Mała Megi ( Pojawiam się i znikam)

Tyle się pozmieniało we mnie,

nie jestem tą samą już.

Czasami jestem koło ciebie,

czasami, znikam znów.

 

Dziś już rozumiem, co znaczy strach,

o to, że będę tam, przez jakiś czas.

Potem nie będzie mnie, nie będzie nas...

 

Mała Megi...

Rankiem, kiedy budzi się.

Mała Megi...

Gdy dusi w sobie lęk.

Mała Megi...

Gdy chowa swoje sny.

Mała Megi...

By nikt jej nie skradł ich.

 

Wiatr rozwiał moje długie włosy,

znów idę, śladem twym.

I znowu czuje swą niepewność,

z zielonych oczu płyną łzy.

 

Dziś już rozumiem, nie mogę znieść,

myśli, że uciec chcę.

I może będę tu, przez jakiś czas...

 

Mała Megi...

Ukryty we włosach lęk.

Mała Megi...

Wczorajszych wspomnień cień.

Mała Megi...

Zgubiony dawno sen.

Mała Megi....

 

Mała Megi...

Rankiem gdy budzi się.

Mała Megi...

Gdy dusi w sobie lęk.

Mała Megi...

Gdy chowa swoje sny.

Mała Megi...

by nikt jej nie skradł ich.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Margerita 06.04.2017
    pięć
    witaj Mała Meggi
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Witaj w moich skromnych progach Margerito! Dziękuję :) Cieszę się, że piosenka się podoba :)
  • Freya 06.04.2017
    To niestety tak działa, że po zatwierdzeniu przez modera; tekst pojawia się w kolejności zamieszczenia do akceptacji i dlatego twój wiersz/piosenka nie pokazał się na witrynie - smuta.
    Ze mną też raz tak było, więc możesz się poczuć wyróżniona i nieosamotniona nawet.
    Dla mnie tekst jest fajny; rytmiczny, lekki i widać, że chciałaś się poprzez niego odpowiednio zaprezentować i przypomnieć. Pozdrowionka. ;)
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dziękuję Freyo za odwiedziny u mnie :) Tyle się naczekałam...
    Ale cieszę się, że tekst już jest, choć napisali, że został dodany wczoraj, a pojawił się tak naprawdę dziś, po około dwunastu godzinach. Mniejsza z tym. Mam nadzieję, że kolejne zostaną zaakceptowane szybciej :)
    Cieszę się, że piosenka się podoba. Owszem, chciałam się zaprezentować raz jeszcze, napisać o sobie parę słów na początek, żeby to kolejne wejście było takie... płynne, a nie twarde i oderwane od kontekstu ;)
    Pozdrowienia już wieczorne przesyłam :)
  • betinka 07.04.2017
    Mała Maggie o Boże admin się skierował. Dawaj następne.
  • betinka 07.04.2017
    betinka zlitował ma być
  • Violet 06.04.2017
    Witam Cię MM :)
    Wiersz dla mnie tajemniczy; odebrałam go jako osobisty i... interesujący. Gratuluję debiutu lub ponownego debiutu na opowi ;)
    Pozdrawiam.
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dziękuję, tak, jest on tekstem osobistym. Chciałam po prostu wprowadzić czytelnika w klimat mojej sytuacji.
    Pozdrawiam.
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dla sprostowania :
    Wiersz ten jest piosenką, mającą na celu złączenie tego, co pojawiało się na moim poprzednim profilu, a tego, co pojawi się tutaj, jako jego dalsza część i kontynuacja :)
  • Pan Buczybór 06.04.2017
    Piosenka fajna. Coś w klimatach Szroeder czy Nykiel. Współczesna Polska. 5
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dziękuję :) Chyba zapomniałeś kliknąć na ocenę :)
  • Pan Buczybór 06.04.2017
    Mała Maggie Aj, tam. Ocena to nie wszystko.
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Wiem, że nie wszystko, przyznać muszę, ze dla mnie bardziej liczą się wartościowe komentarze niż kliknięcie na gwiazdki. To coś w stylu "polub lub nie" na facebooku, a nie do tego dążę pisząc.
  • ówczesny 06.04.2017
    Pierwsze skojarzenie po przeczytaniu: Twój wiersz "brzmi" jak kawałek Ay Rl. Klimatycznie :)
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ówczesny :)
  • motomrówka 06.04.2017
    MM, był w latach osiemdziesiątych zespół Azyl P, Mała Maggie (piosenka tego zespołu) była w owym czasie dużym hitem w Polsce. Twój tekst doskonale pasuje do melodii tamtego hitu.
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Wiesz skąd się wziął mój obecny nick? Pisałam pracę na studia ze sztuki, no i właśnie wybrałam Azyl P. W tym roku powrócili do nas z nową piosenka pt. "Co ja wiem". Byłam chyba jedną z pierwszych osób, które napisały coś na ten temat w sieci, gdyż wraz z pojawieniem się singla zespołu Azyl P. pojawił się i mój esej o tym kawałku. Tak pomysł zaczerpnięty z Małej Maggie Andrzeja, mam nadzieję, że się nie obrazi, gdziekolwiek teraz jest...
  • Nazareth 06.04.2017
    Przybyłem, zobaczyłem, przeczytałem ;) Całkiem fajny tekst, mimo że wierszotwór XD
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dziękuję Ci za wizytę Nazareth :)
  • Nuncjusz 07.04.2017
    Jestem tu na tyle obcykany, że od razu zauważyłem, kiedy już weszło to dzieło, więc specjalnego info w temacie nie potrzebuję.
    Moja dobra rada, by czekając dodawać kolejne teksty, mimo braku akceptu, skutkowałaby tym, że na głównej miałabyś coś a tak to nie masz nic, nieważne
    Wierszy, czy pseudo wierszy nie komentuję bo sie nie znam :)
    Czekam na prozę
  • Mała Maggie 07.04.2017
    Okej Nuncjuszu, rozumiem. Kiedyś prozę tutaj wstawiałam, może coś jeszcze się pojawi, tym bardziej, że teraz dużo piszę, z uwagi na studia też.
  • Ata 07.04.2017
    Niby lekki tekst, ale z ważnym przesłaniem. Próbuję wyobrazić sobie do tej piosenki melodię.
  • Mała Maggie 07.04.2017
    Dziękuję za wizytę :)
  • Jo-anka 07.04.2017
    Muszę przeczytać więcej Twoich pracy by coś napisać. Pozdrawiam serdecznie ;)
  • Mała Maggie 07.04.2017
    Rozumiem, pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 08.04.2017
    Fajnie się czyta, można by zaśpiewać. Mała Maggie ze starej piosenki się od razu nasuwa na myśl :) Witam cię ponownie :)
  • Mała Maggie 08.04.2017
    Dziękuję za wizytę i przywitanie Karolko :)
  • Tanaris 10.04.2017
    Oj ta Mała Maggie ;D Leci 5 i pozdrawiam :D
    I pytanko, czy połączenie bananowe smakowało? ;D
  • Mała Maggie 11.04.2017
    Dziękuję bardzo, cieszę się, że tekst się podoba, choć odbiór takich tekstów jest raczej osobisty. Albo się lubi tego typu "wyczyny" albo też nie. Nie miałam jeszcze szansy spróbować, bo ciągłe zabieganie przeszkadza, nawet na opowi nie mam zbyt dużo czasu, ale spróbuję z pewnością :)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania