Poprzednie częściList pierwszy do Z

List pierwszy do J

Ma Sympatio

Wiedz, że sercem, myślami nie jestem daleko. Bliskość twą czuje mimo dzielącego nas terenu, lecz uczucie smutku i tęsknoty zostaje bez celu. Szybko nie wrócisz, wyryte w pamięci, iż twarz twą tylko na obrazach ujrzę... Być może nagle pewnego dnia zza okna ujrzę twą sylwetkę? W zamoczonej kurtce przez deszcz będziesz stała? Podbiegłabym i cię uściskała, w łzach całą twarz bym miała! Lecz mimo to euforię odczuwała, uśmiech na mojej twarzy byłby namalowany pomimo stałych kropel po niej lecących. Liczę na spełnienie mojego życzenia, jedynego, o którym umiałam pomyśleć, gdy spadającą gwiazdę ujrzałam. Powróć kochana, powróć szybciutko, bo boję się, że za kilka lat będzie tu już pusto...

Twoja Z

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • zsrrknight 3 tygodnie temu
    cierpienia młodego...
  • Lechosław_Kerner 3 tygodnie temu
    W sumie fajne, ale "teren" brzmi nieadekwatnie.... "Miałam, uściskałam, ujrzałam, ...ałam" trochę męczy.
  • Anju 3 tygodnie temu
    Właśnie z terenem miałam problem, próbowałam zamieniać na kilka innych słów ale w sumie każdy mi jakoś nie pasował...
  • Lechosław_Kerner 3 tygodnie temu
    Anju
    Witaj. Pytanie czy zależy Ci na przekazie w prost to wtedy mozna uzyc "dzielących nas mil", albo "dzielących nas mil wielu" ale zrobi sie rym do "celu" i bedzie tak sobie... Mozna tez tak bardziej och, ach... Czasem podaje sie dystans jako czas... Np. jak daleko masz do najblizszego miasta? 20 minut mam. Takze mozna np. "dzielacego nasz czasu", "dzielacych nas dni" czy cos w tym rodzaju.
  • Anju 3 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner bardzo dziękuję za pomoc, na pewno zapamiętam na przyszłość! Rzeczywiście mogłam trochę dłużej pomyśleć to pewnie bym lepiej to napisala ale naprawdę wielkie dzięki 🫶
  • Lechosław_Kerner 3 tygodnie temu
    Anju
    Wiesz, nie róbmy z tego życiowej rady na zawsze... Bez przesady😁 Jakoś mnie tak raziło, mnie. Innych może nie razić. Poza tym było o miłości a ja lubie takie, nie tylko ale takie też. 💐

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania