Mam 20 lat i jestem w 3 ciąży.

Pierwsze dziecko urodziłam w wieku 17 lat a drugie w wieku 19 lat. Rodzice mi pomogli w obu przypadkach. Obecnie skończyłam szkołe i nie mam pracy. Nie wiem czy to co zarabiają rodzice wystarczy na utrzymanie 3 dzieci nawet dokładając alimenty. Myślę że z rodzicami nie będzie problemu tyle razy mi pomogli to chyba i tym razem mi pomogą. Jednak mam już 3 dzieci z 3 innymi mężczyznami. Mimo wszystko czuje że ten ostatni chce ze mną być i mnie nie zostawi ponieważ nawet wiedząc już o 2 dzieci mnie nie opuścił. Bardzo często dziećmi zajmuje się ja a raz rodzice czyli tak na zmaiane ale nie wiem jak to będzie wyglądało przy 3 dzieci. Myślę że pomoże mi mój obecny chłopak. Mimo wszystko chciaż wiem że rodzice mi pomogą to się boje jak zareagują na 3 ciąże. Obecnie próbuje znaleźć prace ale z moim wykształceniem nie jest to proste. Skończyłam tylko liceum bez matury. Nie mam prawa jazdy więc z dojazdem do innych miejscowości byłby problem. Nie znam dobrze żadnych języków obcych. Już cztery razy mnie poprostu nie przyjeli.

 

Czy myślicie że ten tekst może być prawdą?

Średnia ocena: 1.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • CallMeDarkness 22.01.2022
    Widać, że to wszystko to szukanie atencji i niczego więcej. Przeczytałem sporo opowiadań i widać, że kłamiesz. W jednym tekście pisałaś, że pracujesz na zmywaku(tu mówisz, że nie masz żadnej), w innym że masz podstawowe wykształcenie (tutaj średnie-niepełne). Szkoda gadać. Tekst to oczywiście fikcja.
  • Karola457 22.01.2022
    To nie mój tekst. Znalazłam go w internecie i zastanawiam się czy ktoś mógł pisać prawde. Dlatego pytam o to na samym końcu
  • Bożena Joanna 22.01.2022
    Karola457 Jeśli nie Twój tekst, to kradniesz czyjąś wypowiedź. To po prostu nie fair.
  • Karola457 Dlaczego nie podajesz źródła cytując czyjąć pracę (na jakimkolwiek poziomie by nie była)? Poza tym odnoszę wrażenie, że jesteś na tym portalu przez pomyłkę.
  • cos_ci_opowiem 22.01.2022
    błękitnypłomień Karola to troll, ale czasami potrafi zacząć ciekawą dyskusję.
  • cos_ci_opowiem Aha. Ok. :)
  • Pan Buczybór 22.01.2022
    Jeśli to nie twój tekst, to lepiej to usuń albo plagiat
  • Pan Buczybór 22.01.2022
    Albo wsadź w cudzysłów chociaż, bo w sumie to nawet nie tekst literacki, a jakiś post z fejsbuka
  • pansowa 22.01.2022
    Chyba tego nie rozumie przy swoim poziomie intelektualnym.
  • cos_ci_opowiem 22.01.2022
    Może być prawdą, bo przy takim socjalu, jaki rozdał PiS da się z niego żyć, szczególnie mieszkając u rodziców lub w mieszkaniu komunalnym albo socjalnych. Zanim zdecydujesz się na czwarte, pomyśl o tym, kto na to wszystko musi pracować i płacić. Często ludzie, którzy decyzję o pierwszym dziecku odkładają w nieskończoność, ponieważ są odpowiedzialni i nie chcą powoływać nowego życia samemu mając goły tyłek, a z drugiej strony są obciążani wciąż nowymi daninami, o drożyźnie z powodu pompowania pustego pieniądza w rynek nie wspominając. W Wielkiej Brytanii od dawna istnieje społeczna klasa non-working, która powstała po upadku brytyjskiego przemysłu i żyje właśnie z robienia dzieci. Co ciekawe, są to głównie biali rodowici Brytyjczycy. Z ich progenitur nic dobrego nie wyrasta - niewykształceni, roszczeniowi, żyjący z zasiłków, dający się łatwo nabierać na populizm.
  • cos_ci_opowiem 22.01.2022
    A OK, to nie twój tekst. No, ale warto skopiować moją odpowiedź dla autorki.
  • poco 22.01.2022
    cos ci powiem - jesteś złym człowiekiem (to o cos ci opowiem)
  • cos_ci_opowiem 22.01.2022
    poco uzasadnij
  • poco 22.01.2022
    cos_ci_opowiem / nie
  • cos_ci_opowiem 22.01.2022
    poco to się wypchaj
  • poco 22.01.2022
    cos_ci_opowiem / nie
  • Karola457, Tekst ma wszystkie cechy, Twoich tekstów pisanych prozą, więc jeśli ten nie jest Twój, to może żaden nie jest?
    Prawdą może być jak najbardziej, ale wobec tego, rzuć chłopa od trzeciego dziecka i pobzykaj się jeszcze z dwoma - z każdym miej kolejne, wtedy jak się zakręcisz, to dostaniesz taki socjal, że żyć, nie umierać.
    Przy czym nie jestem pewien, czy wystarczy pięć dzieci na taki, czy trzeba powyżej pięć - to jak urodzisz już piąte, to dla pewności znajdź sobie jeszcze jednego chłopa i postaraj się o szóste. Kraj potrzebuje takich ludzi jak Ty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania