XXX

XXX

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Kastor 23.06.2019
    Rewelka. Piąteczka.
  • betti 23.06.2019
    Rym, Bogumił... leży i kwiczy, gdybyś nad tym popracował, to byłoby cacy.
  • Bogumił 23.06.2019
    A co jest nie tak z tymi rymami betti?
  • betti 23.06.2019
    Bogumił częstchowskie, czyli takie, które pierwsze wpadną do głowy, najgłupsze i najprostsze, gramatyczne, czyli rymują się te same części mowy np rzeczownik z rzeczownikiem, czasownik z czasownikiem, dokładne czyli z takimi samymi końcówkami - takich rymów się już nie stosuje, a Ty tylko takie masz.
  • Bogumił 23.06.2019
    betti wiesz, wpadł mi taki pomysł do głowy, pisałem może góra dwadzieścia minut. To z założenia nie ma być żadnym arcydziełem, ale czyta się chyba w miarę płynnie. Głównie chodzi mi o treść, a oprawa jest w większości moich wierszy sprawą wtórną. Jednak sens mojego przesłania chyba wybrzmiewa dość wyraźnie?
  • betti 23.06.2019
    Bogumił dudni na cały portal...
  • Ciekawy1 23.06.2019
    Znakomita alegoria. Ludzie przedstawieni pod postacią głupich małp. Pasjonujące.
  • Wrotycz 23.06.2019
    Jeśli durne były, dobrze, że nie płodziły.
    Cienkie to, sorry.
    2.
  • Bogumił 23.06.2019
    Ja oceniam ten wiersz, jako jeden z lepszych utworów. Bardzo mi się podoba.
  • Tomek Bordo 23.06.2019
    Wrotycz dajesz 2 tylko dlatego bo się z tym nie zgadzasz
  • Ciekawy1 23.06.2019
    Tomek Bordo Temat trudny, bo ludzie widzą pod postacią tych małp siebie i swoje własne grzeszki. Dlaczego są na nie.
  • Pan Buczybór 23.06.2019
    Słabo napisana prowokacja polityczna. Poglądy pogadamy, ale chyba warto je manifestować w bardziej wyrafinowany, twórczy sposób. W końcu to portal literacki.
  • Pan Buczybór 23.06.2019
    *poglądy poglądami
  • Zaciekawiony 24.06.2019
    Widzę, że poprawiłeś się pod względem formalnym - równiejsze rymy i wyraźniejszy rytm, może w paru miejscach przydałaby się jedna sylaba więcej lub mniej, dla wyrównania. No i nie ma już obraźliwych określeń, wszystko jest omówione konsekwentną alegorią.
  • Bogumił 24.06.2019
    Akurat nie chciało mi się liczyć sylab, ale cieszę się, że ci się podoba. Ja też uważam za jeden z lepszych. Najlepszy jest chyba wiersz apel o Wikingach.
  • Canulas 24.06.2019
    Najgorsze jest to, że dopracowanie płynności to trzy minuty roboty. Zaczyna się ok, ale potem tekst kostropacieje. Nad płynność przedkładasz treść i tekst na tym traci.
  • Bogumił 24.06.2019
    Canu, jak napisałem wcześniej, nie chciało mi się liczyć sylab, ale może jeszcze nad tym popracuję, bo bardzo podoba mi się ten wiersz. Jeden z lepszych na opowi w ostatnich czasach. I dotyka bardzo istotnego problemu społeczno - etyczono - politycznego. Bardzo dziękuje za ocenę. Pozdrawiam.
  • Canulas 24.06.2019
    Bogumił, pierwsze dwie są melodyjne. Może tak od trzeciej.

    "Nie będzie Kościół nam (tu) dyktować,
    jak małpie dzieci mamy (wy) chować.
    Nie będzie klecha nam rozkazywać,
    z kim seks uprawiać i (zamienić i na jak) wypoczywać."

    Poza tym l: klecha nam rozkazywać? Wiem, że ułatwia rym, ale chyba lepiej: "rozkazywał".

    No nie wiem. Pokombinuj. Może warto. Zresztą to już nie pierwszy raz u Ciebie, gdy zaczynasz lepiej niż kończysz.
  • Orchid.Solma 28.06.2019
    Mało się rymuje nowy tekst 500+ bardziej mi się podobało... pozdr
  • Bogumił 28.06.2019
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania