Life Is Love

Life is Heaven & Hell in One Life

 

Death is Nothing.

Life is Everything.

 

Therefore hell is not death

because evils are alive.

 

If they were dead- life would be Eden.

If Eden was free of evils would that be real life?

 

Life is tears & smile.

Love is happiness & pain.

Life is health & illness.

It is good & bad.

Darkness & Light.

Life is a pair of black & white

Love is a couple.

This is Harmony.

 

Yin - Yang

 

God is the Soul of Love.

Evil is the Soul of Hatred.

 

The Soul of Love brings Life.

Soul of Hate brings Death.

 

If we never cried we would never know

what means Happiness.

 

If we never hated we would not be able

to forgive.

 

If we never loved we would never know

what missing is.

 

If God is Everything then it also includes evils.

 

Nothing is Death & Death is not Everything

 

Everything includes Nothing

but Nothing is not Everything.

 

Everything includes Nothing

 

Everything is Life

& Life is Love

 

If there are mistakes in writting please correct me. Thank you

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • o nim pseud dwa lata temu
    OMG Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać i wkleiłam link do pani czegoś na forum poezij Angielko jezycznej, na którym publikuję — będą mieli ludziska ubaw. :)))
  • Atriskel dwa lata temu
    o nim pseud Ten się śmieje kto się śmieje ostatni, skoro tak Cię bawi wyśmiewanie się ze mnie to się śmiej

    Śmiech to zdrowie, ale tylko wtedy, gdy jest szczery
  • Atriskel dwa lata temu
    o nim pseud oj przepraszam ja też nie mogłam się powstrzymać wkleiłam tu Twoje powyższe słowa: "nie mogłem... i wkleiłam" ... "Angielko" abyś i Tyś się pośmiał czy też abyś i Tyś się pośmiała z Twojej Polszczyzny Pani Pszczółko czy też Panie Pszczoło "będą mieli ludziska ubaw" -jak sam powiedziałeś czy też sama powiedziałaś, bo trudno rozróżnić Twoją płeć, ale rozumiem że to na skutek braku nektaru porą jesienną, że zjadasz literki i przechodzisz transformację.

    Odpisuję z grzeczności Twoimi kartami
  • Abbie Faria dwa lata temu
    You should have written 'Yin - Yang'. It is an approximate pinyin transcription of 'yīnyáng'.
  • Atriskel dwa lata temu
    Abbie Faria Thank you very much - I will correct it.
    Greetings ;-)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Atriskel Ez horregatik :) Agur :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Oryginał Twojego textu "Zawiera Nic"...
    Zło jest brakiem dobra, jest brakiem, niczym. Nawet nie jest złe, tylko głupie, bo wybiera mniejsze dobro. Wola zawsze wybiera dobro, tyle że "zła" wola dobro pozorne, bo jest głupia.
    Z Panem Bogiem ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor Witam, tak zło jest głupie, bo człowiek roztropny nie używa narzędzi szatana, tylko posługuje się narzędziami miłości i prawdy, wie, że karma powraca- czyniąc dobrze komuś, wie, że to działa jak magnes.

    Mądry jak każdy popełnia błędy.

    Czasem człowiek mądry i dobry zniża się do poziomu człowieka złego i głupiego tłumacząc czym jest zło i głupota. Jest szansa, że głupi zmądrzeje...

    Często też głupi nie jest złym, bo głupota wynika też z niewiedzy, a nie ze zła.

    Natomiast z człowieka złego zrobić dobrego... hmmm czasami cuda się zdarzają, ale w większości człowiek zły pozostaje złym do końca- tyle tylko, że staje się bardziej chytry, przebiegły i nabiera wprawy w ukrywaniu się, potrafi grać i manipulować słabszymi.....już nie wspominając o krzywdzeniu innych..

    No ale zło zawsze było i będzie
    Od wiek wieków życie to walka dobra ze złem.
    Na tym świat polega- na przeciwieństwach, kontraście... gdy jest białe to i czarne musi być.

    Gdy równowaga zostaje zachwiana może ale nie musi prowadzić do upadku.

    Miłego dnia
    Z Panem Bogiem :-))
  • MartynaM dwa lata temu
    Atriskel, jestem pod wrażeniem, jak pięknie tłumaczysz czym jest dobro i zlo, i czym jest glupota. Bardzo się cieszę, że wiesz, przede wszystkim, czym jest głupota i teraz chciałabym Ciebie zapytać, dlaczego uważasz że punktujac Ci błędy, robię to ze złośliwości czy jakiejś potrzeby wybicia się, a nie z uwagi na fakt popelniania przez Ciebie ciągle tych samych błędów? Czy nie uważasz że popełniasz głupotę nie korzystając z rad, które jedynie co mogą, to poprawić jakość Twoich publikacji?
    Dlatego tak się bronisz przed wiedzą? Uważasz, że to hańba popełniać błędy? Masz kompleksy?

    Pomyśl, jak wygląda tekst, w którym rządzi zaimkoza albo błędy logiczne. Widzą je wszyscy, bo nie sposób nie zobaczyć...
    Czy nie prościej poprawić tekst zamiast biegać po całym portalu i szukać tych Rycerzy, i wymagać żeby zwykłych głupków z siebie robili, za te pochwalne Twoje komentarze? Czy to jest dobrem narażać innych na taki wstyd?

    No chyba że nie potrafisz poprawnie napisać czy to wiersza, czy prozy... w takim przypadku, to faktycznie jest konieczność takich zabiegów. I ja to rozumiem...
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel, "Wąż był najbardziej przewrotnym stworzeniem w Raju", właśnie przewrotności nie mogę zrozumieć, takiej jak tutaj nieraz. Ale wszyscy się z nią zmagali, Peiper miał idiotycznych krytyków, inni... Jednak "węże będziecie brać do rąk" ?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Właśnie, karma wraca, już swoje piekło przeszedłem i teraz karma wraca: każdy aktywny czynnik, który brał udział w prześladowaniu mojej godności - będzie musiał przejść to samo, dokładnie: eksmisja, życie na ulicy, walka o przetrwanie - byt, głód, mieszkanie w różnych schroniskach, hostelach i noclegowniach i zmagania z biurokratami w sprawie lokalu socjalnego, proszę, Atrikselu, obserwować rzeczywistość...

    Z Panem Światowidem
    i miłego wieczoru
    Łukasz Jasiński
  • Atriskel dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Bardzo mi przykro z powodu tych wszystkich strasznych i smutnych rzeczy, które Ci się przytrafiły....

    Jeśli chodzi o karmę...no niestety nie wraca wtedy kiedy byśmy chcieli- wtedy kiedy potrzebujemy jej najbardziej to jej nie ma...
    To tak jak Jezus został sam na krzyżu... nawet Bóg ojciec go opuścił-wołał wtedy:"Bože mój Boże czemuś mnie opuścił"-ja tego nadal nie umiem zrozumieć czemu Bóg rodzic pozwolił synowi umrzeć? Ja bym robiła wszystko co bym tylko mogła,by dziecko własne uratować- jak też każdy kochający rodzic by tak postąpił... ale widocznie Jezus musiał przejść tę mękę, by potem mieć się lepiej......a może to było zupełnie insczej..o czym teraz mówić nie będę....

    Fakt taki, że zawsze dobrzy cierpią najbardziej, ale życie polega na tym, aby nie dać się przybić do tego kzyża, bo nikt nas nie zbawi, jeśli my sami nie uciekniemy od złego.. czy też nie będziemy chytrzejsi od niego.

    Bóg chce abyśmy byli szczęśliwi .

    ..Nieszczęście ma to do siebie, że nie chodzi w pojedynkę i tym trudniej je pokonać .....

    ..ale karma często siedzi w nas samych - to to co nas zbudowało- ból zbudował w nas mur obronny, łzy przyniosły odporność, strach postawił na straży nasze zmysły, smutek stał się naszym przyjacielem ...
    ...a energia miłości, dobra, troski która kiedyś została wysłana przez Ciebie w przestrzeń znajdzie i drogę powrotną, lecz kiedy tego chyba nawet Syn Boży nie wiedział.

    Pozdrawiam serdecznie ;-)
  • Narrator dwa lata temu
    Grammaticality the text is correct, but hints on a poor choice of words, e.g.: death and life, nothing and everything — big words with little meaning, turning this attempt at poetry into a childish exercise.

    The title should read: Life Is Love (capital I)

    Also usage of ampersands is quite annoying.

    My advice: if you want to know the true value of your work, submit this poem on https://mypoeticside.com/ or similar web site.

    I see not much point publishing English texts here, because nobody here knows how to write in this language.

    Love, Peace, and Chicken Grease,
    Narrator ?
  • Narrator dwa lata temu
    *Grammatically
  • Atriskel dwa lata temu
    Thank you very much for your comment.

    Poor words but have a big meaning.
    I would not even qualify this text into the poem- I would rather say that it is a very long quote or theorem about life. On this side there is no option to choose other type of literacy and this is not a story neither.
    The words used here are very simple like a child's language because it was my intention to introduce my way of thinking in easy way to understand.
    I agree that "Is" in the tittle should had been written on a capital letter- I will correct it- thank you.
    Yes there is no point to publish here, but this one here I published to get in touch with some English speakers.
    I appreciate your advice about publishing my texts on English side, but I already have one.
    I will check it later- thank you.
    Greetings :-))
  • Narrator dwa lata temu
    Atriskel

    To write in a foreign language you should first study this language thoroughly, but most importantly — you should get to know the people and the culture which created this language. You should talk to yourself in this language first thing in the morning, you should think in this language and it should come to you naturally. Get yourself an English speaking boyfriend, if you are not already married. ?Writing in a cultural vacuum won't work.

    How many English poems have you read? How many English contemporary writers are you familiar with? Can you dare to compare their works with what you have written here?

    Try answering these questions and you will be on the right track.

    Best luck. ?
  • o nim pseud dwa lata temu
    Narrator Ale on przecież wyjaśniła, że specjalnie tak napisała, jakoby niby ma mały zasób słów.
  • Narrator dwa lata temu
    o nim pseud

    No worries, she'll be right mate. ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Narrator Yes I am fine- thank you, but I think "o nim pseud" should get some Polish lessons.
    As you can see upper in comment- this person said "on wyjaśniła"
    Well in English there is no difference in saying- "he explained" or "she explained" - I think English language is much easier than Polish :-)
  • Narrator dwa lata temu
    Atriskel

    Nah… he's just too lazy to double check the crap he's typing in. ?

    Below I compiled some most popular poetry blogs and web sites:

    Poetry magazine
    https://www.poetryfoundation.org/poems

    The Best American Poetry
    https://www.poetryfoundation.org/poems

    Write Out Loud
    https://www.writeoutloud.net/blogs/

    My Poetic Side
    https://mypoeticside.com/

    Poem Shape
    https://poemshape.wordpress.com/

    Life Poems Death Poems
    https://www.alcoholicpoet.com/

    Magma Poetry
    https://magmapoetry.com/

    My Bubble (India)
    https://bulbulsbubble.home.blog/
  • Atriskel dwa lata temu
    Narrator When I lived on the border I had been learning an English language.. I also had an American boyfriend, like you gave an advice & yes I was thinking in that language too. WelI... but I think if someone loves this language it does not matter where lives ..and poetry language is totally different and richer than usual language. Thank you for your advices - and yes it is important first to get tools- to read others poetry first - Hmm I started from the back.. and of course I cannot compare my texts to others .. and even if I will read more poetry- my style will never be as theirs. Yes I know- it is important to learn and develop writting skills too and reading others artistic texts is the best way to achieve that. It requires also time, but the most important is heart, an idea and skills to pour thoughts in words in interesting way which not everybody can.

    Lots greetings :-))
  • Atriskel dwa lata temu
    Narrator Thank you very much for all this websides- I really appreciate it :-)) Take care
  • Noico1 dwa lata temu
    Przestańcie już epatować tymi żałosnymi angielszczyznami, bo się człowiekowi niedobrze robi.
  • Atriskel dwa lata temu
    Noico Nie jestem lekarzem, aby Ci przepisać lekarstwo na Twe problemy żołądkowe,więc skopiowałam text ze strony medonet - może Ci pomoże.
    Oto link:
    https://www.medonet.pl/zdrowie,wymioty---czym-sa-spowodowane-i-jak-je-zwalczac-,artykul,1732456.html
    i text poniżej
    "Wymioty - leczenie
    Wymioty, które zdarzają się rzadko i sporadycznie i znana jest ich przyczyna, nie wymagają konsultacji lekarza. Pomocniczo można stosować Probiotyk na ostre zaburzenia żołądkowe i biegunki LACTIBIANE Imedia, który zawiera 4 specyficzne szczepy probiotyczne o pozytywnym wpływie na układ pokarmowy. Jeśli przyczyną wymiotów jest choroba lokomocyjna, warto sięgnąć po odpowiednie preparaty, które zmniejszą dolegliwości. Możesz np. zamówić Dobrą podróż - suplement diety Panaseus dostępny na Medonet Market.
    Jeśli jednak wymioty się nasilają albo zdarzają się cyklicznie ze wzrastającą częstotliwością, to należy niezwłocznie umówić się na wizytę u specjalisty, np. gastroenterologa. W przypadku chorób, które są przyczynami wymiotów, sposobem na walkę z wymiotami jest leczenie choroby podstawowej. W przypadkach, w których można łatwo stwierdzić, co wywołuje wymioty, należy odstawić lub unikać czynnika sprawczego. Dotyczy to zwłaszcza leków, składników diety czy alkoholu."

    P.S.
    Ja osobiście polecam gorącą, czarną, gorzką herbatę lub coca-colę, bądź też unikanie czynnika powodującego odruch wymiotny.

    Pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔Słusznie prawisz. Wszystko ma swoje przeciwieństwo, bez którego, trudno zrozumieć, to pierwsze.
    Jeżeli czegoś z tego namacalnie nie doświadczymy, nie zrozumiemy w pełni, tego drugiego. Życie to ustawiczna walka, dobra ze złem, chociaż zło ma tą przewagę, że jest bardziej medialne. Jednakowoż można mieć nadzieję, iż każda krzywda wyrządzona świadomie bliźniemu swemu, doczeka swego... oddania. Jeżeli nie na tym świecie, to w następnym, bo każdy umrze. Tam to nawet gorzej, bo się nigdy kara nie skończy. A świadomość tego, może być gorsza, od samej kary.
    Podobnie z nagrodą. Ale to już przyjemniejsze, gdyż zapewne nie nudne, bo wtedy... też w pewnym sensie, byłoby karą. Miłość zwycięży każde zło. I z tego będziemy przede wszystkim sądzeni:)↔Nie z żadnych mądrości, inteligencji, sławy, posiadania itp... Takie skrótowe, subiektywne zdanie me:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel dwa lata temu
    Dekaos Dondi Czy aby napewno Miłość zwycięży każde zło? No w sumie .. świat jeszcze istnieje czyli Nienawiść jeszcze nie wzięła góry nad Miłością, bo gdyby tak było to w nienawiści ludzie by się pozabijali wszyscy i poniszczyliby całą ziemię..Jesteśmy nauczeni z bajek, filmów, że miłość zawsze zwycięża, ale.....

    Życie to nie bajka ..

    Tak.. jeśli ktoś nigdy dna nie dotknął- nie wierzę, by był w stanie osiągnąć szczyt .. no chyba, że dąży po trupach , ale to już inna filozofia..

    Niestety wielu ludzi za krzywdę wyrządzoną innym nie ponosi żadnej kary, więc jedynie działanie noże temu zapobiec, a nie wiara..

    Nikt tak naprawdę nie wie co jest później, gdy odejdziemy

    ...życie tu i teraz - to jest jedynie coś pewnego

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania