¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Celina 18.03.2021
    Dawno tu nie było limeryków. Lubię ten gatunek poezji. 5.
  • Szpilka 18.03.2021
    Celina, zatem do pióra, zapodaj jakieś limeraski, wesoło będzie. Dzięki ?
  • Celina 18.03.2021
    Szpilka hej teraz pędzę po autostradzie olewam logdaun może w sobotę. Pozdrowionka.
  • Szpilka 18.03.2021
    Celina

    Szerokiej drogi i huk z koronaświrusem ?
  • Narrator 18.03.2021
    Niestety Radio Eska ma zbyt mały nadajnik, na zbyt niskiej górce, o niezbyt silnym sygnale, żebym mógł sprawdzić czy autorka pisze prawdę.
    Ale jeśli rzeczywiście ta rozgłośnia posyła w eter takie rewelacje, to wszyscy piszą tam limeryki.

    Tego nie rozumiem: „albo robi se bękarta.” — A czym ona sobie to robi, chyba nie palcem?

    Dobry wiersz, bo mnie rozśmieszył, chociaż nie wiem czemu :) Cieszę się, że jestem pierwszym dającym piątkę.
  • Szpilka 18.03.2021
    Narrator, limeryk to kompletne bzdury, nie ma się co faktów doszukiwać. Zrobić se dziecko to wyrażenie potoczne, wiadomo, że nie palcem. Skoro rozśmieszył, to spełnił swoje zadanie, pięknie dziękuję za komentarz ?
  • Celina 18.03.2021
    To chyba ja byłem pierwszy.
  • Narrator 18.03.2021
    Celina Tak? A piątkę dałeś? Bo jak na razie widzę tylko jedną.
  • Trzy Cztery 18.03.2021
    Narrator, palcem, nie palcem, ale wszystko się zdarzyć może:

    Raz gościowi z Koszalina
    fest trafiła się dziewczyna:
    sama się rozebrała,
    sama się pokochała,
    i wyszła z tego dziecina!

    ?
  • Narrator 18.03.2021
    Szpilka Bzdury powiadasz? No niezupełnie, bo trzymasz się zasad. Liczba wersów, układ rymów, klauzule, a ty zadbałaś o każdy szczegół. Nie wyłapałem wszystkiego za pierwszym razem, ale teraz już wiem. Bardzo zmyślnie to wykombinowałaś. W tym szaleństwie jest metoda :)
  • Szpilka 18.03.2021
    Trzy Cztery

    Hahahahaha, jak partenogenezie ?
  • Szpilka 18.03.2021
    *w
  • Narrator 18.03.2021
    Trzy Cztery No to jadę do Koszalina! Masz jej adres?
  • Szpilka 18.03.2021
    Narrator

    Fakt, ramy się trzymam, ale treść to absurd i o to chodzi w limeryku. Dziękuję za zmyślnie ?
  • Trzy Cztery 18.03.2021
    Hahaha! Narratorze, pisałeś, że jesteś leniuchem, ale żeby aż tak? :)))
  • Narrator 18.03.2021
    Trzy Cztery Wszystkiego należy kiedyś spróbować. Prawdziwy podróżnik żadnej drogi nie omija :)
  • Celina 18.03.2021
    Narrator 2x5 plus 1= 11:3=3,7.
  • Narrator 18.03.2021
    Celina Jedynkę pewnie dał tichy wielbiciel Szpilki.
  • Szpilka 18.03.2021
    Narrator

    Tichy Roland to świetny dziennikarz i publicysta w opozycji do Merkel, świetne rzeczy pisze, a Merkel nie na rękę i to jak!
  • Narrator 18.03.2021
    Szpilka Może i świetny dziennikarz, ale również tchórz skoro dał ci najniższą ocenę i nawet tego nie uzasadnił. Internetowa bezduszność. Powinni dodać opcję „Zakaz stawiania ocen bez komentarza”.
  • Szpilka 18.03.2021
    Narrator

    Hmm, pewnie niektórzy stawiają jedynki z przekory albo za zachowanie, bo jak ktoś nieprzyjemny, to chociaż tak możana mu dopiec. Staram się do każdego podchodzić z sympatią, ale gdy ktoś do mnie warczy, to gryzę ?

    A tak poza tym ocenami nie ma się co przejmować, treść sama się broni ?
  • Szpilka 18.03.2021
    *można
  • Narrator 18.03.2021
    Szpilka Zapewniam cię, nawet gryźć nie warto. Szkoda zębów.
  • Szpilka 18.03.2021
    Narrator

    Oj, tak, a zęby własne, no szkoda ?
  • Trzy Cztery 18.03.2021
    Szpilka, limeryki fajne, a trzeci najfajniejszy.
  • Szpilka 18.03.2021
    Trzy Cztery, dzięki za fajne ?
  • Anonim 18.03.2021
    Przyznam, że trzeciego nie kumam.
    Dwa pierwsze spoko.
    Co do pierwszego przypomniał mi się film Big Lebovsky :)
    Fajne.

    Pozdrawiam.
    ps. Na dłuższy czas znikam z portalu, więc nie będę komentował.
  • Szpilka 18.03.2021
    Głucha i niema nie może być nieszczera, bo jak? Dzięki za fajne, szkoda, że znikasz, mam nadzieję, że szybciorem powrócisz z czymś fajoskim ?
  • Całkiem zabawne, w prawdzie limeryk mógłby być dla mnie bardziej melodyjny, ale nie będę się czepiał. Pozdrawiam 5
  • Szpilka 18.03.2021
    Marek, dziękuję pięknie ?
  • Grain 18.03.2021
    Najlepszy pierwszy. Podinspirował..
  • Szpilka 18.03.2021
    Grain, dziękuję i cieszę, że podinspirował ?
  • Dekaos Dondi 18.03.2021
    Szpilko:))
    1↔Albo na futrze bękarta. Dwa w jednym:)
    2↔Zatem warto pokrzyczeć na pieska. Ludzkiej mowy się nauczy:)
    3↔Skoro głucha i jeszcze nie-ma, gdzie trzeba, to nie dziwota, że gderał:)
    Pozdrawiam:)↔%
  • Szpilka 18.03.2021
    Dekaos, dzięki za fajoski komentarz ?
  • Pan Buczybór 18.03.2021
    Niezłe, choć czytałem u ciebie lepsze
  • Szpilka 19.03.2021
    Pan Buczybór, dziękuję za niezłe ?
  • Drugi trzeci bardziej.
    Nie wiem, czy o Esce, jest z sympatią, czy antypatią, ale fajnie. Kiedyś jak jeszcze słuchałem czasem co gada Kukiz, nie był jeszcze politykiem, to miał o Esce takie zdanie, że trzeba by szefa przywiązać do fotela i kazać mu cały dzień słuchać swojej stacji - poniekąd się wtedy z tym zgadzałem.
    Głucha, niema, ale czasem nieszczera - ujęte pijęknie:)

    A pierwszego nie do końca rozumiem, jeśli kluczem jest metafora.
  • Szpilka 19.03.2021
    Yanko, limeryk nie trzyma się faktów, limeryk trzyma się absurdu, metaforą też nie operuje, bo absurd i metafora to dużo za dużo w takim satyrycznym mini.

    Pierwszy prawi o kobitce, która SE robi, co chce, gdy ma ochotę, mimo męża, bo bękart to dziecko pozamałżeńskie.

    Pięknie dziękuję za komentarz ?
  • Szpilka , To ja tak to pierwsze rozumiałem, ale myślałem, że idzie o metaforę - w limeryku jej nie ma - cza to pamiętać!
  • Szpilka 19.03.2021
    Yanko

    To super ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania