Małe kroczki - drabble

W małym domku, gdzieś na końcu świata, niespodziewanie zatrzęsła się ziemia. Z wysokich półek pospadały małe przedmioty, roztrzaskując się z hukiem. Niejedno przekleństwo padło z ust kobiety, próbującej poskładać drogocenności. Tyle lat zbierała, pielęgnowała, czyściła i układała w zbiory te wszystkie ważne sprawy. Delikatnie podnosiła kolejne odłamki, segregowała według wzoru, aby później znów móc ułożyć wszystko w całość. Długo pracowała w skupieniu, aż nagle do jej uszu dobiegł tupot. Nasilał się z każdą sekundą. Wystraszona kobieta bez namysłu zgarnęła bałagan do kosza. Zapomniała o renowacji i innych drobiazgach. Przecież o te niedorzeczności mogłyby się poranić stopy o rozmiarze dwadzieścia dwa.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Anonim 03.11.2019
    Piękne!
    Ale skrobnij czasem, bo będę zły! ;)
  • Justyska 03.11.2019
    Dzięki Antoni, czasem skrobię:)
  • Dekaos Dondi 03.11.2019
    Justysko→Jak zwykle ładnie napisałaś.
    Nagle wielka wartość, staje się mało ważną wartością, w porównaniu z tym, co naprawdę ważne.
    Małe stopy, lecz wielkie serce, które kocha. Nie wiem, czy właściwie zajarzyłem.
    Chyba, że w jakiś metaforyczny sposób, chodzi o jedną osobę...
    Bardzo na Tak! Pozdrawiam:)→5
    '' ...mogłyby się poranić w stopy o rozmiarze dwadzieścia dwa'' – chyba tak?
  • Justyska 03.11.2019
    Dziękuję DD za odwiedziny i miły komentarz. Błąd poprawiony.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 03.11.2019
    Justysko → Przeczytałem jeszcze dwa razy... i jeszcze inaczej zrozumiałem... z czymś mi się kojarzy, lecz nie potrafię tego ''wysłowić''. Jakbym coś ''przeoczył'' Sam nie wiem.
  • Dla jednych „niedorzeczności” , dla innych są najcenniejszymi skarbami.
    Chociaż krótko to treściwie, pięknie i w punkt!

    ( pierwsze „poskładać” sugeruję zamienić na coś zbliżonego może: zebrać, podnieść... ale to niekoniecznie)

    Pozdrawiam :)
  • Justyska 03.11.2019
    Witaj Maurycy, faktycznie powtórzenie wpadło. Już naprawione dziękuję:))
    Pozdrawiam serdecznie!
  • dorota brzózka 03.11.2019
    Stópkę o rozmiarze dwadzieścia dwa może mieć najważniejszy człowiek na ziemi. Dziecko.
    Nie ma nic ważniejszego.
    Ładne opowiadanie.
  • Justyska 03.11.2019
    Nie ma Doroto. Dziękuję.
    Pozdrawiam
  • ania_marzycielka 04.11.2019
    Są rzeczy ważne i ważniejsze np. dziecko i miłość do niego :) Fajnie zostało to ukazane w drabble. Pozdrawiam :)
  • JamCi 04.11.2019
    Ujęłaś mnie :-)
    Wobec rzeczy naprawde ważnych nasze wszystkie ważności-marności nagle znikają. Nabiera sie perspektywy właściwej. Dzięki za przypomnienie o niej z rana. Od razu lepszy poniedziałek dzięki Tobie.
  • Justyska 04.11.2019
    Dzieki JamCi:)) fajnie, ze tak pozytywnie odebrałas
  • Marian 04.11.2019
    Bardzo ładna miniaturka.
    Pozdrawiam.
  • Justyska 04.11.2019
    Dziekuje Marianie.
    Pozdrawiam rowniez
  • No pasarán 04.11.2019
    Jakie to słodkie. Nie ma na świecie nic cenniejszego, niż takie stópki i ich właściciel.
  • Justyska 04.11.2019
    No tak to jest, ze stopki wymiatają :)) dziekuje za wizyte i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania