Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

LITERKOWA BITWA NA PROZĘ (Vol. 2) ---- PAMIĘTNIK EROTOMANA ---- ZŁY CZŁOWIEK

Pamiętam tą szarą wycieraczkę. Była poplamiona jak... kupa. I tam była pieprzona klamka w drzwiach. Otworzyć ją, czy zamknąć może? Zagwozdka ta dręczyła mój umysł na długą śmierć ojców erotomanów, fetyszu i seksualnych myśli mojej prababki. Otworzę, czy zamknę? Otworzyłem. A tam oczom moim ukazała się naga dziwka uprawiająca kilka sportów jednocześnie. Masturbacja, objadanie mokrych dildosów, oraz seksualne podniecenie z powodu erotyzmu zaznanego przy uczynianiu owych sportów, jeśli oczywiście można w taki sposób to nazwać. W dłoniach moich miałem starego gnata, drewniana lufa i stary tłumik z nietypowym wydźwiękiem. Gdy laska spostrzegła się, jak broń wyciągam, rozległ się stłumiony strzał opanowywujący w tym momencie nowy, wyposażony w różne meble pokoik. Wyszedłem. Zamknąłem. Lecz było gorzej: wedle tortur policyjnych, a radiowozów jeżdżących na miejsce zbrodni mało różności było. Gdy dźwięk ten usłyszałem, wyciągnąłem tłumik i postanowiłem wyprowadzić go w drogę siną, i niebliską. W tym momencie, gdy słychać było strzelaniny, bieganiny i szybkie wyścigi ślimaków: kolejny strzał wydawał się być dobiciem ostatecznym. Nie podniecał mnie na pewno fakt, że o moim czynie tyle osób się dowiedziało. Nie było żadnych świadków. Było tylko trzech trupów, gdzie zajrzałem również ja – i zostałem na dłużej.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 18.10.2017
    ,,W dłoniach moich miałem starego gnata, drewniana lufa i stary tłumik z nietypowym wydźwiękiem.'' Nie masz się co obawiać, takim pistoletem z drewnianą lufą to ty nikomu chyba nic złego nie zrobiłeś, przestań panikować :)
  • Witamy opowiadanie zgłoszone do konkursu :)
  • refluks 18.10.2017
    Na tak denny temat tylko to można było napisać.
    Mój faworyt w konkursie.
    Weź jakoś mi nadaj na sieć kiedy i jak mam zagłosować.
    Ale bowiem nie ogarniam wciąż zasad turnieja.

    Opowiadanie jest tak zjebane, że aż fantastyczne!
  • refluks 18.10.2017
    Ustawiłem sobie to jako stronę startową.

    Tak notabene dodałem.
  • Canulas 18.10.2017
    Kurwa, jak na słoiczku z lekarstwem stoi: "Brać pół", to nie chodzi o pół słoiczka.
  • Canulas 18.10.2017
    Ale na swój sposób - ciekawe.
  • Agnieszka Gu 21.10.2017
    "Na swój sposób - ciekawe" - tak, nie można było tego chyba lepiej ująć :)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepsze opowiadanie zgłoszone do II LBnP
  • Szanowny Autorze wziąłeś udział w LBnP, więc zagłosuj do 22.00

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania