Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Małpiaki za ludzi przebrane

Małpoludy za ludzi przebrane,elegancko i rzekomo bardziej ekstrawagancko,elegancików troche jednak mniej i sie "trendowaci" na wierzch wysunęli co z duchem czasu koniecznie iść chcą,kolor bezkształtnej masy przybrać,myślą że są nowocześni i akceptacji usilnie żądają a podobni im już braw nawet na żywo nie biją tylko w wirtualnym świecie lajką im dadzą.

Do małp jednak wracając to podrabiańcy dominacje powoli zdobywają,myślą że jak sie w odzienie wierzchnie wdzieją to człowieczeństwo z automatu otrzymają więc od lat najmłodszych już ich modnie ubierają,kinder sklepy od ubrań co wymyślniejszych sie uginają a rodzice tresują od najmłodszych lat małpoludków,małpoludów co ludźmi usilnie być chciały.

Homo Sapiens sukcesywnie zanika,staje sie powolutku gatunkiem na wymarciu i nikt tego procesu zatrzymać nawet nie chce,każdy sie w małpim rozumku zatracił i tylko niewielki odsetek tłumu co człowieczeństwa łaknie i pragnie jak powietrza na samotną walke z wiatrakami sie wybiera z góry na porażke skazaną,lecz cóż zrobić gdy nie ma sie wyjścia i grunt pod nogami zapada,śmiertelne zagrożenie dla człowieczeństwa rozpaczliwe kroki wyzwala.

Pragnienie ogromne w wielu sie wyzwala,nie jest ich zbyt dużo,są w ogromnej mniejszości i w opozycji do współczesności,nie chcą jednak epidemi małpiego rozumku przechodzić i czekać na rzekomo zbawienną szczepionke,sami szukają odporności na zaraze i na małpoludów ataki zawczasu sie szykują.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania