Pokaż listęUkryj listę

Literkowa z Pasją bez narzucania myśli zapraszają do zabawy ze słowem

"Podziwiam łososia, bo sam wiem jak to jest być gnanym przez siły, których inni nie widzą, nie czują ani nie słyszą, i czuć imperatyw obowiązku większego niż własne ja."

 

Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do zabawy ze słowem.

Pasja podaje tematy i podpowiada:

 

Pierwszy - "ZNÓW NIKT NIE ODPISAŁ" - sposób rozwinięcia tej myśli zależy od czasu - czy być cierpliwym, czy odpuścić...

Drugi - "CZARNA ŻÓŁĆ" - wada czy stan permanentnego smutku, nostalgii rodzący się z porażki...

 

I dalej…

Rozwiniecie tematów jest tylko przykładowe i można to zrobić tak dowolnie jak tylko pozwala Wam wyobraźnia.

Literkowa dodaje…

Można chwytać jeden lub drugi lub złapać obydwa i zabawić się słowem.

To bardzo proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą poetycką. Potem opublikować na Głównej, a link umieścić w wątku na Forum pod:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

 

Następnie czytamy i czytamy, komentujemy zgłoszone teksty, i czekamy na głosowanie! W tej ramie czasowej już nic nie poprawiamy.

Więc pisz i nie oglądaj się na innych, bo czas ucieka.

Tak, więc zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy. Niech czas na dodawanie utworów upłynie o północy 10 marca /ostatecznie/

 

Życzę udanych wierszy (lub prozy poetyckiej), miłej zabawy i niech wygra najlepszy!

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

 

Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to, Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji do następnej Bitwy.

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników?

Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej na: https://www.opowi.pl/konkursy/

lub na profilu:https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania