Tekst

Tekst

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Andi Perry 21.03.2021
    Proszę opisać także "Operację polską". Wiele się mówi o Katyniu, Pawiaku, Auschwitz , a tamte zbrodnie są zapomniane.
  • Celina 21.03.2021
    Opiszę. Ten tekst ukazał się w 2012 roku w jednym z miesięczników historycznych. Jest bardzo bogato udokumentowany. W ciągu półtora miesiąca złożone głównie z sowieckich Żydów NKWD wymordowało w okrutny sposób prawie dwieście tysięcy Polaków i Ukraińców, oni stanowili około 30 procent wśród więźniów, a w dalszych więzieniach na wschodzie nawet do 50 procent. W tym epizodzie dwieście tysięcy zostało zamordowanych w tak okrutny sposób, że natychmiastowe zagazowanie wydaje się przy tym niewinnym żartem. Opisuję to w tekście.
    Masz rację "Operacja Polska" to prawdopodobnie nawet do dwóch milionów ofiar. Prawie w ogóle nieznana Polakom.
    Wywózki na wschód też prawie dwa miliony, IPN podaje około milion osiemset tysięcy, z tego jedną trzecią zabili lub zmarli z wycieńczenia i głodu.
    To były syjońskie rządy w Polsce, a po wojnie bezpieka to odrębny oddział i kolejne kilkaset tysięcy trupów.
    Nie dziwię się, że po tym wszystkim komuś puściły nerwy i pomógł komandu Szapera zaganiać tych morderców na plac.

    We Lwowie Polacy i Ukraińcy dokonali wówczas masakry wszystkich schwytanych tam Żydów, zabito wówczas kilkuset. To był akt rozpaczy, gdy wśród zabitych, spalonych ciał odnajdowano zmasakrowane zwłoki synów, córek, mężów, matek.
  • Andi Perry 21.03.2021
    Celina Ale popełniasz w ten sposób plagiat. Musisz podać zródło i autora.
  • pansowa 21.03.2021
    Andi Perry Nie pierwszy raz.
    A co do reszty - było do przewidzenia.
  • Andi Perry 21.03.2021
    Celina Ale Jezus nie uczył złem odpowiadać na zło. Jeżeli jesteś chrześcijaninem powinieneś sprawiedliwie osądzić sprawców masakr, a nie dokonywać ludobójstwa wszystkich Żydów, bo jacyś żydowscy zbrodniarze dokonywali ludobójstwa wcześniej.
  • Celina 21.03.2021
    Zapomniałem dodać, że to mój własny tekst. Sorry.
  • Celina 21.03.2021
    Polacy generalnie nie odpowiadali, dlatego tak trudno tym kłamcom jest nas wrobić w holocaust. Paru zdesperowanych ludzi w Jedwabnym przyłączyło się, w dodatku jak zeznawali pod przymusem do komanda Szapera, a Żydki zrobiły krzyk, jak to Polacy ich mordowali, jakby Niemców tam nie było prowadzących akcję.
    Teraz tym oszustom nakazano przed sądem odwołać kłamstwa.
  • Celina 21.03.2021
    Zdesperowanych tym, że ich bliskich pomordowali wcześniej ci sąsiedzi, albo złożyli donosy na wywózkę do Rosji, co oznaczało mniej więcej ten sam los tylko odłożony w czasie. Anders opisywał w jakim stanie wycieńczenia zgłaszali się do niego ludzie, którzy ocaleli, pełno wygłodzonych sierot.
  • Andi Perry 21.03.2021
    Celina Mówiąc Żydki przekreślasz się. Bo nie masz szacunku do obcej narodowości. Lubisz jak na Polaków mówią Polake ( Polaczki ), albo Pszeki ?
  • Celina 21.03.2021
    Mówiąc Żydki, mam na myśli oszustów, typu Engelking, czy Grabowski. Bardzo polskie nazwisko, ale to tylko złudzenie.
  • Celina rozumiem, że chodzi o Jana Grabowskiego a nie o mnie? ?
  • Celina 22.03.2021
    O Jana Grabowskiego, naturalnie Marku, który napisał książkę razem z Engelking, szkalującą Polaków. Według niego do Polacy dokonali holocaustu na Żydach, a Niemcy bronili Żydów przed Polakami i ratowali ich, ukrywając po domach. Próbują nam zmieniać historię, wynajdując jakieś pojedyncze historie zdesperowanych, albo doprowadzonych wojną do biedy ludzi, którzy zachowywali się bestialsko, projektując swoje chore urojenia na całe społeczeństwo.
  • pansowa 21.03.2021
    Tol klasyczny rasista, antysemita i naziol.
  • Celina 21.03.2021
    Obejrzyj sobie co ta kreatura mówi w telewizji, zupełnie publicznie.

    https://www.youtube.com/watch?v=Tyyi-NimsJU
  • Andi Perry 21.03.2021
    Celina Przedstawiasz obraz Polaka, antysemity. Masz prawo być antysemitą. Tak jak Żydzi mają prawo być antypalestyńczykami. Ale nie wolno Ci publicznie szerzyć nienawiści do danej rasy , narodowości oraz obrażać ludzi publicznie. W domu masz prawo.
  • Celina 21.03.2021
    Ta rasa zamordowała kilka milionów Polaków, prosisz się o więcej?
  • Celina 21.03.2021
    Ić pocałuj ich w pupkę i podziękuj, niech wiedzą, że Polaczek to głupek.
  • Andi Perry 21.03.2021
    Po "ić" pasuję :)
  • Celina 21.03.2021
    To jest śmieszne i aktualne:
    Działacz żydowski proponuje zakazać używania słowa „Żyd”.

    Żydowski działacz Dawid Gurfinkiel, jak pisze „Gazeta Wyborcza” chce, aby RJP zajęła się słowem... "Żyd" i … zakazała jego używania.

    Źródło: Gazeta Wyborcza;)
  • pansowa 21.03.2021
    Tylko to możesz zrobić.
    To rasistowski beton.
  • Celina 21.03.2021
    A tym poniżej się nie przejmuj, bo jego pre pewnie w tym uczestniczyli, to stara rodzina z tradycjami. Więc bezsilnie toczy z gęby ślinę.
  • pansowa 21.03.2021
    Niech wyleje ten jad tak jak teraz.
    Sam do siebie.
  • illibro 22.03.2021
    Celina Dawid? He he, znam gościa osobiście i się dziwię, że jeszcze szkło nie pękło od jego parcia na nie. Wszędzie chce się pokazać publicznie i forsować swoje zdanie. W sumie to już się pogubiłem o co on walczy . a prywatnie to całkiem spoko gość, tylko nie słucha innych nic a nic.
  • pansowa 22.03.2021
    illibro Tu tacy też są.
    Tylko nie są spoko :)
  • Celina 22.03.2021
    illibro prywatnie to on sobie może być miły i pewnie jest miły, ważne jak mąci w życiu publicznym, bo że mąci, to nie ulega wątpliwości. Czyżby się wstydził swojej narodowości? A Polaków tresują, że niby to o nas tak źle mówią. Na szczęście gdyby do tego doszło, że zakazaliby słowa używanego od tysiąca lat, Polacy na zasadzie przekory jeszcze częściej będą go używać:)))
  • Celina 21.03.2021
    To żegnam Perry, milo się dyskutowało.
  • pansowa 21.03.2021
    Kolejny, co szybko poznał na wariacie i naziście :)
  • illibro 22.03.2021
    To straszne i się w głowie nie mieści. Ciekawe czy będą takie same opracowania na temat tego, co się w Afryce dzieje obecnie. Mordy na tle religijnym, domowe wojny, zamachy stanu... Jednak człowiek jest debilem, patrząc na historię i na to, co się dookoła dzieje dziś. Że tak powiem, rozum śpi-budzą się demony

    Pozdro
  • Celina 22.03.2021
    O Afryce to może nie napiszę, ale o innych zbrodniach sowieckiej żydokomuny wobec Polaków, jak najbardziej. Jak pisał Perry w pierwszym komentarzu, o tzw. "Operacji polskiej", gdy po podpisaniu traktatu ryskiego, w ZSRR wymordowano (pod kierunkiem NKWD) z zimną krwią wymordowano kilkaset tysięcy pozostałych poza tą granicą Polaków.
  • Jacom JacaM 22.03.2021
    Hm... opisane są zbrodnie sowieckie które autor przypisuje Żydom, taka ciekawostka
  • Celina 22.03.2021
    Tak po wkroczeniu do Lwowa Niemców zrobiono nawet pogrom tych Żydów, z NKWD. To było jedno z nielicznych miejsc, w którym za swoje zbrodnie zapłacili, nawet z nadmiarem. Ówczesna ludność nie miał wątpliwości kto zakatował i mordował ich bliskich. Tak się składa, że są na ten temat dokładne opracowania naukowe, zeznania zewnętrznych świadków i ludzi, którzy jakimś cudem pod zwałami trupów w które enkawudyści rzucali granatami, celowali ręcznymi miiotaczami ognia, wrzucali żywcem do szybów górniczych dla oszczędności amunicji, palili w wagonach oblanych benzyną na mostach, by ofiary nie uciekły. Bardzo bogata literatura.
  • Celina 22.03.2021
    err - ludzi, którzy jakimś cudem przeżyli pod zwałami trupów.
  • Ciekawy i wartościowy artykuł. Pozwól mi tylko na kilka cepiastych uwag. Zmieniłbym wstęp, gdyż jakoś źle się do czyta. Datę tej zbrodni to jak rozumiem 1941 nie 19241, gdyż nie tworzysz science fiction. Jeśli byli to jeńcy to mamy do czynienia z zbrodnią wojenną, a nie z ludobójstwem. Te pojęcia trzeba odróżnić. Ale całość jest ok. Pozdrawiam 5
  • Celina 22.03.2021
    Marku, data tej zbrodni to przełom lipca i sierpnia 1941 roku, około miesiąca, może trochę dłużej. Z tego względu że niektóre więzienia były położone kilkaset kilometrów od liniii frontu i Niemcy mimo błyskawicznej ofensywy potrzebowali tygodnia, dwóch żeby tam dotrzeć. W takich więzieniach mordy były skuteczne. Jedyny, który się nie udał, to był nasz Brześć Litewski, nad Bugiem, gdzie więźniowie w odwecie zamordowali próbujących ich zamordować załogę NKWD.

    No i Lwów, gdzie niektórych złapano i po wcześniejszych torturach wymordował ich ludność cywilna rozwścieczona tym co zobaczyli w więzieniach i na dziedzińcach. Z tym, że ten pogrom przypisuje się raczej Ukraińcom, nie Polakom, których było wówczas we Lwowie dość sporo, po dwóch latach okupacji sowieckiej.

    Podejrzewam, że o coś takiego chodziło też w Jedwabnem, gdzie paru, chyba około dziesięciu Polaków, bo tylu zostało skazanych przez sąd po wojnie, pewnie poszkodowanych przez tych s...nów, przyłączyło się do niemieckiego komanda Szapera. Tam wcześniej przez dwa lata panował żydokomunistyczny terror, pewnie ci niewinni sąsiedzi donosili, wskazywali ludzi do wywózki, na rozwałkę, to komuś puściły nerwy. Kto tego nie czytał, ani nie słyszał nie jest w stanie sobie wyobrazić. Gdybym miał wybrać, wolałbym komorę gazową od przesłuchań nkwd, tortur, bicia, łamania kości. A takie metody miała komuna. To powiedział zresztą Fildorf Nil, chyba o nim słyszałeś, że Auschwitz to było sanatorium w porównaniu z tym, co przeszedł w łapach tych zbrodniarzy.

    Artykuł można traktować jako przyczyne, bo książki, zeznania świadków to są tomy akt tego bestialstwa. To badano jeszcze przed powstaniem IPN, Główna Komisja do Badania Zbrodni na Narodzie Polskim.
  • Celina 22.03.2021
    err. przyczynek
  • Celina o Jedwabne trudno mi się wypowiadać. Myślę, że wyjaśnienie tej sprawy jest niemożliwe zwarzywszy ile emocji jest po obydwu stronach.
  • Celina 22.03.2021
    Marku, tak to pewnie temat na odrębną dyskusję. Te kłamstwa Grossa dawno już wyśmiano, ale propaganda jest silniejsza po drugiej stronie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania