Usunięto

Usunięto

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • zsrrknight 10 miesięcy temu
    Dosyć szybki koniec, szczególnie biorąc pod uwagę streszczenie-epilog, z którego dałoby się zrobić wiele, wiele rozdziałów... No ale to nie jest epicka saga, tylko hollywoodzki film, więc akceptuję taką strukturę.
    I w sumie może mógłby to być film familijny, gdyby nie te wszystkie śmierci - no ale rzeczywistość jest brutalna i psy oraz wilki również.
    A Thomas Harinwood nie mógł tego wszystkiego wiedzieć, bo go nie było przy tych wydarzeniach, a też nie rozumie języka psów, by Luna lub ktokolwiek inny mu to wszystko opowiedział... W sumie to nawet nie wiem po co ten ostatni akapit. Wygląda to trochę tak, jakbyś na początku miał inny zamysł co do narracji...
    No i napisane jest to wszystko solidnie, choć rzecz jasna jest parę błędów. Czasami też stosujesz za dużo ekspozycji i łopatologii, ale przy tego typu lekkiej lekturze nie są to grzechy śmiertelne.

    Pozdrawiam
  • LaurazjanWolf 10 miesięcy temu
    Dziękuję za komentarz. Ostatni akapit miał sugerować, iż jest to opowieść właściciela Luny, który mógł snuć opowieść o historii swojej podopiecznej. Niemniej jednak, bardzo cieszę się, że historia się spodobała.

    Do zobaczenia! 😉
  • ArBart 10 miesięcy temu
    Po części zgodzę się z wypowiedzią zsrrknight, ta ostatnia część, zakończenie opowieści Luny wydarzyło się trochę pochopnie (czyt. za szybko), osobiście widzę zakończenia jako takie; konkretne, zamykające część wątków (najczęściej są to wątki fabularne) jednak wciąż pozostawiające pewne niejasności, które skłonią czytelnika do myślenia; co się stało, itp... ALE.
    Jeżeli był to zamiar celowy, to rozumiem i akceptuje.
    Ogółem polubiłem opowieść Luny, wydaje mi się ciekawym doświadczeniem. Będę musiał przeczytać pierwsze części...
  • LaurazjanWolf 10 miesięcy temu
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do lektury 😅
  • Bettina 10 miesięcy temu
    Nie podoba mi się. Jest parodia Faktu, a potem pantomima.
  • LaurazjanWolf 10 miesięcy temu
    Masz prawo do własnej, subiektywnej opinii i jeśli opowiadanie Ci się nie spodobało, to oczywiście szanuję to. Mogę jednak spytać w którym miejscu pojawia się ,,parodia faktu"?
  • Bettina 10 miesięcy temu
    LaurazjanWolf
    Parodia faktu?
    Nie uważam się za najmądrzejszą na świecie i czasem o coś pytam innych.
    Mechanizm zabijania i czerpania z tego satysfakcji jest naturalny u zwierząt.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania