Mała dziewczynko

Nie płacz

Mała dziewczynko

Nie warto

Jutro będzie lepszy dzień

 

Nie płacz

Mała dziewczynko

Nie do twarzy Ci we łzach

O nie.

 

Nie płacz

Mała dziewczynko

Ja wiem, że boli

Ja wiem

 

Nie płacz

Mała dziewczynko

On wróci

Może nie dzisiaj

Może nie za tydzień

Może już za chwilę?

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Szalokapel 26.08.2016
    Na początku przywitam się. A więc witaj, wpadłam zerknac na Twoją twórczość. Przechodząc do tematu głównego, jakim jest wiersz, musze stwierdzić, że druga zwrotka najbardziej mi się podobała. Jest taka, jakby to nazwać, prawdziwa i subtelna w doborze słów. W wierszach średnio się orientuję, ale ten niestety do mnie nie przemówił. Szczerze powiedziawszy był dobry do ostatniej zwrotki. Ta wcale nie przypadła mi do gustu. Być może dlatego, iż kojarzy mi się że szczeniacką miłością, w której dziewczyna przeżywa odejście chłopaka. Posiada sens, nie powiem, że nie, ale jak dla mnie jest zbyt banalny. Całość prezentuje się niezle. Przepraszam, jeżeli w jakikolwiek sposób Cię urazilam, nie chciałam. Zostawiam 3,5 czyli 4.
  • Zozole 26.08.2016
    Wiersz jest... no nie mam słowa ;D Jest okej, ale nie przemawia do mnie. Zgadzam się z Szalo. Ostatnia zwrotka wcale nie jest dobra...
    Zapraszam do mnie. Może opowiadania/wiersze spodobają Ci się ;D
    Zostawiam 4 na zachętę ;)
  • KarolaKorman 27.08.2016
    Mnie nie ujęła końcówka. Cała reszta jest bardzo ciekawa, też dam 4 :)
  • Alicja 31.08.2016
    Zgadzam się z moimi poprzedniczkami końcówka jakoś nie przypadła mi do gustu. Ale wiersz jest w porządku, więc 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania