....

....

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Alex Vicious 03.01.2015
    Zapoznałam się z całością opowiadania :) Interesująca historia, wciągnęła mnie. Chociaż wiem, że to po prostu realia życia ale przedstawienie dobrej historii zawsze mnie w jakiś sposób oszołamia.
    Jestem ciekawa jak dalej potoczą się losy bohaterki. W końcu właśnie leży w szpitalu; a w takich miejscach, zawsze jest za dużo czasu i wtedy człowiek myśli, wspomina.
    Niecierpliwie czekam na kolejną odsłonę :)
  • NataliaO 03.01.2015
    Kocham :) opowiadanie jest the best, fajnie, ze poznajemy coraz bardziej bohaterkę; życie potrafi być do dupy ; 5:)
  • Amy 03.01.2015
    Dziękuję Wam. :) Cieszę się, że się podobało. :)
  • Prue 03.01.2015
    Podoba mi się. Ale mam takie inne wrażenie. Jak zawsze nie ma się do czego doczepić, choć ja miałabym uwagę, np. o tym chłopaku w szpitalu no z domysłów nie może wiedzieć już o nim wszystko oraz szczerzy zęby, to chyba pies bardziej niż człowiek. Może głupie te uwagi. Ode mnie 4.
  • Amy 03.01.2015
    Spoko, Prue. One są bardzo przydatne :) A jeśli chodzi o tego chłopaka, to w szpitalu zwykle jest tak, ze leżący w jednej sali pacjenci wiedzą, co im dolega. Oczywiście nie od razu, ale po pewnym czasie wszystko staje się jasne. Co do tych zębów... fakt, troszkę dziwnie, ale...
  • NataliaO 07.01.2015
    Lubię i nie mogę się doczekać kolejnej części :) nie ponaglam :) Pozdrawiam
  • Amy 07.01.2015
    Nie wiem kiedy i czy wgl będzie kolejna część. Jakoś nie mam weny :C
  • NataliaO 07.01.2015
    szkoda :( ale można mieć nadzieję :)
  • Megi :3 21.02.2015
    Właśnie zapoznałam się z poprzednimi częściami. Opowiadanie ma swój urok. Mam nadzieję, że będzie kontynuacja. Weny życzę. 5 :)
  • Amy 21.02.2015
    Dziękuję, jednak raczej go nie skończę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania