.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Niemampojecia96 15.05.2016
    i wyjaśnienia, żeby potem nie był, że ''nie wiedzieliśmy, bo skąd'':

    *comfortably numb - nie, to nie popis, że umiem po angielski, to nawiązanie do piosenki Pink Floyd'ów o takim samym tytule.

    *alpragen - alprazolamum, lek uspokajający, na receptę, bezno, jak Xanax, tańszy odpowiednik

    *cent - jednosta ćpuńska, jedna pełna kreska na strzykawce.

    *my piszemy acab - nawiązanie do tej ''zażartej niezgody na świat'', czyli, że ''all cops are bastards'', jak to się krzyczało swego czasu i pisało też, jak kazali
  • 60secondsToDie 15.05.2016
    Podoba mi się ta część niebotycznie. Cała supermarketowa historia kradzieży, Opole, gra i finalne zapętlenie z początkiem. Nie wiem, co więcej powiedzieć. Daję 5, jak pięć stów mandatu, chociaż były dwie.
  • Niemampojecia96 15.05.2016
    Byly dwie, to dobrze wiemy, ale, by bylo zabawniej: cala supermarketowa historia jest prawdziwa. Tak bylo, przysiegam, tak: tylko, ze jeszcze smieszniej, wszyscy bardzo emocjonowali sie wykwitlą sytuacja i grali wspaniale, Pan Patryk, mysle, nigdy mnie nie polubi. Caly czas mi powtarzal swoje ulubione, czyli ze ZYWE OCZY, ZE NIKT TU NIE ROZUMIE, DLACZEGO JA SIE PO PROSTU I PO LUDZKU NIE PRZYZNALAM JUZ NA BRAMKACH ANTYKRADZIEZOWYCH. ale to jakies nie w.moim stylu, na wstepie mowic im wszystko, wiec na koniec Patryk podzegal do jak najwiekszego mandatu i rzekl nienawistnie, ze ma mnie na monitoringu, ze wysle moje zdjecie
    do wszystkich placowek
    ktore sa z nim
    jakkolwiek
    powiazane xdddd.

    Bardzo denerwowala go moja bezczelnosc. Muzyka. Wyprowadzalo go z rownowagi to, ze musial dzis udowadniac, ze niebo jest
    i ze sine jakies.

    Twego mejla czytalam juz, narazie bylam w stanie napisac tylko jakos dalej linie papilarne, tys za trudna, na male geniuszez pianinkami musze miec wiecej nieprzespanych nocy, i dziekuje Ci.

    Czytasz Linie, a linie.papilarne mysle ze rozumie naprawde malo kto, jeszcze
    chociaz mi w zyciu i w rzyciu tez.nie uwiezycie
    to to jest po czesci niesmialy erotyk, uwaga pierwszy, co napisalam w zyciu, ale mysle, ze to nawet niezauwzalne, to raczej zarty, nie pisze o tym, o czym czuje, ze nie potrafie, tylko ostatnio wszyscy sie tak sekaualnie wypowiadacie, dajmy, ze Arysto.mnie zainspirowal, skoro nawet papiez.moze, to: a co.

    Chcialam sie zawsze uczyc od Efrii, podpatrzec jak ona tam poprowadzi Alicje i Vincentego, by skonsumowali swa relacje, o czym jej mowilam, i gdy cos dostarczy mi sil, po niedawnej smierci najbolesniejszej.moich nadziei - to ponamawiam ją dalej.
  • O-Ren Ishii 15.05.2016
    Ja już też nie wiem co mam mówić, kolejna część, która niesamowicie mi się podoba. Tym bardziej, że supermarketowa historia jest prawdziwa. Uwielbiam ten Twój chaos, bardzo, bardzo.
  • Niemampojecia96 15.05.2016
    a poczekaj jeszcze, zanim Marco zostanie zabity, bo musi zostac, razem z Danielle i wszystkim, co nie.moze pomoc, na pewno sie wygada, o co jest wsciekly. O cos, co bylo na poczcie, cos zawsze musi byc na poczcie, Wiera nie moze tak po prostu isc na poczte, odebrac swoich pieniedzy i kupic herbaty. To by bylo zbyt proste. Tym razem na poczcie byly niewyobrazalne ksiazki do kolorowania i Marco o to jest wsciekly, i jeszcze o kilku ludzi z kilku niedostepnych kart i sam o siebie, tak mysle.
  • O-Ren Ishii 15.05.2016
    Niemampojecia96, czekam więc z niecierpliwością!
  • Niemampojecia96 15.05.2016
    O-Ren Ishii, to kochane z Twojej strony, tak mi zawsze rysujesz usmiech.
  • O-Ren Ishii 15.05.2016
    Niemampojecia96, w takim razie, bardzo się cieszę, że mogę, że potrafię. :)
  • Niemampojecia96 16.05.2016
    a jeszcze tak mi przyszlo po obudzeniu do glowy, ze.moze warto by wyjasnic, ze Marco to po prostu ta czesc mnie, ktorej nie lubie, z ktorej mam beke, ale tez kocham i sentyment. To Wiera, jak i Danielle, bo: ze to przewrotnie mezczyzna, to moznaby go oskarzyc o bycie kims wiecej i zinterpretowac potwornie zle i wyniknelyby okropne nieporozumienia, gdzie ja sie tu tylko kloce sama ze soba i nasladuje po lepszych sztuke elastycznosci umyslu, na razie. Marco srednio chce byc elastyczny, dzisiaj nad.nim, czyli soba; popracuje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania