.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Aisak 12.10.2018
    Pierwsze skojarzenie to Ziemia.
    Ziemia, na której mieszkamy, po której chodzimy, i w której spoczniemy.
    Bruzdy natomiast to najbardziej z ziemią rolną.

    Kamienie, są jak ludzie.
    Sam Mahoń jest szlachetny i te kamienie z nalotem mahoniowym zastygłe w przeszłości są miłym wspomnieniem.

    Se byłam.
  • Artbook 14.10.2018
    Jak dla mnie kamienie, o których piszesz to sama esencja ;-)
    Miło, że zajrzałaś Aisak i napisałaś kilka ważnych zdań ;-
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 12.10.2018
    Artbook. No wiesz...to jeno takie moje ...tam...
    1→To co było, ma wpływ na: teraz. Czasami bruzdy są głęboki lub płytkie i różne.
    2→Nie pierwsze to "co ważne" odnalezione w sobie, kolejne ''dziecko poczęte" też
    3→Życie nas cieszy ale są przeciwności. Pokonywanie ich sprawia satysfakcje.
    4→Tym bardziej kiedy ''meta'' odznaczona: mahoniem, uzyskanym z ''różnych drzew" . Można by rzec, za nasze życie to: ''mahoń''
    Chociaż nie zawsze jest w nas ''szlachetne drzewo''. A najbardziej smutno gdy jesteśmy wierzbą ''pustą w środku''. Pozdrawiam→5
  • Artbook 14.10.2018
    Dekaos Dongi Twoje, ale jakże ważne i prawdziwe ;-)
    Po raz kolejny pokazujesz jak cenisz interpretację ;-) bardzo mi się podoba to jak widzisz moje wiersze ;-) Pozdrawiam!
    ps,Wstawiłbym Ci piątkę za interpretację w komentarzu, gdyby była tka możliwość.... ;-)
    Pozdrawiam!
  • Pasja 14.10.2018
    Witam
    Powroty do przeszłości i przemijanie. Myśli w kamieniach odznaczone zimozielonym mahoniem i upływ czasu. Zatopione życie w naszych wspomnieniach.
    Pozdrawiam ciepło
  • Artbook 14.10.2018
    Witaj pasja :-) Dziękuje za wizytę! :-) Twoje postrzeganie utworu i poszczególnego słowa w moich utworach, zawsze trafia we wrażliwe struny danej myśli, którą chciałem przekazać :-)
    Pozdrawiam! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania