Luksusowy dom

Śniło mi się, że wraz z trójką najlepszych przyjaciół pędziłem rowerem po specjalnie wyznaczonej ścieżce wzdłuż drogi ekspresowej. Mieliśmy świadomość, że ktoś nas ściga, jednakże nie wiedzieliśmy kto i dlaczego. Trudno powiedzieć.

W pewnym momencie dostrzegliśmy wielki, luksusowy dom w stylu tych, jakie widuje się w amerykańskich filmach kręconych na Florydzie. Drzwi były otwarte, więc postanowiliśmy schronić się w środku.

We wnętrzu panował niebywały przepych. Nowoczesne meble, wygodne kanapy, taras widokowy z basenem... To wszystko zrobiło na nas kolosalne wrażenie.

Właścicieli nie było, dlatego postanowiliśmy pozostać dłużej, by cieszyć się z komfortowych warunków. Oglądaliśmy mecze, graliśmy w ping ponga, słuchaliśmy głośno muzyki itp.

Właściciele (małżeństwo w średnim wieku) w końcu wrócili, a my nie zdążyliśmy w porę się przed nimi schronić. Pogrozili nam palcem, jednak stwierdzili, że rzadko miewają gości, a my wyglądamy na porządnych ludzi, dlatego mogą zapewnić nam gościnę przez kilka dni. Byliśmy w kompletnym szoku, niemniej z chęcią przyjęliśmy ich propozycję.

I wtedy się obudziłem...

 

J. T.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Noico 11.01.2022
    Taras widokowy z widokiem na drogę ekspresową, huk, spaliny, nic tylko zazdrościć takim właścicielom lokalizacji domu:))) Inwestor drogi nawet na ekran dźwiękochłonny poskąpił.
  • Jordan Tomczyk 11.01.2022
    Z tego tarasu było widać góry, więc prawdopodobnie usytuowany był z drugiej strony. W snach wszystko jest możliwe, a ja relacjonuję tylko to, co w swoim widziałem ?
  • Noico 11.01.2022
    Jordanie, to rzeczywiście odleciałeś. Rowerzyści nie mogą korzystać z dróg ekspresowych oraz autostrad. Dotyczy to także przypadku poruszania się przez cyklistę jedynie pasem awaryjnym lub poboczem.
  • Jordan Tomczyk 11.01.2022
    To radzę po pierwsze czytać ze zrozumieniem, bo nie napisałem "na" drodze ekspresowej, tylko "wzdłuż". Po drugie, nie wiem, gdzie miałem odlecieć. To sen, w którym nie zawsze wszystko układa się w logiczną całość. No chyba, że w Twoich snach tak jest, to gratuluję, ale jak rozmawiam z ludźmi, to w ich snach dzieją się różne dziwne rzeczy od teleportacji poprzez zlewanie się kilku osób w jedną. I nie, żadna z nich nic nie "bierze". Tak po prostu działa podświadomość. Po trzecie, radzę poświęcić czas i energię na pisanie własnych tekstów, zamiast uprawiania czepialstwa dla samego czepialstwa szukania dziury w całym.
  • Noico 11.01.2022
    We śnie można popierniczać na rowerze po Drodze Mlecznej. OK. Nie obrażaj się.
  • Jordan Tomczyk 11.01.2022
    Nie obrażam, tylko na spokojnie wyjaśniam ?
  • pansowa 11.01.2022
    Za pomocą snu można tłumaczyć wszystko.
    Nawet słabość literacką tekstu.
  • Jordan Tomczyk 11.01.2022
    O ile tekst jest słaby xd
  • pansowa 12.01.2022
    Jordan Tomczyk tu jest
  • Jordan Tomczyk 12.01.2022
    pansowa Buahaha, rozbawiłeś mnie xd ale niestety, muszę Cię zawieść. Nie dam Ci pożywki, na którą polujesz, krążąc po cudzych tekstach, także zamykam tę dyskusję, nim zdążyłeś ją otworzyć. Pozdrawiam i żegnam
  • pansowa 12.01.2022
    Jordan Tomczyk Nie mam nic przeciwko twojemu przekonaniu, że jesteś geniuszem.
    Tu ich pełno :)))
    Mam w dupie twoje pożywki. Naucz się tylko patrzeć krytycznie na własne wypociny.
  • Poleczka 11.01.2022
    Dla mnie średnio
  • Jordan Tomczyk 11.01.2022
    No cóż, jedni błąCą w obłokach, a inni nie potrafią wypłynąć na powieSZchnię xd
  • Bożena Joanna 11.01.2022
    Sny zawsze kończą się w nieodpowiednim momencie, albo na smutno, albo z nadzieją.
    Pozdrowienia!
  • Jordan Tomczyk 12.01.2022
    Zgadzam się w pełni. Dziękuję bardzo za komentarz i również pozdrawiam ?
  • Szpilka 12.01.2022
    Kacza zupa, w posiadłościach bogaczy jeszcze nie byłam, ale kto wie..., ponoć fortuna kołem się toczy ?

    Dobry sen wróży dobry dzień ?
  • Jordan Tomczyk 12.01.2022
    Dokładnie. Dobry sen potrafi pozytywnie nastroić na cały dzień ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania