Mam 20 lat i wszystko za mnie robi mama

Może wydać Wam się to bardzo dziwne. Jednak w tym wieku mama myje mi głowe, czyści uszy, czesze włosy i obicina paznokcie. Decyduje w co mam się ubrać.

Nie da się jej rady przetłumaczyć że jestem za duża żeby za mnie robiła takie rzeczy. On robi lepiej i tyle w temacie.

Nie dociera do niej że już dawno sama to wszystko potrafie zrobić. Jednak gdybym spróbowała się jej przeciwstawić to pewnie ja zawyke postawiła na swoim i na tym się kończy. Gdy zaczynam sama sobie czesać włosy to ona zabiera mi grzebień i robi to za mnie i tak jest ze wszystkim.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • cos_ci_opowiem 31.01.2022
    Całe szczęście, że tyłka nie podciera! Czy jednak...?
  • Nachszon 31.01.2022
    cos_ci_powiem, a gdybyś zobaczył, że Karola jest osobą dysfunkcyjną (nie mówię, że tak jest, ale możliwość pozostaje) i rzeczywiście może się sama czesać, ale podcierać nie, bo nie pozwala jej na to ograniczona motoryka, to chciałbyś wymazać gumką ten komentarz, czy powiedziałbyś do Niej: "Ty głupi pojebie, nie mogłaś napisać, że jesteś kaleką?! Nie dość, że kalectwo fizyczne, to jeszcze umysłowe. Przygłup jeden". Już nie mówiąc o tym, że "ja" w narracji nie jest tym samym co "ja" Autora. Chyba, że masz pewność pełnej zbieżności, ale na to trzeba bezpośredniej wiedzy o samym Autorze. Zatem, jeżeli już upierasz się przy takim komentarzu, to powinien brzmieć: "Całe szczęście, że podmiotowi tyłka nie podciera! Czy jednak...?"
  • cos_ci_opowiem 31.01.2022
    Nachszon Przecież napisała, że sama od dawna potrafi to robić, więc chyba nie jest dysfunkcyjna, a poza tym nie traktowałbym poważnie wszystkiego, co pod nickiem Karola457 jest pisane.
  • Nachszon 31.01.2022
    cos_ci_opowiem A ja właśnie osobę pod tym nickiem traktuję z pełną powagą. I nie jest to ironia ani postępowanie na zasadzie "wbrew wszystkim". Nie jest to również litość, ale wręcz przeciwnie. I nawet jeżeli jest to czyjaś gra, to jest to bardzo dobra i potrzebna gra. Ale to mój punkt widzenia.
  • cos_ci_opowiem 31.01.2022
    Nachszon Nie wiem, do czego miałaby być potrzebna ta "gra" oprócz satysfakcji tego, kto ją prowadzi, ale w porządku. Przynajmniej coś się dzieje w komentarzach i nie jest to wzajemne obrzucanie się stolcem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania