**********

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Enchanteuse 17.06.2017
    Magnifique!
    W tym wierszu naprawdę jest to coś ;) . Perfumowana bohema skradła moje serce :) . Jest tu ekspresja, jest zaduma na koniec, który zresztą chyba podoba mi się najbardziej.
    Jak dla mnie 5+, Adelajdo ;)
  • Adelajda 18.06.2017
    Dziękuję za tak miłe słowa i oczywiście przeczytanie :-) Pozdrawiam
  • Irytolog 17.06.2017
    Co to w ogóle jest? Masz poważne braki w interpunkcji. No i zupełnie nieudane rymy.... Popracuj nad tym...

    A tak serio... No kurczaki, proszę jakie fajne... Da się? No ba, jasne, że się da... Jeśli bez żadnych problemów czytasz biały wiersz bez jednego przecinka, bez jednej kropki, bez dziwnych pauz i łamanych wersów, to znaczy, że warto pochwalić autora. Temat, koncepcja, wykonanie, wszystkie ładnie grają w jednej kapeli i nie fałszują... brawo.
  • Adelajda 18.06.2017
    Dziękuję. Miło widzieć takie słowa. Chyba udało mi się stworzyć mniej więcej to, co chciałam.
  • Lancetnik 17.06.2017
    Cudowne. Najsmutniejszy jest fakt, iż niektóre z tych listów naprawdę chciałoby się przeczytać, ale serce nie pozwala.
  • Adelajda 18.06.2017
    Listy mają duszę, z którą czasami ciężko się pogodzić. Szkoda, że w tych czasach prawie nikt ich nie pisze. Dziękuję za przeczytanie.
  • Pasja 18.06.2017
    Listy są jak kalendarze naszych westchnień, pragnień i myśli. Piękny i niepodważalny tytuł...Listy wędrowne. A wiesz, że kiedy spaceruję to też piszę takie listy. Mają wtedy duszę i żyją
  • Adelajda 18.06.2017
    Tak, listy to żywe wspomnienia. Wspaniale, że piszesz takie listy dla siebie, czy być może dla kogoś. Dziękuję za przeczytanie :-)
  • Tina12 18.06.2017
    Stare listy są jak pamiętnik, z tą różnicą że naszymi sekretami dzielimy się z adresatem.
    5
  • betti 18.06.2017
    Nie bardzo rozumiem dlaczego prozę, na upartego poetycką, zapisałaś wierszem. Mogłabyś mnie oświecić?
  • Irytolog 19.06.2017
    beti - No proszę, kolejna ciekawostka... co znaczy "proza na upartego poetycka"? A jeszcze ciekawsze, co masz na myśli przez "prozę zapisaną wierszem"? Ja postaram się Ciebie oświecić: nie masz pojęcia o języku polskim ani o pisaniu, doucz się troszkę to zrozumiesz co i jak...
  • fajny klimacik 5
  • illibro 28.08.2017
    Ładnie, zgrabnie i powabnie ;) Po prostu podoba mi się. Ma w sobie taką znajomą nutę. Ujęło mnie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania