Lista Marzeń

1.Marzę o tym żeby się spotkać z Krzyśkiem, utonąć w jego dłoniach jak w koronie drzewa

2.Marzę o tym żeby na plantach w Krakowie wypić z Krzyśkiem wino i żeby powiedział do mnie baby blue.

3.Marzę o tym, żeby gdzieś przez przypadek spotkać Krzyśka.

4.Marzę o tym, żeby być dla Krzyśka białym płótnem, na którym maluje palcami.

5.Marzę o tym żeby Krzysiek znowu mnie przytulił.

6.Marzę o tym, żeby Krzysiek mnie dotknął, bo Krzysiek dotyka w sposób wysublimowany.

7.Marzę o tym, że Krzysiek się do mnie uśmiechnie.

8.Marzę o tym, że Krzysiek zadzwoni, zapyta co słychać.

9.Marzę o tym, że będziemy z Krzyśkiem w stałym kontakcie i będziemy się ze sobą dzielić wrażeniami, rozmawiać.

10.Marzę o tym, że Krzysiek mnie namaluje.

11.Marzę o tym, żeby spędzić z Krzyśkiem dzień w lesie, lub chociaż kilka godzin.

12.Marzę o tym, że Krzysiek mnie pocałuje.

13.Marzę o tym, żeby każdą wolną chwilę spędzać z Krzyśkiem.

14.Marzę o tym, żeby wspólnie z Krzyśkiem pomilczeć.

15.Marzę o tym, żeby napisać recenzję z wystawy obrazów Krzyśka.

16.Marzę o tym, żeby Krzysiek przyszedł na spotkanie ze mną w spodniach w kratę.

17.Marzę o tym, żeby Krzysiek czuł się spełniony.

18.Marzę o tym, żeby Krzysiek czuł się szczęśliwy.

19.Marzę o tym, że Krzysiek znowu mnie obdaruje swoją dobrodusznością.

20.Marzę o tym, żeby po prostu patrzeć na Krzyśka.

21.Marzę o tym, że Krzysiek znowu mi się zwierzy.

22.Marzę o tym, żeby oczarować Krzyśka.

23.Marzę o tym, żeby Krzyśkowi było dobrze ze mną.

24.Marzę o tym, że Krzysiek też marzy o mnie.

25.Marzę o tym, że Krzysiek napisze dla mnie wiersz.

26.Marzę o tym, że będziemy z Krzyśkiem realizować wspólny projekt społeczny.

27.Marzę o tym, że wspólnie z Krzyśkiem będziemy gospodarować w Domu dla Artystów w Krakowie.

28.Marzę o tym, żeby sprawić Krzyśkowi przyjemność estetyczną.

29.Marzę o tym, że Krzysiek się zaangażuje w sprawy Stacji Badawczej Outsider Art i że się będziemy często spotykać.

30.Marzę o tym, że będziemy spać przytuleni w jednym łóżku z Krzyśkiem, budzić się razem i zasypiać.

31.Marzę o tym, że wspólnie z Krzyśkiem ugotujemy obiad.

32.Marzę o tym, że wspólnie z Krzyśkiem pójdziemy na zakupy.

33.Marzę o tym, że napiszę wiersz z dedykacją dla Krzyśka, który będzie odpowiedzią na pytania w jego poezji.

34.Marzę o tym, żeby uchwycić piękno Krzyśka w wierszu.

35.Marzę o tym, żeby się dowiedzieć jak Krzysiek ma na drugie imię.

36.Marzę o tym, żeby Krzyśkowi powiedzieć, że się nie myliłam, że on nie jest czwórką w numerologii, ma natomiast numer anielski 31, który się nie sumuje.

37.Marzę o tym, żeby być wybranką Krzyśka.

38.Marzę o tym, żeby być dla Krzyśka inspiracją, tak jak on mnie motywuje swoim przykładem, bo jest wytrwały.

39.)Marzę o tym, żeby szaleni filmowcy nakręcili o Krzyśku film, w którym zagram epizodyczną rolę.

40.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Krzyśkiem latać na dywanie, omijać złe chwile, złe momenty, złych ludzi.

41.)Marzę o tym, że jako para będziemy inspiracją dla innych artystów.

42.)Marzę o tym, że wspólnie z Krzyśkiem będziemy przygotowywać posiłki dla biednych.

43.)Marzę o tym, że wspólnie z Krzyśkiem pojedziemy na koncert.

44.)Marzę o tym, że spędzimy wieczór przy ognisku, a Krzysiek będzie grał na bębnach.

45.)Marzę o tym, że pojedziemy z Krzyśkiem na jam session do przyjaciół i wtopimy się w muzyczny band.

46.)Marzę o tym, że Krzysiek będzie miał mnóstwo wernisaży, żeby można było go często odwiedzać, niby z umiłowania dla sztuki.

46.)Marzę o tym, by się zaszyć w galerii i spędzić z obrazami Krzyśka całą noc.

47.)Marzę o tym, żeby opisać swoje wrażenia z wernisażu Krzyśka w księdze pamiątkowej.

48.)Marzę o tym, żeby schudnąć dla Krzyśka.

49.)Marzę o tym, żeby lepiej poznać Krzyśka.

50.)Marzę o tym, że będziemy się kochać z Krzyśkiem na milion możliwych sposobów.

51.)Marzę o tym, że będziemy sobie wysyłać zdjęcia z Krzyśkiem.

52.)Marzę o tym, że będziemy sobie pisać smsy.

53.)Marzę o tym, żeby ludzie darzyli Krzyśka szacunkiem, żeby mu dawali prezenty

54.)Marzę o tym, że Krzysiek będzie w stanie utrzymywać siebie i innych tylko i wyłącznie z działalności artystycznej

55.)Marzę o tym, że obrazy Krzyśka osiągną niebawem niesamowite ceny rynkowe.

56.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Krzyśkiem wystąpić na Open-Micu

57.)Marzę o tym, żeby Krzysiek zobaczył mnie w czerwonej sukience.

58.)Marzę o tym, żeby odzyskać utracony tom z wierszami Krzyśka, który chciałabym wchłonąć.

59.)Marzę o tym, że Krzysiek będzie miał wolne i przyjdzie mu do głowy, żeby się ze mną spotkać.

60.)Marzę o tym, żeby mu uświadomić, że związek nie musi być przeszkodą w tworzeniu.

61.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Krzyśkiem spełniać marzenia.

62.)Marzę o tym, żeby Krzysiek zainteresował się moją twórczością. Napisał opis pod moim obrazem.

63.)Marzę o tym, że Krzysiek będzie radosny i dostanie ataku śmiechawy.

64.)Marzę o tym, że wszystkie obrazy z wystawy Krzyśka zostaną sprzedane.

65.)Marzę o tym, żeby Krzysiek do mnie przyjechał na wieś.

66.) Marzę o tym, żeby mieć rodzinę z Krzyśkiem

67.)Marzę o tym, żeby się ponownie otworzyć na kwestię macierzyństwa przy Krzyśku.

68.)Marzę o tym, że jeszcze mogę mieć dzieci z Krzyśkiem, a jeśli nie to przynajmniej będziemy mieli zwierzęta.

69.)Marzę o tym, żeby nie tęsknić już za Krzyśkiem

70.Marzę o tym, że odcisnęłam w Krzyśku jakiś ślad i że jednak tęskni i zadzwoni

71.)Marzę o tym, że pojedziemy razem na wycieczkę do Adamowa, że mnie Krzysiek pozna ze swoją mamą, jak przyjdzie czas.

72.)Marzę o tym, że Krzysiek nie odszedł, tak jak odszedł.

73.)Marzę o tym, że Krzysiek też w końcu poczuje to samo, nawet jeśli nie do mnie, bo czułabym się lepiej wiedząc, że ma dziewczynę, to by mi dało większe pole do manewru i układania sobie życia.

74.)Marzę o tym, że Krzysiek znajdzie dziewczynę szybko, bo już nie mogę wytrzymać z tęsknoty i niepewności.

75.)Marzę o tym, że odpłyniemy w spazmach.

76.)Marzę o tym, że wspólnie stoimy na klifach w Irlandii.

77.Marzę o tym, że Krzysiek ma wernisaż w Berlinie, w Paryżu, w Nowym Yorku.

78.)Marzę o tym, że jakiś znany krytyk napisze artykuł o malarstwie Krzyśka.

79.)Marzę o tym, że Krzysiek poczuje się pewny siebie i swojego talentu.

80.Marzę o tym, że pieniądze nie zmienią Krzyśka

81.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Krzyśkiem słuchać muzyki

82.Marzę o tym, żeby Krzyśkowi wyprasować koszulkę z napisem Dezerter.

83)Marzę o tym, żeby mieć jego koszulkę pachnącą nim, żebym mogła się do niej przytulać jak jej nie ma.

84.)Marzę o tym, żeby Krzyśkowi zorganizować kolejny wernisaż.

85.)Marzę o tym, żeby mu kupić spóźniony prezent urodzinowy, być może jakieś precioza do malowania.

86.)Marzę o tym, żeby dotykać Krzyśka i całować.

87.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Krzyśkiem i ekipą filmową pojechać do Zakopanego śladami brata Alberta.

88.)Marzę o tym, żeby mieć tyle siły w sobie, żeby pomóc Krzyśkowi osiągnąć sukces artystyczny.

89.)Marzę o tym, że Krzysiek przeczyta kiedyś ten tekst i sobie przypomni, jak rozmawialiśmy o liście marzeń.

90.Marzę o tym, żeby choć raz założyć buty Krzyśka i spędzić dzień tak jako on, w domu opieki dla bezdomnych.

91.)Marzę o tym, żeby wziąć wspólny prysznic z Krzyśkiem.

92.)Marzę o tym, żeby się Krzyśkowi wyspowiadać.

93.)Marzę o tym, żeby Krzysiek pokochał kogoś takiego jak ja.

94.)Marzę o tym, że pasujemy do siebie, chociaż wróżba wskazuje inaczej.

95.)Marzę o tym, żeby stanąć z Krzyśkiem na szczycie góry, żeby go zabrać na wycieczkę w Bieszczady i wspólnie wypić piwo w Cieniu Prl-u

96.)Marzę o tym, że codziennie będzie mi wysyłał swoje zdjęcia w stokrotkach, bo są naprawdę bardzo słodkie.

97.)Marzę o tym, że Krzysiek będzie o mnie pamiętał przed śmiercią.

98.)Marzę o tym, że Krzysiek będzie żył długo w pełnym zdrowiu.

99.)Marzę o tym, że mama Krzyśka dożyje pełnej starości w dobrym zdrowiu.

100.)Marzę o tym, że kolejną listę wymyślimy już wspólnie z Krzyśkiem.

 

P.S. Nie zadzwonię pierwsza, choćby skały srały.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • kigja 21.07.2021
    hahahahahahahahaha!
    Niezłe!
    A najlepszy ostatni wers :]
  • D.E.M.O.N 21.07.2021
    ahahahahahaha! :D
    przewspaniałe :D
  • Tjeri 22.07.2021
    Ciut męczące, ale zabawne zdecydowanie bardziej. :D
  • piliery 22.07.2021
    Zapoznałem się z całą listą. Dobrze jest wiedzieć co się kryje za słowem "kocham". Ostatni wers jednak jest zapowiedzią zmiany kierunku. Ile to będzie rozczarowań? A ile nienawiści? No chyba że skały się zesrają. Nadaje się nawet do kabaretu. Tylko czy setkę wytrzymają?
  • Ant 22.07.2021
    Długa lista. Ale koniec!
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    W 83. masz chyba błąd.

    "Marzę o tym, żeby mieć jego koszulkę pachnącą nim, żebym mogła się do niej przytulać jak jej nie ma". --> "jego nie ma" - ?
  • JamCi 22.07.2021
    Po kropce spacja zanim tekst. Masz niekonsekwentny zapis numerków. Na początku z kropką, później z kropką i nawiasem. Warto ujednolicić.
    Troszkę się w pewnym momencie zmęczyłam, ale i tak fajne. Tak se myślałam właśnie, że czekanko na telefon :-)
    A niechże zadzwoni, nie bedzie wiśnia :-)
  • Kici-Budda 22.07.2021
    dziękuję za komentarze, to miłe że można się zwierzyć ze swoich katuszy sercowych. Miałam nadzieję, że jak dojdę do setki to mi przejdzie i że z tego tekstu będzie można wyciągnąć dla siebie jakieś sensowne wnioski. Ostatecznie stwierdziłam, że nie zadzwonię, ale napiszę recenzję z wystawy, bo to chyba nie jest obciach i może miło mu się zrobi, choć trochę.
  • Ocmel 22.07.2021
    Tak się wciągnęłam w te marzenia, że aż się uśmiechnęłam. Na tyle różnych sposobów można powiedzieć, że się kocha :)
  • Kici-Budda 22.07.2021
    :)
  • Kici-Budda 22.07.2021
    Tego słowa nie wypowiem akurat
  • Dekaos Dondi 22.07.2021
    Kici–Buda↔Długa lista. A każda część jakże inna, w tym samym temacie:)
    Porada za friko↔Gdybyś chciała być wierna, swojemu postanowieniu, a jednak zadzwonić,
    to niech koleżanka zadzwoni pierwsza. Wtedy Ty zadzwonisz jako: druga:))
    Pozdrawiam:)↔%
  • Kici-Budda 22.07.2021
    Nic nie kumam, nie rozumiem, boję się, że wyjdę na głupka z tymi swoimi niedojrzałymi uczuciami, boję się odrzucenia, mam wrażenie, że on nie chce, że mogę mu się wydać śmieszna, może mam jakieś fałszywe przekonanie, że to mężczyzna powinien zabiegać, zdobywać. Możliwe, że wielu z tych marzeń nie da się zrealizować, możliwe, że spotka mnie odrzucenie, możliwe, że już spotkało, kiedy ja czuję motyle w brzuchu i dawno się tak nie czułam, to oczarowanie. To są takie wrażenia, które przeszkadzają w codziennej pracy, a może powinnam się przejść na spacer. Eh, ja nie chcę miłości bez wzajemności. Miłość bez wzajemności, nie jest miłością, tak uważam. Może być obsesją. Chyba muszę sobie zafundować terapię wstrząsową.
  • Dekaos Dondi 22.07.2021
    Kici–Buda↔Dla jasności obrazu, dobrze byłoby wiedzieć, jakie marzenia ma Krzysiek.
    To by nieco ułatwiło "strategię":)
  • Kici-Budda 22.07.2021
    Dekaos Dondi - Z tego co mi wiadomo marzy o drugiej połówce, no ale się boi, że mu będzie miłość przeszkadzać w twórczości. Wiem to nie od niego, tylko od naszych wspólnych znajomych. Poza tym on się nie może zdecydować, i to by musiała być dziewczyna, która go całkowicie pochłonie. On był kilka razy w zakonie, ale się sam wypisywał. I nie wiem, czy nie ma przypadkiem jakiejś blokady na tle seksualnym.
  • Kici-Budda 22.07.2021
    Prawdę mówiąc Deakaos Dondi to mało o nim wiem. Dużo informacji mam z drugiej ręki, że np, jak padał deszcz i mijał zmarzniętą, zziębniętą krowę to założył jej kurtkę.
  • Kici-Budda 22.07.2021
    Myślę, że Krzysiek dużo marzy o śmierci, dlatego tworzy, bo to go powstrzymuje przed ucieczką, tak go odbieram, ale nie wiem na ile moje interpretacje są słuszne. W wywiadzie powiedział, że czuje się szczęśliwy. Ja już nic nie wiem.
  • Kici-Budda 22.07.2021
    W każdym razie dla mnie to patowa sytuacja, bo należę do osób które są aktywne w działaniach.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania