się należy. W tym świecie dzieci staną się anomalią, a nie regułą. Świat zachodu pada.
  • moremover 20.08.2020
    Nie wiem czy warto kopać się z koniem... No ale niech stracę... To LGBT zostało celnie upatrzone jako "wróg idealny", drobna, "nieważna" mniejszość, cementująca przy okazji większość. Nie dziwię się ani trochę, że są członkowie tejże mniejszości, którzy nie nadstawiają drugiego policzka, a próbują walczyć, w taki czy inny sposób, np. uciekając się do niewinnych prowokacji. Nie da się porównać drobnej prowokacji wobec względnie silnego rywala do ataku tegoż przeciwnika na mniejszość, na ludzi, którzy niejednokrotnie od dziecka są zagubieni i bezbronni, borykają się z depresją i nie raz kończą samobójstwem. Tylko dlatego, że rodzą się inni, statystycznie co pięćdziesiąty. Też uważam, że najlepiej im dowalać i pokazywać na każdym kroku jak niegodni są różnych praw. Bo przecież zawsze było inaczej, tzn. tych praw nigdy nie było. Róbmy więc tak jak było zawsze: były piękne i efektowne wojny, wybuchy, eksplozje, grzyby atomowe, obozy koncentracyjne. Ten nasz wspaniały, "tradycyjny" świat aż prosi się, by go pielęgnować i umacniać.
  • Jarema 21.08.2020
    Hahaha , jakby ci ktoś flagę ze swastyką powiesił na chałupie to nie wiem czy nazwałbyś to niewinną prowokacją. To zwykle przestępstwa.
  • Jarema moremover używa logiki: Katolicy zrobili we Francji rzeź hugenotów to Ku Klux Klan ma prawo palić Kościoły i gwałcić Katolicki. Z takimi nie warto dyskutować.
  • Jarema 21.08.2020
    Marku to fakt.
    Czytałem twój tekst na innym portalu o facecie przemienionym w kota. Pomysłowy.
  • Jarema Gdyby ktoś narysował swastykę na synagodze, to pewnie moremover by stwierdził, że to nawiązanie, do tego iż żydzi modlili się razem z buddystmy o pokój w Asyżu; i jeśli jakiś Rabin ma problem to znaczy, że popiera wojny religijne.
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    Stała się przedmiotem ataku przez swoje działanie. Akcja reakcja.
  • Jarema 21.08.2020
    Marku otóż to swastyka nie obraża bo to przecież symbol hinduski.
  • piliery 21.08.2020
    Początki faszyzmu wiążą się bardzo mocno ze środowiskami LGBT. To w tych środowiskach obracał się w młodości Hitler i miały one poważny wpływ na jego późniejsze poglądy. Piszą o tym w swojej ciekawej książce " Różowa Swastyka: Homoseksualizm w partii nazistowskiej "Scott Lively i Kevin Abrams. Formacja SA która wywindowała Hitlera, która praktycznie rozwineła i rozpropagowała faszyzm w Niemczech w dużej mierze zbudowana była tez przez te środowiska (Hitler wspierał to środowisko do momentu kiedy jej lider Rohm zagroził jego pozycji - rozprawił się z nimi okrutnie /noc długich noży/ ).
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    Nie wiedziałem i nie wiem, czy to prawda. Jeżeli jest prawdą, to i tak raczej nie zmienia nic w moim zapatrywaniu na tego szaleńca. Hitler również interesował się sprawami nadprzyrodzonymi, jednak jako zbrodniarz jest znany najlepiej.
  • Jarema 21.08.2020
    Słusznie, już jedna lewacka rewolucja puszczona na żywioł kosztowała ludzkość sto milionów trupów i kilkaset milionów nędzarzy licząc ZSRR, Chiny, Niemcy (rewolucja socjalistyczna Hitlera) i kraje, które znalazły się w ich łapach. Drugi raz nie wolno na to pozwolić, a bandytyzm lgbt likwidować w zarodu.
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    Teraz są łatwiejsze sposoby depopulacji. Jednym z ich jest nadmierny komfort życia. Ciekawe jak jako ludzkość sobie z tym poradzimy.
  • Jarema 21.08.2020
    Józef Kemilk myślę że jednocześnie stosuje się różne sposoby, nie chodzi tylko o depopulację, ale dezintegrację i anarchizację społeczeństwa, w takim zdezintegrowanym, rozbitym społecznie tyglu łatwo jest rządzić pod przykrywką różnych trybunów ludowych i wzajemnie szczuć różne grupy społeczeństwa na siebie. Wykorzystuje się w tym tzw. młodych, przedstawiając ich wzór do naśladowania. Na takich młodych czternasto, szesnastoletnich ludziach oparła się m.in. Pol - Pot wprowadzając komunizm w Kambodźy. Z zimną krwią wymordowali dwa miliony ludzi, bo wmówił im, że to postępowe.
  • Tankret 21.08.2020
    A mnie zawsze zastanawia, czy jak jedziesz do hotelu, wynajmujesz pokój, podpisujesz się pod regulaminem to mają prawo wymagać od Ciebie żebyś w nim nie palił? A jak Cię złapią to będziesz demolował ten pokój dlatego, że zostałeś obciążony za usuwanie smrodu papierosów? Polska to taki hotel, każdy może sobie w nim zamieszkać, ale są pewne zasady na które mieszkając tu się zgadza. Jeździmy po określonej stronie ulicy, zatrzymujemy się na czerwonym, nazwy miast są na zielonym tle, kościoły stoją w centrum wioski. Pytanie czy dlatego, że ktoś jest daltonistą, całe życie mieszkał w Anglii, urodził się w kraju muzułmańskim mamy dla niego to wszystko zmieniać? Czy zwyczajnie jak tu mieszka - niech mieszka - ale niech dostosuje się do regulaminu.... a nie wszystko będziemy zmieniać pod niego. Równie dobrze można od dziś ustalić że każde pomieszczenie w kraju ma mieć wejście z klamkami dla prawo i lewo ręcznych (deathline na dziś 15.36.). P.S może niech od Planety ziemia wymagają, żeby ona się do ludzkości dostosowała a nie my do niej, problem ocieplenia klimatu rozwiązany bo na dyskryminuje ta planeta i nie pozwala żyć jak chcemy.....
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    Gdyby Polskę przyrównać do hotelu to okazałoby się, że: gazeta hotelowa jest niemiecka, większość czynności outsourcingowana, właściciele kłucą się o to, jak hotelem zarządzać, zgodni są tylko w zakresie podwyżki swoich wynagrodzeń, a część ich dzieci dewastuje część hotelu. Dodatkowo mniejszościowi właściciele stale skarżą w unijnym zrzeszeniu hotelarskim, na łamanie prawa. Za to goście chcą w tym hotelu pracować, bo u nich jeszcze większy rozpierdziel.
  • Tankret 21.08.2020
    Józef Kemilk widze ze porownanie przypadlo Ci do gustu
  • Józef Kemilk 21.08.2020
    Tak, hotel jest ok:)
  • laura123 21.08.2020
    https://www.youtube.com/watch?v=BqnkouwhbfA

    Znalazłam coś takiego. I jeszcze to:

    https://www.youtube.com/watch?v=SGmTsgkxHEg
  • Jarema 21.08.2020
    Anarchokomuna, bardzo celne określenie jako opis tych band lgbt, obywateli RP i podobnych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania